Co po přechodu na Hellobanku nefunguje!


Úroveň
  • Průzkumník
  • 7 odpovědí
Mám KK E-ON a platební nálepku,po přechodu na Hellobanku jsem si všiml,že denní limit na nálepce spadl na 0Kč.Nálepku jsem každodenně používal,limit byl 5000Kč odpočátku,nic jsem neměnil.Tak jsem zkoušel změnit limit nálepky na původni,vždy hláška,že se nezdařilo.Zkoušel jsem změnit jinou částku,i z mobilního tel. stále zarputile nezdařilo!A v obchodě samozřejmě nálepkou nelze zaplatit!Psal jsem přímo z IB do banky,zkoušel volat,stále obsazeno,tak jsem to napsal sem,jestli to bude mít nějaký ohlas!Děkuji Tonda:?

Odpovědi: 59

Úroveň
Odznak +2
tonda napsal/-a:

Mám KK E-ON a platební nálepku,po přechodu na Hellobanku jsem si všiml,že denní limit na nálepce spadl na 0Kč.Nálepku jsem každodenně používal,limit byl 5000Kč odpočátku,nic jsem neměnil.Tak jsem zkoušel změnit limit nálepky na původni,vždy hláška,že se nezdařilo.Zkoušel jsem změnit jinou částku,i z mobilního tel. stále zarputile nezdařilo!A v obchodě samozřejmě nálepkou nelze zaplatit!Psal jsem přímo z IB do banky,zkoušel volat,stále obsazeno,tak jsem to napsal sem,jestli to bude mít nějaký ohlas!Děkuji Tonda:?



Zkušenost s E-ON nemám, ale s kontakty všeho druhu ano. Když pošlete nějaký dotaz přes stránky banky, tak odpověď máte cca do týdne. Určitě doporučím zkoušet telefon. Jestli o tu službu hodně stojíte, tak čekat na telefonu, než na Vás přijde řada, je minimální oběť ;-). Teď nevím proč, ale Terka.HB (zaměstnanec společnosti) už druhý den vcelku stávkuje ;-) - na moje otázky zatím také nemám odpověď :-(
Úroveň
Odznak +4
tonda napsal/-a:

Mám KK E-ON a platební nálepku,po přechodu na Hellobanku jsem si všiml,že denní limit na nálepce spadl na 0Kč.Nálepku jsem každodenně používal,limit byl 5000Kč odpočátku,nic jsem neměnil.Tak jsem zkoušel změnit limit nálepky na původni,vždy hláška,že se nezdařilo.Zkoušel jsem změnit jinou částku,i z mobilního tel. stále zarputile nezdařilo!A v obchodě samozřejmě nálepkou nelze zaplatit!Psal jsem přímo z IB do banky,zkoušel volat,stále obsazeno,tak jsem to napsal sem,jestli to bude mít nějaký ohlas!Děkuji Tonda:?

Dobrý den Tondo, děkujeme Vám za napsání na komunitu. Omlouváme se Vám za tento náš nedostatek, víme o něm a na nápravě pracujeme.

Požádáme Vás, zašlete mi prosím přes soukromou zprávu na Hello spolu Vaše identifikační údaje:

* jméno a příjmení
* datum narození
* variabilní symbol


předám kolegům a zajistíme nápravu.

Přejeme Vám hezký den.
Úroveň
Odznak +4
Terka.HB napsal/-a:

tonda napsal/-a:

Mám KK E-ON a platební nálepku,po přechodu na Hellobanku jsem si všiml,že denní limit na nálepce spadl na 0Kč.Nálepku jsem každodenně používal,limit byl 5000Kč odpočátku,nic jsem neměnil.Tak jsem zkoušel změnit limit nálepky na původni,vždy hláška,že se nezdařilo.Zkoušel jsem změnit jinou částku,i z mobilního tel. stále zarputile nezdařilo!A v obchodě samozřejmě nálepkou nelze zaplatit!Psal jsem přímo z IB do banky,zkoušel volat,stále obsazeno,tak jsem to napsal sem,jestli to bude mít nějaký ohlas!Děkuji Tonda:?

