Časté problémy při platbě ALza kreditkou na Alze !


Úroveň
Odznak
Dobrý večer, musím již zareagovat zde na fóru, jelikož jakákoliv emailová komunikace přímo s "bankou" je neskutečně pomalá (se zkušeností v nedávné minulosti) a není vůbec výjimkou odpověď po 7 dnech. Využil jsem v níže popsaném případě call centra, ale jak vidno, tak problém není stále dořešen a mě to stálo pouze peníze za telefon (které mi nikdo neuhradí). Mimochodem nechápu proč nemáte bezplatnou infolinku, pokud se tedy vydáváte za banku. Člověk by poté nebyl tak neskutečně nasraný, že ho Vaše neschopnost v "bance" kromě času stojí ještě peníze.
Již podruhé se mi stalo při platbě ALza kreditkou (kterou využívám kvůli 5% bonusu z plateb na Alze), že po zadání údajů patřičných pro platbu se mi místo hlášky o přijetí platby ze strany Alzy objevilo na Alze akorát tlačítko "zaplatit znovu" s tím, že u objednávky je stav " Čekáme úhradu, zboží je připraveno k expedici". Psal jsem tedy hned na Alzu s tím, že mi odepsali, že neobdrželi peníze a přitom po přihlášení do Hello bank zóny jsem měl o tuto částku nižší zůstatek k využití na kartě !!! Volal jsem včera dopoledne na Vaší infolinku, kde po 10 minutovém placeném hovoru mi operátorka sdělila, že jste měli technický problém a že platba opravdu neprošla s tím, že to dořešíte a někdo se mi ozve. Opravdu jsem ještě včera měl telefonát s tím, že mi operátorka sdělila, že dostala informaci z nějakého platebního oddělení, že částku jste dodatečně Alze převedli (nevěděla jakým způsobem) s tím, že ze strany banky je to v pořádku. Netuším jestli jste peníze poslali po poštovním holubovi, ale dnes jsem psal do Alzy a peníze v Alze stále neevidují ! Jelikož už v minulosti jsem měl stejný problém, kdy nakonec po Vaší chybě jsem objednávku zrušil ale půl roku jste mi částku (která nikdy Alze nedošla) blokovali, tzn. sice se karta tvářila, že je k využití celý úvěrový rámec, ale reálně šla použít pouze částka ponížena o částku, kterou měl původně stát nákup v Alze, který však díky "technickému problému" na Vaší straně neprošel! Chtělo by to už konečně nějak začít řešit časté problémy touto kartou na ALze ! Mimochodem i na finexpertu se o tomto někteří uživatelé zmiňují..Mohli by jste si vzít příklad třeba z Monety. Ta když už udělá nějakou chybu anebo má nějaký problém a člověk napíše reklamaci, tak ho banka kromě omluvy ještě nějak kompenzuje. U Vás člověk nechá peníze akorát za telefon a čeká na zboží, které již měl dávno mít ! Buďte prosím tak hodní a začněte toto řešit, když už tak strašně "myslíte na lidi".

Odpovědi: 3

Úroveň
Odznak
Samozřejmě bližší údaje Vám poskytnu v soukromé zprávě. Řeším to na tomto fóru, protože infolinka by mi stejně nepomohla a ještě bych zbytečně vyhodil peníze za telefon. Potřeboval bych sdělit jakým způsobem jste peníze, které měly být zaplaceny kartou (a které jsou mi na kartě evidentně blokovány, když mám o ně ponížen zůstatek k využití) zaslaly Alze ?
Už jsem tady na stejný problém upozorňoval o víkendu pod jiným tématem, Gonsor to teď podrobně rozvedl. Musel jsem zboží uhradit jiným způsobem, nemohl jsme čekat, takže jsem při nákupu zbytečně přišel o slevu 5%. Právě to je důvod, proč Alza kartu mám, jinak bych si od HB pořídil běžnou KK s dospělejším designem.
Chtěl bych dodat, že je to dlouhodobá záležitost, k selhání platby dochází opakovaně. V Alze mají pouze k dispozici informaci, že platba byla ze strany banky zamítnuta. Na lince jsem se setkal třeba s tím, že pracovnice tvrdila, že je to záležitost Alzy, a ne banky, pak se vysvětlilo, že je problém na straně banky, a rezervaci hned zrušila.
Jinak raději řeším všechno přes FB, je to rychlé a ještě je komunikace velmi příjemná. Opravdu pozitivní zkušenost ve srovnání s linkou. Doporučuji tento komunikační kanál.
Úroveň
Odznak +4
@Gonsor, mrzí nás tahle skutečnost, omlouváme se Vám za včerejší nedorozumění a komplikace s úhradou zboží.
Informace od Vás jsme předali a řešili s kolegy.
Slíbenou odpověď od nás najdete v soukromé zprávě FB.

Věříme, že vše již bude v pořádku.
Přejeme hezký den.

Odpovědět