Co po přechodu na Hellobanku nefunguje!


Zobrazit první příspěvek

Odpovědi: 59

Úroveň
Odznak +4
Eva D. napsal/-a:

Na mou platební nálepku jsem měla týdenní limit 3500,- a omezení na 500 Kč denně ( prostě jí používám jen na drobné nákupy a platby do 500 Kč, když se mi nechce vytahovat peněženka s kartami).
Najednou tam mám s přechodem na Hello denní limit 3500,- a nejde ho změnit :-( Píše mi to, že změna se nezdařila.
Jak to mám nastavit na těch pět set?

Dobrý den Evo, děkujeme Vám za napsání na komunitu. S přechodem na Hello bank! jsme komunikovali, že týdenní limit u Stickeru se mění na denní.
Pokud budete mít zájem, s ohledem na Vaše drobné nákupy kdy nálepku ráda používáte, napište mi prosím přes soukromou zprávu Vaše jméno a příjmení, datum narození a my s kolegy zajistíme, co je třeba.
Přejeme hezký den.
Úroveň
Zeptám se ještě jednou.Uvažujete s nastavením 100% inkasa vyčerpané částky na KK z debetního účtu samozřejmě zdarma a aby to netrvalo 3dny zaúčtovat?
Úroveň
Odznak +1
Nechcete toho po těch "2 indických programátorech" troch moc? :)
Úroveň
Odznak +2
Zkusil jsem otestovat rychlost tuzemských plateb z H!B do AB,Monety, EQ, Fia a Creditasu. Platby odeslány po 08:30, po 11:30 byly už zapsány ve všech cílových bankách. To je v pořádku a rychlé. V pořádku ale není, že H!B neumí správně posílat moje jméno - tedy písmena s diakritikou. To se projevilo ve všech 5 bankách !
Úroveň
Odznak +1
Eva D. napsal/-a:

Na mou platební nálepku jsem měla týdenní ....



Bohužel je to tak. Změna limitu u kreditní nálapky nám v appce ani v IB teď nefunguje. :( Omlouváme se, na opravě pracujeme.
Mějte se fajn.
Co nefunguje je zákaznická podpora, dovolat se na zákaznickou linku je pěkná čekačka až podezřívám banku, že má z každé minuty provizi. A operátoři se snaží každý dotaz rychle setřást, že vám něco pošlou a řešit problém se jim u mě tedy ještě nepodařilo. Doporučuji obměnit písničku na čekačce tu stávající už trochu nesnáším. D
Úroveň
Odznak +1
Nevím, které všechny bugy poslední odstávka vyřešila, ale po změně limitu KK pro platby na Internetu již nemusí dávat refreš stránky.
Úroveň
Odznak +2
Mám dvě kreditky - u obou nemám v kolonce "Typ odměny" nic. U jedné z nich (ALZA) mám kolonku možnost editovat - tak jsem si zvolil 1 % při platbě kartou. U druhé (EON) tuto kolonku editovatelnou nemám a není v ní nic - proč?
Úroveň
Dobry den,jiz vice jak mesic se dozaduji funkcni zmeny limitu pro platby na internetu.Nekolik volani na infolinku,nekolik mailu s odpovedi ze je vyreseno,ale vyreseno neni a limit mam 0 a nemohu ho zmenit jak v IB tak ani v aplikaci.Nyni reseno oficialní reklamaci.Trpelivost dochazi.
Úroveň
Odznak +1
Uvedený postup řešení mně silně připomíná jednu nejmenovanou "garážovku". :)
Úroveň
Odznak +1
Dle fóristů Finexpertu dnes od 7 hodin: "karty nejsou videt ani v aplikaci na ios, ani v internetovem bankovnictvi", "android aplikace uz se ani neprihlasi, pise to, ze prihlaseni neni mozne, kdyz nemam aktivni zadnou pujcku". Byl nahlášený nějaký upgrade?
Úroveň
Odznak +1
Stále stejný stav, údajně již od včerejšího večera: http://forum.finexpert.e15.cz/viewtopic.php?f=316&t=1199028&p=11791446#p11791446

Vidíte někdo, kdo ještě nemáte 2 a více promile v krvi, KK v IB? :D
Úroveň
Odznak +2
Vidím, že nic nevidím !! :D
P.S. Na chvíli se mi ztratila kreditka z IB již včera večer - že by tréning ? :)
Úroveň
Odznak +1
Tak ten silvestr jsem pracovníkům IT Hello, nebo těm co do systému vrtali minimálně do 1 hodiny ráno (1. 1.), vůbec nezáviděl ...
Úroveň
Odznak +2
Takže dnes jsem nezaplatil kreditní kartou - limit pro platbu na internetu mám 50 tisíc korun, zůstatek k využití 33 tisíc korun, platba cca 20 tisíc korun neprošla. Rozdělil jsem nákup na více kusů a dílčí platby prošly, ale po vyčerpání cca 17 tisíc korun se platby odmítly autorizovat - banka odmítá transakci - přitom disponibilní zůstatek mám stále 16 tisíc korun. Nechápu....
Úroveň
Odznak +4
Děkujeme za všechny vaše komentáře.
Během dnů, jak jste nám napsali výše na komunitu, jsme technické potíže opravdu měli, internetové bankovnictví bylo zpomalené a bohužel, některým našim klientům se v ty dny nepodařilo přihlásit do svého Hello bankingu, za což se velmi omlouváme.
Úroveň
Odznak +1
jujec napsal/-a:

Takže dnes jsem nezaplatil kreditní kartou - limit pro platbu na internetu mám 50 tisíc korun, zůstatek k využití 33 tisíc korun, platba cca 20 tisíc korun neprošla. Rozdělil jsem nákup na více kusů a dílčí platby prošly, ale po vyčerpání cca 17 tisíc korun se platby odmítly autorizovat - banka odmítá transakci - přitom disponibilní zůstatek mám stále 16 tisíc korun. Nechápu....



