Co takhle dát kontaktní e-mail na net, aby Vám šlo napsat když pokládání dotazu na Vašich stránkách nefunguje?


Dobrý den, včerejšího dne tj. 14.2.2018 mi od Vaší společnosti došel dopis, ve kterém je uvedeno, že mám u Vás podepsanou jakousi revolvingovou smlouvu. V minulosti jsem několikrát využil Vašich služeb (spol. Cetelem) ke koupi různého zboží tzv. "na splátky" Dále mi byla spol. Cetelem několikrát zaslána úvěrová karta, kterou jsem neaktivoval a ani nepoužíval. Proto nerozumím, jak je možné, že uvádíte, že jsem se společností Cetelem uzavřel onu revolvingovou smlouvu. Mohli byste mi zaslat datum, kdy jsem měl tuto smlouvu podepsat a její kopii na výše uvedený e-mail? Dále se v dopise uvádí, že v případě nevyužívání Vašich služeb, lze smlouvu o revolvingovém úvěru vypovědět. Rád bych tedy, abyste mi zaslali, co vše je pro výpověď potřeba udělat. Děkuji Hlisnikowski.

Odpovědi: 1

Úroveň
Odznak +4
Dobrý den, pane Hlisnikowski, děkujeme za napsání na komunitu.

Nejspíš Vám byla kreditní karta odeslána na základě smluv ke koupi zboží na splátky.
Pokud kreditní kartu neužíváte, sama je zrušena dva roky od jejího vystavení. Pro její zrušení nám stačí napsat volnou formou žádost o zrušení kreditní karty, kde je nutné uvést: Vaše celé jméno, datum narození, adresu bydliště a číslo úvěru z dopisu, který jste od nás obdržel. Žádost prosím podepište a pošlete na adresu:

BNP Paribas Personal Finance SA, odštěpný závod
Karla Engliše 5/3208
150 00 Praha 5

nebo nám ji naskenujte na email: info@hellobank.cz.
O zrušení kreditní karty Vás budeme informovat písemně.

Děkujeme Vám za podnět, odkaz "NAPIŠTE NÁM" na našich stránkách je funkční. Můžete nám prosím napsat kdy Vám dotaz nešel přes web odeslat?
Také nám můžete psát své dotazy přímo na email info@hellobank.cz nebo využít soukromé zprávy FB.

Přejeme hezký den.

Odpovědět

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)