Kreditní karta E-On od Cetelem


Odznak +1
Máte někdo? Já ji teď dostala a aktivovala, ale byl to boj. Kdybych ji opravdu hodně nechtěla, tak se na to v průběhu toho zařizování stopro vykašlu.

Odpovědi: 25

Bylo by vhodné, kdyby byla nějaká možnost jak se na telefonu přepojit co nejlépe ke správě Běžných účtů. Mám vždy nějaký dotaz a volám na #, který má ovšem takový podivný popis - Zajímá Vás více o změně z Cetelem na H! - Což vlastně není dotaz k běžnému účtu. Možná by to stálo za opravu.
Děkujeme Laysen3 za Váš podnět! Jak nám píšete, nyní si opravdu naši klienti musí vystačit s # (provolbou křížku) a již nyní pracujeme na vylepšení hlasové nabídky.
Tak se můžeme 🙂 těšit.. přejeme hezký den.
Úroveň
Odznak +1
Čekal jsem o Terky nějakou reakci na mé ne příliš pohodlné příspěvky pro banku, neboť dle pravidel fóra přece hovoříme spolu "na rovinu".

Pokud má ŘD, počkám na odpověď až bude v zaměstnání. Pokud již není členem Hello bank, mohl by zareagovat někdo jiný z Hello bank. Děkuji. :)

Mirku,

Terka u nás stále pracuje, i když teď, jak jste dobře odhadnul, má dovolenou:). Pokud máte na mysli Vaše zde 2 předchozí příspěvky, tak jsme je ale nepřehlédli. Jen jsme Vám náš názor už napsali a nechceme se znovu opakovat. Skutečnost, že cílem nejen finančních institucích, ale i dalších společností je finanční zisk opravdu nepopíráme. :)
Mějte hezké odpoledne.
Úroveň
Odznak +1
Čekal jsem o Terky nějakou reakci na mé ne příliš pohodlné příspěvky pro banku, neboť dle pravidel fóra přece hovoříme spolu "na rovinu".

Pokud má ŘD, počkám na odpověď až bude v zaměstnání. Pokud již není členem Hello bank, mohl by zareagovat někdo jiný z Hello bank. Děkuji. 🙂
Úroveň
Odznak +1
souhlasím s úvodním příspěvkem, že zařízení kreditní karty u Cetelem, ....

Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu ke zřízení kreditní karty. Určitě máme také v plánu zavést el. smlouvy pro kreditní kartu. Variabilní symbol, je vždy součástí úvodního dopisu, který ke kartě posíláme. V současné době pracujeme na zpřehlednění dopisu, tak aby tato informace byla v něm pro klienty opravdu nepřehlédnutelná. Standardně by klient měl dostat SMS pro určení PIN kódu jeden den poté, co je mu doručena karta. Záměrně je to až po doručení dopisu, aby klient už věděl o tom, že mu SMS přijde a měl informace, jak s ní naložit 🙂. Ve výjimečných případech se může stát, že prodleva mezi dopisem a SMS je delší než 1 den. Pokud chcete, můžete nám do soukromé zprávy napsat Vaše jméno a datum narození a my celý postup prověříme a ozveme se Vám.

Přejeme pěkné odpoledne:)
Úroveň
Odznak
souhlasím s úvodním příspěvkem, že zařízení kreditní karty u Cetelem, bylo zatím u mě uživatelsky nejméně pohodlné a rychlé, než u konkurenčních společností. např. odesílání smlouvy apod. pouze papírově...v dnešní době, děs. Navíc podobné zdlouhavé obštrukce se sháněním V.S. pro přihlášení. dopisy se smlouvou atd. vše dorazilo v celkem rozumnou dobu, ale na sms s kodem atd. čekat déle než na dopis??? nepochopil jsem. Až po urgencích přes linky konečně dorazilo. To samé pro aktivace nálepky apod. nálepká dávno doma...a čekám na elekronickou záležitost dalších X dní. :-((( smutné. Jinak zatím z používání spokojenost. tak snad to tak aspon chvíli zůstane. (i po změně na Hello bank)...spíš jsem doufal, že to přinese výhody i pro pouhé majitele KK. apod.
Úroveň
Odznak +1
Doplnění předchozího příspěvku: mBank, FIO, Wustenrot, Equa, AIR, Creditas, převzetí KK Citi RB, ... všude +- stejná písnička.
Akcionáři přece nezakládají banky pro krásné oči a blaho klientů, ale kvůli svým ziskům, nenalhávejme si něco jiného. 🙂
Úroveň
Odznak +1
Terko nezlobte se, kdybyste prošla větší portfólio bank v ČR, včetně nových bank a téměř ve všech se v nějakém směru zklamala, viz můj předchozí příspěvek včetně slibů navždy nebo do konce světa, budete nedůvěřivá při prvním náznaku nějakých změn, zvláště při vzniku "nové" banky a převzetí nějakých bankovních produktů z předchozího nebankovního stavu.