Mohl by se prosím k této připomínce někdo z banky vyjádřit?

O nějakém "vnitřním" limitu banky ve výši 17 tis. Kč u internetových plateb jsem zachytil informaci v minulosti i na Finexpertu.
Úroveň
Odznak +2
Jenže já jsem ještě v prosinci běžně platil 20 tisíc, a to i jednorázově.
Úroveň
Odznak +2
[quote=MirekM]
jujec napsal/-a:

O nějakém "vnitřním" limitu banky ve výši 17 tis. Kč u internetových plateb jsem zachytil informaci v minulosti i na Finexpertu.


Minulý měsíc jsem platila internetovou platbu ve výši cca 19,5 tis. a bez problémů. Úvěrový limit mám 50 tis. a limit pro internetové platby jsem si těsně před platbou zvyšovala na 20 tis., potom zase snížila. V době platby jsem měla disponibilní zůstatek cca 35 tis.
Úroveň
Odznak +2
No já jsem dnes zaplatil "jen" 17 tisíc korun. A teď mi přišla SMS Dobry den, vsimli jsme si na Vasi Hello kreditce neobvykle transkace ve vysi 20 000,00Kc(CR) z 03.02.2018. Pokud o ni nevite, ozvete se nam na cislo 257080080. No, nevím, proč mám kontrolovat platbu, která proběhne až za měsíc.... Amatéři.
Úroveň
Odznak +4
jujec napsal/-a:

Takže dnes jsem nezaplatil kreditní kartou - limit pro platbu na internetu mám 50 tisíc korun, zůstatek k využití 33 tisíc korun, platba cca 20 tisíc korun neprošla. Rozdělil jsem nákup na více kusů a dílčí platby prošly, ale po vyčerpání cca 17 tisíc korun se platby odmítly autorizovat - banka odmítá transakci - přitom disponibilní zůstatek mám stále 16 tisíc korun. Nechápu....

Podle toho, co jste nám napsal jujec - Vaše platba 20. 000,- Kč Vám neprošla zřejmě z důvodu překročení časového limitu tzv. timeoutu. Proto platební brána z bezpečnostních důvodů vygenerovala zablokování platby, a to do konce dnešního dne. Během zítřejšího dne budete moct provádět platby na internetu do výše limitu.
Úroveň
Odznak
jujec napsal/-a:

Takže dnes jsem nezaplatil kreditní kartou - limit pro platbu na internetu mám 50 tisíc korun, zůstatek k využití 33 tisíc korun, platba cca 20 tisíc korun neprošla. Rozdělil jsem nákup na více kusů a dílčí platby prošly, ale po vyčerpání cca 17 tisíc korun se platby odmítly autorizovat - banka odmítá transakci - přitom disponibilní zůstatek mám stále 16 tisíc korun. Nechápu....


Nebudete řešit něco podobného, co popisuji zde ve vlákně ? Nejedná se o Alza kreditku ? Neplatil jste někdy něco neúspěšně na Alze ?
https://spolu.hellobank.cz/vse-k-nasim-produktum-a-sluzbam-3/skyt-odstartovali-jsme-novou-reklamni-kampan-8511
Úroveň
Odznak +2
Terka.HB napsal/-a:

jujec napsal/-a:

Takže dnes jsem nezaplatil kreditní kartou - limit pro platbu na internetu mám 50 tisíc korun, zůstatek k využití 33 tisíc korun, platba cca 20 tisíc korun neprošla. Rozdělil jsem nákup na více kusů a dílčí platby prošly, ale po vyčerpání cca 17 tisíc korun se platby odmítly autorizovat - banka odmítá transakci - přitom disponibilní zůstatek mám stále 16 tisíc korun. Nechápu....

Podle toho, co jste nám napsal jujec - Vaše platba 20. 000,- Kč Vám neprošla zřejmě z důvodu překročení časového limitu tzv. timeoutu. Proto platební brána z bezpečnostních důvodů vygenerovala zablokování platby, a to do konce dnešního dne. Během zítřejšího dne budete moct provádět platby na internetu do výše limitu.

Nezlobte se, Terko.HB, ale nevěřím Vám. Protože po neúspěšné platbě 20 tisíc jsem pak platil menší částky bez problémů, žádná blokace nebyla.
A dnes mi dokonce autorizační SMS z HB! nechodí vůbec, přitom z jiné banky autorizační SMS chodí bez problémů, takže platit nejde. Zjevně máte v HB problém, který Vám kolegové tají.
Úroveň
Odznak +2
Beru zpět, po 8 minutách (!) kód přišel a platit šlo....
Úroveň
Odznak +4
jujec napsal/-a:

Beru zpět, po 8 minutách (!) kód přišel a platit šlo....

Tak to jsme rádi jujec, kolegům vyřídím, děkuji za zprávu.

Odpovědět

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)