Důležité

Hello FAQ


Úroveň
Odznak +4
1. Proč došlo ke změně a co / kdo je Hello bank?
Po více jak 20 letech úspěšného působení na trhu úvěrových produktů nastal čas na změnu obchodního modelu – rozšíření našich služeb o bankovní produkty (běžný a spořicí účet), prohloubení zákaznicky orientovaného přístupu a jednání (mj. online komunita Hello spolu) a také usnadnění řešení i správy financí díky moderním technologiím.
Hello bank! je nejmladší značkou skupiny BNP Paribas a je symbolem pro moderní banku založenou na digitálních technologiích. V současné době Hello bank! působí ve Francii, Belgii, Německu, Itálii a v Rakousku. Od teď se její zastoupení rozšíří i na český trh. Česká republika se tak stala pilotní zemí v rámci uvedení této značky do regionu střední a východní Evropy.
Společně jsme pro vás vybudovali novou banku a uděláme vše proto, aby se vám s ní hezky žilo.

2. Dotkne se změna obchodní značky nějak kontaktních údajů a komunikačních kanálů?

A) Ano, naše webové stránky mají novou adresu: www.hellobank.cz

B) Ke změně dojde automaticky a z adresy @cetelem.cz bude vše
přesměrováno na nový kontakt @hellobank.cz. Nehrozí proto, že
by pošta zasílána na původní cetelem e-mail k nám nedorazila.

C) Psát nám můžete na e-mail: info@hellobank.cz

D) Telefonické kontakty do naší společnosti zůstávají beze změny.
Jsme vám k dispozici na lince 257 080 080,
pondělí – pátek 8:00 - 20:00,
sobota – neděle 9:00 – 18:00

E) Na Facebooku nás najdete na: www.facebook.com/HellobankCR

F) Budeme rádi, pokud se s námi dáte do řeči na naší nové online
komunitě Hello spolu: www.hellospolu.cz

3. Jak se přihlásím do nového Hello bankingu (internetového bankovnictví)?
Přihlašujete se stejnými údaji jako jste měli do Klientské zóny Cetelem. Po prvním přihlášení do Hello bankingu máte možnost změnit si přihlašovací heslo.

4. Mohu využívat původní Klientskou zónu?
Ne, ta je se spuštěním Hello bank! nenávratně pryč. Nové bankovnictví toho, ale umí mnohem víc a věříme, že se vám bude i příjemněji používat. Celé bankovnictví je responzivní, to znamená, že ho můžete snadno ovládat i na mobilu nebo tabletu.

5. Pro splácení úvěrových produktů můžete použít naše nové bankovní číslo, a to 9019013355/3050.
Od 6. 11. 2017 najdete v Hello bankingu i na složenkách z výpisů z kreditních karet pouze jedno bankovní číslo, a to naše nové 9019013355/3050. V případě, že máte ve své bance založený trvalý příkaz, určitě hned nemusíte nic měnit. Naše stávající čísla účtů (27-4908530237/0100 a 1021018458/5500) jsou i nadále platná. Pokud však pro splácení některého z našich produktů využíváte inkaso, stávající nastavení s účty KB nebo RB prosím ještě neměňte. Pro správné nastavení inkasa s naším novým bankovním účtem totiž ještě ladíme detaily a dáme vám vědět hned, jak bude vše připravené i na tuto možnost.

6. Najdu v novém Hello bankingu všechny informace z původní Klientské zóny Cetelem?
V novém bankovnictví najdete samozřejmě všechny své stávající produkty. Jediné na čem ještě pracujeme, je převod vašich šablon pro platby z úvěrového účtu. Bohužel, ne všechny se nám podařilo správně převést, ale pracujeme na tom a dáme vám vědět hned, jak to bude.

7. Mám u vás úvěr, musím se o něco starat?
Ne, vše zůstává nastaveno tak, jak máte dnes, a všechna data za vás převedeme do nového bankovnictví. Až se do něj přihlásíte, pro jistotu si můžete ověřit, že vše je tak, jak má být. Pokud by něco nebylo v pořádku, kontaktujte naši infolinku na čísle 257 080 080.