Dobrý den Tondo, děkujeme Vám za napsání na komunitu. Omlouváme se Vám za tento náš nedostatek, víme o něm a na nápravě pracujeme.

Požádáme Vás, zašlete mi prosím přes soukromou zprávu na Hello spolu Vaše identifikační údaje:

* jméno a příjmení
* datum narození
* variabilní symbol


předám kolegům a zajistíme nápravu.

Přejeme Vám hezký den.

Tondo, děkujeme za poslání soukromé zprávy. Prosím zkontrolujte si denní limit na své nálepce a napište nám, nyní by mělo být vše OK opraveno.
Úroveň
Odznak +1
Nefunguje rozumné pojmenování souboru při stažení výpisu z IB: DOKUMENT.pdf. Za Cetelemu byl formát výpisu alespoň ve formátu: cetelem-vypis-rok_měsíc.pdf.

Dále "nefunguje" obsah e-mailu po změně přihlašovacího jména - vodorovné bílé, oranžové a šedé pruhy bez jakéhokoliv textu.
Úroveň
Odznak +4
MirekM napsal/-a:

Nefunguje rozumné pojmenování souboru při stažení výpisu z IB: DOKUMENT.pdf. Za Cetelemu byl formát výpisu alespoň ve formátu: cetelem-vypis-rok_měsíc.pdf.

Dále "nefunguje" obsah e-mailu po změně přihlašovacího jména - vodorovné bílé, oranžové a šedé pruhy bez jakéhokoliv textu.

Děkujeme Mirku za dobrý podnět ke staženému souboru /
výpisu, do budoucna klientům tuhle možnost nabídneme.
Nyní je možné si tento soubor přejmenovat po uložení ve svém počítači.

Můžete mi prosím přes soukromou zprávu poslat Prt-Scr obsahu e-mailu po změně přihlašovacího jména, který jste obdržel? Moc by nám to pomohlo, s kolegy se na to podíváme.
Úroveň
Odznak +1
Jednodušší bude přeposlat e-mail na nějakou adresu banky.
Úroveň
Odznak +4
MirekM napsal/-a:

Jednodušší bude přeposlat e-mail na nějakou adresu banky.

Bezva Mirku, prosím pošlete nám na e-mail: info@hellobank.cz
Úroveň
Další věc, na kterou jsem dnes narazil při zadávání trvalých příkazů z debetního účtu.Po zadání prvního a klik na zadat další trvalý p. po vyplnění kroku č.1 a pokračovat sice dojde na mobil kód SMS pro potvrzaní,ale na obrazovce se stále točí modré kolečko a nepustí to do dalšího okna pro zadání kódu.Při vyjetí a znovu najetí na nový trv.p. a vyplnění kr.1 to jede bez problému,musíte se prostě při každém TP vrátit na krok zpět,pak to jede.To tlačítko další dole je na nic,to zjistíte,až vyplníte kr.1!
Úroveň
Děkuji Terko za rychlý zásah,kreditní nálepka,denní limit v pořádku!Díky moc!Tonda
Úroveň
Odznak +1
Terko, na rozdíl od pánů, kteří měli postupně na starosti mFórum v mBank se alespoň snažíte jednotlivcům rychle vyjít vstříc a odstranit jejich problémy. Za to Vám osobně patří pochvala, včetně těch, co požadavky klientů realizují.
Bohužel jako banka mně po stránce nového IB a odstraňování buggů čím dám více připomínáte mBank, z které jsem z tohoto důvodu odešel nejprve jako mRadní a po nějaké době i jako klient.
Firma co programovala nové IB již v minulosti nějaké IB konkurence programovala?
Nebyli to dva Indové, jak se tradovalo u nového IB mBank?
Testovali vůbec nové IB nějací testeři z řad klientů? Pokud ano, o čemž vážně pochybuji, opravili jste chyby dle jejich připomínek? Asi ne, to by nové IB muselo vypadat jinak.
Chápu, že akcionáře zajímá především výše zisku, vedení banky výše odměn odvíjejících se od výše zisku pro akcionáře a co nejrychlejšího přechodu z Cetelemu na Hello bank, nikoliv od plně funkčního IB a spokojenosti klientů, ale pokazit si image na startu, je šrám, který budete velmi dlouho odstraňovat, i když pak budete fungovat se vším na 100%.
Úroveň
Odznak +4
tonda napsal/-a:

