Datum začátku provozu


Úroveň
Odznak +1
  • Průzkumník
  • 34 odpovědí
Chtěl bych se zeptat, kdy bude konkrétní datum provozu Hellobank!?
Víme za cca. dva měsíce, ale už bychom mohli vědět bližší datum.
This topic has been closed for comments

Odpovědi: 7

Úroveň
Odznak +4
Zdravíme Vás Oldo,
na start Hello bank! se letos určitě těšit můžeme.
Děkujeme za Váš zájem, ale přesné datum spuštění našich nových bankovních služeb si ještě necháme pro sebe.

Přejeme hezké dny :)
Úroveň
Odznak +1
Dobrý říjnový den,
dozví se komunita ostré spuštění Hellobank dřív než veřejnost?
Úroveň
Odznak +4
Děkujeme za napsání Oldo,
je to tak, naši komunitu budeme společně s našimi nejlepšími klienty informovat o spuštění nových bankovních služeb dříve než širokou veřejnost.

I Vám hezké říjnové dny.
Úroveň
Olda K. napsal/-a:

Dobrý říjnový den,
dozví se komunita ostré spuštění Hellobank dřív než veřejnost?


Já myslím, že na tom tolik nezáleží, kdy to konkrétně bude. Ony si ty služby pak stejně budou muset trochu "sednout", protože chování zákazníků bývá často jiné, než jaká byla očekávání banky. A také je třeba co nejrychleji získat na začátku pro ty nové služby dostatečné množství klientů, takže leccos může být na počátku výhodnější, než za dva tři roky.

Osobně jen doufám, jelikož mám aktuálně z nabídky jen kreditní kartu, která je celkem povedená (tedy až na ten na dnešní dobu lichvářký úrok, který naštěstí běžně neplatím) že u tohoto produktu nedojde k dalšímu zhoršení (viz zrušení virtuální karty). A ty ostatní služby jsou prostě k nastudování co, jak a za kolik, tedy až budou, a pak se rozhodnout.
Úroveň
Odznak +2
ViR napsal/-a:

Já myslím, že na tom tolik nezáleží, kdy to konkrétně bude. Ony si ty služby pak stejně budou muset trochu "sednout", protože chování zákazníků bývá často jiné, než jaká byla očekávání banky. A také je třeba co nejrychleji získat na začátku pro ty nové služby dostatečné množství klientů, takže leccos může být na počátku výhodnější, než za dva tři roky.

Osobně jen doufám, jelikož mám aktuálně z nabídky jen kreditní kartu, která je celkem povedená (tedy až na ten na dnešní dobu lichvářký úrok, který naštěstí běžně neplatím) že u tohoto produktu nedojde k dalšímu zhoršení (viz zrušení virtuální karty). A ty ostatní služby jsou prostě k nastudování co, jak a za kolik, tedy až budou, a pak se rozhodnout.


A to já se zase těším, že si služby pořádně otestuji. Už mám vymyšlený "testovací scénář", kde mi nebude vadit, že něco chilku nepojede, použitelnost nebude optimální apod.
Úroveň
Odznak
Pro Terku.HB: Už jste oslovili nějaké testery z Hello spolu? Přeci jenom, pokud má být dodržen odložený start od listopadu, tak aby to nebylo testování na týden :-) Přeci jenom je vidět, co to udělalo s UniCredit Bank :-)
Úroveň
Odznak +4
jan.pepe napsal/-a:

Pro Terku.HB: Už jste oslovili nějaké testery z Hello spolu? Přeci jenom, pokud má být dodržen odložený start od listopadu, tak aby to nebylo testování na týden :-) Přeci jenom je vidět, co to udělalo s UniCredit Bank :-)

Napíšeme Vám Pepe do soukromé zprávy hned, jakmile budeme mít pro Vás bližší informace. Děkujeme za Váš zájem a mějte :) hezký den.