8. Nejsem váš klient, ale chtěl bych být. Jak na to?
Stačí vyplnit žádost o jeden z našich produktů! Můžete k nám také jednoduše přejít ze své současné banky – více informací o tom najdete na stránce Jak přejít k nám. Budeme se těšit :).

9. Jaké nové produkty a služby nabízíte?
Novinkou je Hello účet (běžný účet), Hello spoření (spořicí účet), zbrusu nové bankovnictví a mobilní aplikace. Tím, ale rozhodně nekončíme, připravujeme další vylepšení a rozšíření služeb, takže se máte na co těšit.

10. Kde najdu aktuální sazebník poplatků?
Aktuální sazebník poplatků najdete ZDE:
www.hellobank.cz/dokumenty/

11. Jak si založím Hello účet (běžný účet)?
Nejjednodušší je, když si založíte Hello účet online na našem webu:
www.hellobank.cz/ucty/
Bez loudání vám to zabere pouhých 5 minut. Jediné co k založení Hello účtu potřebujete, jsou dva ofocené doklady totožnosti např. občanský a řidičský průkaz. Pokud si nechcete založit účet online, jde to i po telefonu nebo přijďte za námi na naše pobočky v Praze, Brně či Ostravě a účet spolu založíme na počkání.

12. Nabízíte vedení Hello účtu (běžného účtu) zdarma?
Hello účet u nás funguje zdarma a všechny běžné transakce jsou také bez poplatků. Náš Hello účet je tu od toho, aby vám sloužil.

13. Platí se nějaké poplatky za převod a výběr peněz z Hello spoření (spořicího účtu)?
Určitě ne, Hello spoření nemá žádné poplatky, stejně jako všechny základní operace s ním spojené, to by tak ještě scházelo. Vaše peníze z něj můžete vybrat hned, poslat kamkoli a bez poplatků.

14. Jak dlouho čekám na převod peněz z Hello spoření (spořicího účtu) na Hello účet (běžný účet)?
Peníze na účtu jsou vaše. Můžete si je přesouvat kam chcete, hned a bez čekání.

15. Do kolika hodin nejpozději musím zadat platbu, aby peníze odešly ještě dnes?
Naprostou většinu plateb zadaných do 10:00 hod. realizujeme ještě ten samý pracovní den. Platby v rámci banky běží D+0 bez omezení , vyjma plateb zadaných z vašeho Hello kredit účtu.

16. Jak je to s poplatkem za výběr z bankomatu v ČR a v zahraničí?
K Hello účtu od nás získáte první tři výběry každý měsíc z jakéhokoliv bankomatu v Česku zdarma. Za výběry z bankomatu v zahraničí počítejte vždy s poplatkem.

17. Je Hello karta (debetní karta) embosovaná?
Naše nová Hello karta není embosovaná (s vystouplým písmem) i díky netradičnímu umístění personalizovaných prvků na přední straně.

18. Jaké je na Hello kreditce (kreditní karta) bezúročné období?
Když na to přijde, Hello kreditka za vás zaplatí nečekané výdaje a při platbě v obchodech máte od nás bezúročné období až 55 dní.

19. Pokud potřebujete pomoci s:

- blokací Hello kreditky (kreditní karty) nebo Hello karty (debetní karty)
- zapomněli jste heslo nebo jste si zablokovali přístup do Hello bankingu
- nejde se vám přihlásit do Hello bankingu, zamrzlo to :(
- nezobrazuje se vám transakční historie v Hello bankingu
- nelze vám změnit (uložit) osobní údaje v Hello bankingu např. adresa, telefon, příjmení aj.

kontaktujte nás na naší infolince 257 080 080 nebo nám napište e-mail na info@hellobank.cz a my pro vás rádi zajistíme vše, co je třeba.

20. Jestli nám cokoli nebude fungovat (např. naše internetové stránky, Hello banking - internetové bankovnictví aj.) vše potřebné o tomto výpadku se dozvíte na našem Facebooku: www.facebook.com/HellobankCR

Aktualizováno dne 6. 11. 2017.

Pokud máte jakékoliv otázky, napište nám.

Žádná odpověď

Zatím nikdo neodpověděl, buďte první!

Odpovědět

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)