Co po přechodu na Hellobanku nefunguje!


Zobrazit první příspěvek

Odpovědi: 59

Úroveň
Moton napsal/-a:

Dobry den,jiz vice jak mesic se dozaduji funkcni zmeny limitu pro platby na internetu.Nekolik volani na infolinku,nekolik mailu s odpovedi ze je vyreseno,ale vyreseno neni a limit mam 0 a nemohu ho zmenit jak v IB tak ani v aplikaci.Nyni reseno oficialní reklamaci.Trpelivost dochazi.


stale bez reakce a jakehokoli vyjadreni.
Úroveň
Odznak +4
Moton napsal/-a:

Moton napsal/-a:

Dobry den,jiz vice jak mesic se dozaduji funkcni zmeny limitu pro platby na internetu.Nekolik volani na infolinku,nekolik mailu s odpovedi ze je vyreseno,ale vyreseno neni a limit mam 0 a nemohu ho zmenit jak v IB tak ani v aplikaci.Nyni reseno oficialní reklamaci.Trpelivost dochazi.


stale bez reakce a jakehokoli vyjadreni.

Hezký den, napište mi prosím do soukromé zprávy na komunitě Vaše jméno, příjmení a emailový kontakt. Poradíme Vám.
Úroveň
Odznak +2
Tak dneska jsem v IB bez kreditek - prý si o ně můžu zažádat... A vůbec to přihlášení nějak dlouho trvá.
Úroveň
Odznak +4
jujec napsal/-a:

Tak dneska jsem v IB bez kreditek - prý si o ně můžu zažádat... A vůbec to přihlášení nějak dlouho trvá.

Zdravíme a děkujeme za napsání jujec. Aktuálně se potýkáme s výpadkem všech systémů. Velmi se omlouváme, na nápravě naši kolegové intenzivně pracují.
Úroveň
Odznak +4
Terka.HB napsal/-a:

jujec napsal/-a:

Tak dneska jsem v IB bez kreditek - prý si o ně můžu zažádat... A vůbec to přihlášení nějak dlouho trvá.

Zdravíme a děkujeme za napsání jujec. Aktuálně se potýkáme s výpadkem všech systémů. Velmi se omlouváme, na nápravě naši kolegové intenzivně pracují.

Provozní systémy jsou již plně funkční. Děkujeme vám za pochopení a všem přejeme příjemný start do nového týdne.
Úroveň
Terka.HB napsal/-a:

Moton napsal/-a:

Moton napsal/-a:

Dobry den,jiz vice jak mesic se dozaduji funkcni zmeny limitu pro platby na internetu.Nekolik volani na infolinku,nekolik mailu s odpovedi ze je vyreseno,ale vyreseno neni a limit mam 0 a nemohu ho zmenit jak v IB tak ani v aplikaci.Nyni reseno oficialní reklamaci.Trpelivost dochazi.


stale bez reakce a jakehokoli vyjadreni.

Hezký den, napište mi prosím do soukromé zprávy na komunitě Vaše jméno, příjmení a emailový kontakt. Poradíme Vám.


Tak uz to resime s bankou od 22.11.a porad jenom vymluvy.Nemel nekdo podobny problem s nemoznosti nastaveni limitu internetovych plateb?Uz fakt nevim jak na ne.
Úroveň
Odznak +4
Moton napsal/-a:

Terka.HB napsal/-a:

Moton napsal/-a:

Moton napsal/-a:

Dobry den,jiz vice jak mesic se dozaduji funkcni zmeny limitu pro platby na internetu.Nekolik volani na infolinku,nekolik mailu s odpovedi ze je vyreseno,ale vyreseno neni a limit mam 0 a nemohu ho zmenit jak v IB tak ani v aplikaci.Nyni reseno oficialní reklamaci.Trpelivost dochazi.


stale bez reakce a jakehokoli vyjadreni.

Hezký den, napište mi prosím do soukromé zprávy na komunitě Vaše jméno, příjmení a emailový kontakt. Poradíme Vám.


Tak uz to resime s bankou od 22.11.a porad jenom vymluvy.Nemel nekdo podobny problem s nemoznosti nastaveni limitu internetovych plateb?Uz fakt nevim jak na ne.

Dobrý den, mrzí nás tahle skutečnost. Můžete mi prosím do soukromé zprávy na komunitě napsat Vaše jméno, příjmení a emailový kontakt? Bez toho Vám bohužel tady na komunitě nedokážeme k nastavení limitu internetových plateb poradit. Děkuji předem.
Úroveň
Terka.HB napsal/-a:

[wquote=Moton]

Terka.HB napsal/-a:

Moton napsal/-a:

Moton napsal/-a:

Dobry den,jiz vice jak mesic se dozaduji funkcni zmeny limitu pro platby na internetu.Nekolik volani na infolinku,nekolik mailu s odpovedi ze je vyreseno,ale vyreseno neni a limit mam 0 a nemohu ho zmenit jak v IB tak ani v aplikaci.Nyni reseno oficialní reklamaci.Trpelivost dochazi.


stale bez reakce a jakehokoli vyjadreni.

Hezký den, napište mi prosím do soukromé zprávy na komunitě Vaše jméno, příjmení a emailový kontakt. Poradíme Vám.


Tak uz to resime s bankou od 22.11.a porad jenom vymluvy.Nemel nekdo podobny problem s nemoznosti nastaveni limitu internetovych plateb?Uz fakt nevim jak na ne.

Dobrý den, mrzí nás tahle skutečnost. Můžete mi prosím do soukromé zprávy na komunitě napsat Vaše jméno, příjmení a emailový kontakt? Bez toho Vám bohužel tady na komunitě nedokážeme k nastavení limitu internetových plateb poradit. Děkuji předem.[/quote]
Dobrý den,psal jsem Vám na facebook několikrát.Dohledejte si to prosím u kolegů.Jsou bezradni. Tomas Krček.
Úroveň
Moton napsal/-a:

Terka.HB napsal/-a:

[wquote=Moton]

Terka.HB napsal/-a:

Moton napsal/-a:

Moton napsal/-a:

Dobry den,jiz vice jak mesic se dozaduji funkcni zmeny limitu pro platby na internetu.Nekolik volani na infolinku,nekolik mailu s odpovedi ze je vyreseno,ale vyreseno neni a limit mam 0 a nemohu ho zmenit jak v IB tak ani v aplikaci.Nyni reseno oficialní reklamaci.Trpelivost dochazi.


stale bez reakce a jakehokoli vyjadreni.

Hezký den, napište mi prosím do soukromé zprávy na komunitě Vaše jméno, příjmení a emailový kontakt. Poradíme Vám.


Tak uz to resime s bankou od 22.11.a porad jenom vymluvy.Nemel nekdo podobny problem s nemoznosti nastaveni limitu internetovych plateb?Uz fakt nevim jak na ne.

Dobrý den, mrzí nás tahle skutečnost. Můžete mi prosím do soukromé zprávy na komunitě napsat Vaše jméno, příjmení a emailový kontakt? Bez toho Vám bohužel tady na komunitě nedokážeme k nastavení limitu internetových plateb poradit. Děkuji předem.


Dobrý den,psal jsem Vám na facebook několikrát.Dohledejte si to prosím u kolegů.Jsou bezradni. Tomas Krček.[/quote]
Odlakani pisatele dotazu do soukrome zpravy, ma bohuzel za cil jedine, aby nebylo videt, ze se tim potom nikdo nezabyva.To je u muj pripad,ktery stale neni vyresen a uz ani nikdo neodpovida na urgence.Takto se opravdu dobra banka nechova.

Odpovědět

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)