Banka reaguje neskutečně pomalu


Při odeslání dotazu přes internetové bankovnictví banka reaguje neskutečně pomalu týdení odpověď není nic neobvyklého.Co třeba zřídit online chat a posadit tam pružné operátory ,když už nemáte více kamenných poboček???

Odpovědi: 26

Dobrý den,
letos našim klientům on-line chat, jako další možný komunikační kanál rádi nabídneme a věříme tak, že se vzájemná komunikace urychlí. Máte pravdu, že vyřízení dotazu může trvat i déle, což určitě není naším cílem, a i díky podnětu od Vás se budeme snažit o co nejlepší prioritizaci, aby klient nemusel na svou odpověď čekat déle než 48 hodin.
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu a podnět!

Libor Žilka
Customer Services Manager
Hello bank! by Cetelem
Úroveň
Odznak
Kdyby jenom 2 dny 😉 - bohuzel emailove odezvy infolinky byvaji mnohem pomalejsi ... - snad se co nedrive zmeni. Jinak pak jeste zbyva 257 080 080 ci skryta a bankou, vubec, nepropagovana 800 linka ...
Úroveň
Odznak +1
Sem s tím číslem začínajícím 800 ...
Úroveň
Odznak +2
Sem s tím číslem začínajícím 800 ...
Strejda Google mi našel tohle:
800 023 164
tady https://uvero.cz/hello-bank-pujcka/
Úroveň
Odznak +1
Dík, máš lepšího strejdu Googla. Já Googlil také a nic - asi nevhodně zvolená klíčová slova. 🙂
Úroveň
Odznak
800 900 203 a ev. 800 744 745 - snad jeste chvili vydrzi :)
Stejne je otazka, proc s tim tolik tajnosti - bud zakaznika chci ci nechci.
Úroveň
Odznak +4
Děkujeme všem za reakce k bezplatné lince 800... strejda Google i teta Wiki ví. :8
Primárně jsou tato čísla kampaňová tzn. většinou fungují po dobu nějaké kampaně např. online kampaň na Hello půjčku, aktuálně můžete některá čísla vidět v naší TV reklamě nebo je klienti obdrží přes SMS a důležité je, že se mohou měnit v čase.
Nikdy nevíme po jak dlouhou dobu tato čísla budou funkční proto je lepší, pokud s námi budete potřebovat něco řešit, tak volat přímo na naši Infolinku 257 080 080, kde nás zastihnete vždy.
Nicméně pokud v komunikačních materiálech narazíte na číslo s předčíslím 800, tak jej samozřejmě můžete využívat, jak se vám zlíbí. 🙂
Úroveň
Odznak
Tak je otazka, zda plytvani volne minuty ci kredit na 257 080 080 - neb nekdy je na dlouhe lokte ...
Preci jen, myslim si, ze provoz 800 linky, resp. presmerovani na 257 080 080 (coz take je) je porad lepsi resei pro klienty, jak nahaneti klientu bonusem ...

Neb ze skusenosti pokud jde o nove klienty, mohou se vsichni pretrhnouti, pokud jde o stavajiciho kliente (nedej by mel byti odmenovan za vernost apod.) - tak uz je jina ...
Banka se klientovi neozve, ze za neco muze platiti mene, ozve se jen, kdyz bude chtitii udati neco lepsiho -na cemz zase banka vydela - nikdo nedela charitu .

Poprave i onen novy a ev. klient si chce treba neco overiti a zavolati - a dle pruzkumu lidi 800 chteji a odmitaji volati na placene linky (ostatne i ja si radsi volam 800) - preci jen kdyz potrebuji vyresiti problem a visim 10 minut na lince, tak na 800 jeste je v klidu, u placene linky bych jeste pak i radil ...

Kazdopadne, to Terka.HB 3 male otazky
- bude nekde oficialni, na strankach zverejnena a nemenna 800 infolinka na HB?
- bude ev. zpetne volani?
- je nekde mapa obsazenosti infolinky?
Úroveň
Odznak
Jinak 800 900 203 se snad rusiti nebude, je na overeni pres datum narozeni a cislo karty - pro zjisteni zustatku na karte, da se po dlouhem zadavani dat prepnouti na operatora (verim, ze tak i zustane)
Úroveň
Odznak +1
800 900 203 a ev. 800 744 745 - snad jeste chvili vydrzi :)
Stejne je otazka, proc s tim tolik tajnosti - bud zakaznika chci ci nechci.

