Sem s tím číslem začínajícím 800 ...
800 900 203 a ev. 800 744 745 - snad jeste chvili vydrzi
Stejne je otazka, proc s tim tolik tajnosti - bud zakaznika chci ci nechci.
Rado se stalo - ano, plechova huba tam je a silene a dlouhe prihlasovani, ale pak je tam i volba na prepojeni na operatora - tedy pokud mate u HB kartu, tak moznost je ...
Jinak na https://www.hellobank.cz/kontakty vidim i jendoduchou mapu s dobou cekani a otviracku 8-20 pres vikend a 9-18 vikend ...
BTW, je moznost blokace karty nostop? Ja verim ze snad ano ...
Jinak jeste k infolince 800 - rekl bych (a neni jen muj nazor), ze vetsina zakazniku (zvlaste, nemaji-li neomezene volani) a hlidaji si volne minuty ci kredit, pozaduje a jedna z veci, na co prihlizi, je 800 ci alespon zpetne volani ...
Ja jiz 14dni resim prevod penez z me kreditni karty. Zakaznicke centrum vubec nereaguje, nekomunikuje, ale volaji ohledne toho zdali ja jsem si prevadela penize. A kdo asi jiny muj soused to snad jde? Ale kdyz po nich neco zadate katastrofa....jiz jsem.psala stiznost na jejich zakaznicke centrum tohle je uz vrchol ..vubec nejsem s vasimi sluzbami spokojena...tohle za Cetelem nikdy nebylo...
Test na infolinku dnes 16:00. Od věty "vyčkejte na spojení s operátorem" do skutečného spojení 3 minuty 28 sekund.
Děkujeme za vaše reakce, graf / tabulka na našich stránkách je jen pro informaci, kdy je vhodné si k nám zavolat.
Pro přihlášení použijte své přihlašovací údaje. Ještě nemáte účet? Nevadí, stát se členem naší komunity je velmi jednoduché.
Ještě nejste zaregistrovaní? Vytvořit účet
Pokud už u nás máte účet, vyplňte své uživatelské jméno nebo e-mail. Zašleme Vám e-mail s pokyny pro nastavení nového hesla.