Další věc, na kterou jsem dnes narazil při zadávání trvalých příkazů z debetního účtu.Po zadání prvního a klik na zadat další trvalý p. po vyplnění kroku č.1 a pokračovat sice dojde na mobil kód SMS pro potvrzaní,ale na obrazovce se stále točí modré kolečko a nepustí to do dalšího okna pro zadání kódu.Při vyjetí a znovu najetí na nový trv.p. a vyplnění kr.1 to jede bez problému,musíte se prostě při každém TP vrátit na krok zpět,pak to jede.To tlačítko další dole je na nic,to zjistíte,až vyplníte kr.1!

My děkujeme Vám Tondo za napsání na komunitu, tohle co nám píšete prověříme a ozveme se Vám.
Úroveň
Odznak +2
MirekM napsal/-a:

Terko, na rozdíl od pánů, kteří měli postupně na starosti mFórum v mBank se alespoň snažíte jednotlivcům rychle vyjít vstříc a odstranit jejich problémy. Za to Vám osobně patří pochvala, včetně těch, co požadavky klientů realizují.
Bohužel jako banka mně po stránce nového IB a odstraňování buggů čím dám více připomínáte mBank, z které jsem z tohoto důvodu odešel nejprve jako mRadní a po nějaké době i jako klient.
Firma co programovala nové IB již v minulosti nějaké IB konkurence programovala?
Nebyli to dva Indové, jak se tradovalo u nového IB mBank?
Testovali vůbec nové IB nějací testeři z řad klientů? Pokud ano, o čemž vážně pochybuji, opravili jste chyby dle jejich připomínek? Asi ne, to by nové IB muselo vypadat jinak.
Chápu, že akcionáře zajímá především výše zisku, vedení banky výše odměn odvíjejících se od výše zisku pro akcionáře a co nejrychlejšího přechodu z Cetelemu na Hello bank, nikoliv od plně funkčního IB a spokojenosti klientů, ale pokazit si image na startu, je šrám, který budete velmi dlouho odstraňovat, i když pak budete fungovat se vším na 100%.



Ač nerad, tak se musím k "lynčování" Vaší IB také přidat. Zajímají mne stejné dotazy jako pana MirkaM. Osobně mi přijde funkčnost IB velmi tristní a na to, že se H! všude profiluje jako "nová ZUNO", tak by měla mít také odpovídající služby - v tomto případě IB.
Úroveň
Odznak +2
Zkusím se také připojit. IB je v současnosti asi moc náročné na objem přenášených dat. Sám mám rychlé VDSL připojení a tak se "kolečka otáčajú" jen chvilku - je to únosné. Doufám, že to H! banka brzy vyladí, podobné to bylo u AB, když začínala.:)
Úroveň
Odznak +4
Děkujeme za Vaše podněty a názory,
i negativní zpětnou vazbu bereme jako důležitou pro náš další rozvoj.

Obecně veškeré zkušenosti našich uživatelů pečlivě monitorujeme a na jejich základě připravujeme úpravy pro další vývoj. Rádi bychom některé funkcionality v Hello bankingu našim klientům nabídli co nejdříve, ale bohužel ne vše je technicky možné ihned.

Co se týká testování – ano náš homebanking i mobilní appka prošly několika vlnami testování – od uživatelů, UX testy i standardními IT a UAT testy před spuštěním. Logicky se nejsme schopni zavděčit všem, cílem byla jednoduchost a uživatelsky příjemné rozhraní, které umožní základní operace našim klientům. Budeme rádi, když nám napíšete co přesně vám v internetovém bankovnictví chybí, jsou to nějaké specifické služby?