Také dík.
800 900 203 jsem se dovolal na plechovou hubu, 800 744 745 na operátora, pokud je právě jejich pracovní doba.
Úroveň
Odznak
Rado se stalo - ano, plechova huba tam je a silene a dlouhe prihlasovani, ale pak je tam i volba na prepojeni na operatora - tedy pokud mate u HB kartu, tak moznost je ...
Jinak na https://www.hellobank.cz/kontakty vidim i jendoduchou mapu s dobou cekani a otviracku 8-20 pres vikend a 9-18 vikend ...
BTW, je moznost blokace karty nostop? Ja verim ze snad ano ...

Jinak jeste k infolince 800 - rekl bych (a neni jen muj nazor), ze vetsina zakazniku (zvlaste, nemaji-li neomezene volani) a hlidaji si volne minuty ci kredit, pozaduje a jedna z veci, na co prihlizi, je 800 ci alespon zpetne volani ...
Úroveň
Odznak +1
Mám stejný názor na požadavek zákazníka na čísla začínající 800 (zelená linka).
Děkujeme Vám za další dotazy a reakce.

Čekací doba než je klient spojen s naším bankovním konzultantem je v průměru do 1 minuty, klienti na infolince nečekají 10 minut na přepojení hovoru.

Aktuálně o zpětném volání a zavedení zelené linky neuvažujeme, ale děkujeme za Vaše podněty.
Linky začínající 800 … jsou kampaňové, fungují po dobu časového omezení a i z těchto důvodů je nebudeme mít zveřejněné na webu.

Ano, možnost blokace karet je nonstop.

Přejeme pěkný den.

Libor Žilka
Customer Services Manager
Hello bank! by Cetelem
Úroveň
Odznak +4
Rado se stalo - ano, plechova huba tam je a silene a dlouhe prihlasovani, ale pak je tam i volba na prepojeni na operatora - tedy pokud mate u HB kartu, tak moznost je ...
Jinak na https://www.hellobank.cz/kontakty vidim i jendoduchou mapu s dobou cekani a otviracku 8-20 pres vikend a 9-18 vikend ...
BTW, je moznost blokace karty nostop? Ja verim ze snad ano ...

Jinak jeste k infolince 800 - rekl bych (a neni jen muj nazor), ze vetsina zakazniku (zvlaste, nemaji-li neomezene volani) a hlidaji si volne minuty ci kredit, pozaduje a jedna z veci, na co prihlizi, je 800 ci alespon zpetne volani ...
Skvělé, děkujeme i za vložení odkazu na časy, kdy je nejlepší si k nám na infolinku zavolat.
Úroveň
Odznak
Libore, co na to rici? Zkuste si parkrat nekde vziti ruzny telefon a zavolati si - divam se na prispevky na forum kolem infolinky a bohuzel s nimi musim souhlasiti, mel jsem tu nemilou moznost behem 1/4 roku pres infolinkou par veci resiti ...
Rika se, duveruj, ale proveruj - statistika z call centra je vec pekna, realita ale byva jina ...

O 800 se neuvazuje? Ze by provoz infolinky (stejne je jen presmerovani a call centrum jede) byl financne narocnejsi jak drahe TV a tiskove kampane?
Vim, ze provoz 800vek prodrazuji operatoru a CTU byla k problematice hodne laxni, je to ale jina ...

Vsadim se, ze pokud by byla anketa, zda 800 linka, tak bude hoodne lidi pro. Trochu mi pripomina hospodu kde si pak hostinsky stezuje, ze mu tam chodi lidi ...

HB nema pobocky, nekolikadenni odpovedmi na emailu klienty moc nenadchne, myslite, ze je nadchne cekanim na placene infolince?
Zase takove rozdily mezi nizkonakladovymi bankami nejsou - a na infolince priznejme si na rovinu, HB trochu ztraci ...

Ano, nejake dusicky se podari ulovit - at na bonusy ci jinak, ale kolik jich zustane, az budou muset klienti resit nejaky problem a jediny kontakt bude pro zakaznika poddimenzovane placene callcentrum? Garantuji ze jak rychle prisli, tak pokud si je HB nejak nezahante pujckou ci kartou, tak pujou o dum dale (ostatne i onen hacek v ramci refinance u hromady klientu resit castecne jde)
Úroveň
Odznak
To Terka.HB - rado se stalo, bohuzel realita byva obcas jinaci a onen graf, ehmm, obcas trochu mlzi - opravdu si za to obcas stoji udelatu mystery call. Pravda, bych jen nehanel, byvalo horsi - ale porad je co dohaneti ...
Úroveň
Odznak
Jinak URL na zamyslenou http://www.nejbanka.cz/tiskove_zpravy/detail/1205 - jak by asi dopadla HB? Uvidime v tomto roce ...
Ja jiz 14dni resim prevod penez z me kreditni karty. Zakaznicke centrum vubec nereaguje, nekomunikuje, ale volaji ohledne toho zdali ja jsem si prevadela penize. A kdo asi jiny muj soused to snad jde? Ale kdyz po nich neco zadate katastrofa....jiz jsem.psala stiznost na jejich zakaznicke centrum tohle je uz vrchol ..vubec nejsem s vasimi sluzbami spokojena...tohle za Cetelem nikdy nebylo...
Úroveň
Odznak +4
Ja jiz 14dni resim prevod penez z me kreditni karty. Zakaznicke centrum vubec nereaguje, nekomunikuje, ale volaji ohledne toho zdali ja jsem si prevadela penize. A kdo asi jiny muj soused to snad jde? Ale kdyz po nich neco zadate katastrofa....jiz jsem.psala stiznost na jejich zakaznicke centrum tohle je uz vrchol ..vubec nejsem s vasimi sluzbami spokojena...tohle za Cetelem nikdy nebylo...Dobrý den, můžete mi prosím do soukromé zprávy napsat Vaše jméno, příjmení a emailovou adresu? S kolegy se na to podíváme a rádi Vám poradíme, děkuji.
Test na infolinku dnes 16:00. Od věty "vyčkejte na spojení s operátorem" do skutečného spojení 3 minuty 28 sekund.
Úroveň
Odznak +4
Test na infolinku dnes 16:00. Od věty "vyčkejte na spojení s operátorem" do skutečného spojení 3 minuty 28 sekund. Martine, děkujeme Vám za zpětnou vazbu, je to tak, že v časech mezi 16 h a 18 h přijímáme nejvyšší počty telefonických hovorů k nám na infolinku. Časy, kdy je nejlepší si k nám zavolat uvádíme na našich stránkách:
https://www.hellobank.cz/kontakty/
Pokud klienti používají FB, určitě můžeme doporučit nejen v těchto "peak calls" využít tento kanál a napsat nám přes FB soukromou zprávu s konkrétním dotazem nebo žádostí, rádi jej vyřídíme.
Děkujeme za pochopení.
Děkuji - časy jsem si prohlédl. Jen mi není jasné, jak může být "Čekací doba než je klient spojen s naším bankovním konzultantem je v průměru do 1 minuty" když na uvedeném grafu nikde není kratší než jednu minutu a obvykle je delší. Bráno matematicky, tak je tam:

2x 1 minuta
2x 2 minuty
3x 3 minuty
1 x 4 minuty
1 x 5 minut

To je aritmetickým průměrem čekací doba 24/9 = 2 minuty a 40 sekund. Pokud by se to ale počítalo na klienty a jejich čekání, tak to bude jistě mnohem víc, protože nejvíc klientů si "užije" právě to dlouhé čekání, kdy je nápor největší.

Odkud je tedy ta statistika, že v průměru je to do jedné minuty, když na grafu je všechno přes minutu a někde i výrazně?
Úroveň
Odznak
to Martin75 - obcas se PR informace a matematika neslucuje 😉 aneb obcas je dobre vazit slova do davu ...
Úroveň
Odznak +4
Děkujeme za vaše reakce, graf / tabulka na našich stránkách je jen pro informaci, kdy je vhodné si k nám zavolat.
Děkujeme za vaše reakce, graf / tabulka na našich stránkách je jen pro informaci, kdy je vhodné si k nám zavolat.

Nerozumím. Tabulka ukazuje - cituji - "čas čekání na spojení s operátorem je v tuto dobu X minut."

Pokud je to tedy celý den "zasekané" jak ukazuje tabulka - tj. něco okolo tří minut čekání, tak přeci není možné jako odpověď na stížnost sem posílat oficiální vyjádření, že klienti čekají v průměru >do 1 minuty

Odpovědět