Jinou otázkou je pak stabilita fungování po přechodu na nové systémy, kterou samozřejmě také průběžně vylepšujeme.
Budeme opravdu rádi za zpětnou vazbu od vás na komunitě (a z dalších kanálů), která nám pomůže funkcionality pro další verze internetového bankovnictví prioritizovat.
Přejeme hezký den.
Úroveň
Odznak +1
Neporozumeli jsme si. Nepsal jsem o tom co IB umi, ale o mnozstvi chyb, s kterymi jste IB vypustili na verejnost.
Úroveň
Odznak +2
Dneska jsem dostal email, že mám výpis ke kartě (kreditce). Po přihlášení a pokusu stažení výpisů ale vidím jen hlášku "Při načítání výpisů došlo k chybě, zkuste to později prosím."
Úroveň
Odznak +4
jujec napsal/-a:

Dneska jsem dostal email, že mám výpis ke kartě (kreditce). Po přihlášení a pokusu stažení výpisů ale vidím jen hlášku "Při načítání výpisů došlo k chybě, zkuste to později prosím."

Děkujeme za napsání jujec, tento tech. problém se stahováním výpisů ke KK v internetovém bankovnictví evidujeme. Napíšu Vám jakmile zjistíme bližší informace.
Úroveň
Pokuším se podepsat spořící účet (smlouvu o založení). Po kliknití na "Podepsat" dostanu "Server Error in '/SubscriptionZone' Application".
Úroveň
hermenet napsal/-a:

Pokuším se podepsat spořící účet (smlouvu o založení). Po kliknití na "Podepsat" dostanu "Server Error in '/SubscriptionZone' Application".


Vyřešeno smazáním žádosti (účet byl založen, žádost zůstala v IB viset).
Úroveň
Aha, tak účet asi nebyl založen, protože nyní mi spořicí účet z IB zmizel a stav žádosti z úspěšně dokončena se změnil na zrušena. Ehm.
Úroveň
Odznak +4
hermenet napsal/-a:

Aha, tak účet asi nebyl založen, protože nyní mi spořicí účet z IB zmizel a stav žádosti z úspěšně dokončena se změnil na zrušena. Ehm.

Dobrý den hermenet, děkujeme Vám za napsání na komunitu, hned se na to s kolegy podíváme.

Můžete mi prosím do soukromé zprávy napsat Vaše jméno a příjmení, datum narození, jakmile budeme mít bližší informace, napíšeme Vám.
Úroveň
Odznak +4
jujec napsal/-a:

Dneska jsem dostal email, že mám výpis ke kartě (kreditce). Po přihlášení a pokusu stažení výpisů ale vidím jen hlášku "Při načítání výpisů došlo k chybě, zkuste to později prosím."

Zdravíme jujec, obdrželi jsme informaci, že výpisy ke kreditní kartě v Hello bankingu již vidíte OK, je to tak?
Úroveň
Odznak +2
Ano, je to tak, včera tam bylo vše. Díky za nápravu.
Na mou platební nálepku jsem měla týdenní limit 3500,- a omezení na 500 Kč denně ( prostě jí používám jen na drobné nákupy a platby do 500 Kč, když se mi nechce vytahovat peněženka s kartami).
Najednou tam mám s přechodem na Hello denní limit 3500,- a nejde ho změnit :-( Píše mi to, že změna se nezdařila.
Jak to mám nastavit na těch pět set?
Úroveň
Odznak +1
Eva D. napsal/-a:

Na mou platební nálepku jsem měla týdenní limit 3500,- a omezení na 500 Kč denně ( prostě jí používám jen na drobné nákupy a platby do 500 Kč, když se mi nechce vytahovat peněženka s kartami).
Najednou tam mám s přechodem na Hello denní limit 3500,- a nejde ho změnit :-( Píše mi to, že změna se nezdařila.
Jak to mám nastavit na těch pět set?


Pokud Vám změnu nezajistí individuálně Terka, tak jedině změnit lokál kde to jde, např. Air bank, včetně změny PINu.

Odpovědět

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)