Také přeji pěkný víkend.
Úroveň
Odznak +4
Děkujeme za napsání a trocha důvěry Mirku!
Pro bližší vysvětlení, Hello bank! nemůže být nikdy klasickou bankou, protože nekupuje jiné bankovní portfolio (jako RB, naše obchodní cíle a strategie jsou tedy odlišné) ani nestaví banku na "zelené louce".
Změny na úvěrových produktech (např. kreditních kartách vč. karty E.ON) budou probíhat v souladu s plány BNP Paribas a vývojem trhu bez ohledu na to, zda bychom tyto produkty poskytovali pod stávající obchodní značkou Cetelem nebo Hello bank!
Nechme se tedy překvapit co nám start Hello bank! přinese…

🙂 Hezký pátek a víkend!
Úroveň
Odznak +1
Děkujeme Vám Mirku za dotaz,
se startem banky budou podmínky používání E.ON kreditní karty pozměněny. Klienti budou mít nadále možnost výběru z ATM zdarma a
co se týče dalších výhod, bližší info Vám rádi řekneme se spuštěním Hello bank!

🙂 Přejeme hezké dny.


Hmm, tedy Hello bude asi klasická tuctová banka v ČR. RB alespoň nějaký pátek ponechala pro bývalé klienty Citi podmínky KK stejné.

Tedy klasický postup? Nabrat klienty a peníze a poté začít ořezávat benefity klientům a co nejrychleji se dostat z červených čísel do co největších zisků? Nakonec rabat je od slova hrabat. 🙂
Úroveň
Odznak +4
Děkujeme Vám Mirku za dotaz,
se startem banky budou podmínky používání E.ON kreditní karty pozměněny. Klienti budou mít nadále možnost výběru z ATM zdarma a
co se týče dalších výhod, bližší info Vám rádi řekneme se spuštěním Hello bank!

🙂 Přejeme hezké dny.
Úroveň
Odznak +1
Změní se (předpokládám k horšímu pro klienty) podmínky používání a sazebník EO.N Cetelem karty s přemalováním Cetelemu na Hello bank?
Úroveň
Odznak +4
Chtel bych se zeptat, kdyz vznikne Hello Bank, pujde E.ON karta pod Hello Bank, nebo bude stale poskytovana pod Cetelem? Skvělý dotaz, který má pro nás dva rozměry, díky Pierre!

a) nové karty budou vydávány stejně jako doposud společností BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE S.A. a design karty budeme mít mírně upraven.

b) stávající karty se zatím měnit nechystáme. Naši klienti je budou moci používat do skončení data platnosti karty, uvedené na plastiku. V rámci automatické výměny pak obdrží již kartu v designu novém...

Je to tak srozumitelné? Klidně napište, když budete cokoliv dalšího potřebovat vědět k tématu ....

Přejeme 🙂 hezký den!
Chtel bych se zeptat, kdyz vznikne Hello Bank, pujde E.ON karta pod Hello Bank, nebo bude stale poskytovana pod Cetelem?
Úroveň
Odznak +4
My se nezlobíme @Mirku, máte pravdu.
Výhledově, do budoucna určitě počítáme s tímto vývojem, zrychlením připsání splátek KK v IB.

Děkujeme Vám za napsání.
Úroveň
Odznak +1
Konkrétně: v neděli zadán příkaz s pondělním datem v bance D+1, tedy v úterý dorazila splátka KK na účet v KB. Ve středu v IB po splátce "slechu ani dechu". V tomto okamžiku (čtvrtek 11:50) dle Zůstatku k využití je možné dopočítat, že je již splátka v IB. V Nedávné transakční historii položka splátky zatím není.

Nezlob se Ceteleme, ale toto není konkurenčně schopný bankovní systém 21. století. 😞
Úroveň
Odznak +1
Děkujeme za Váš dotaz @Mirku na komunitě,
připisování splátek KK se startem Hello bank! rychlejší nebude.

Přejeme hezký den.


Tak to je na zamyšlení vašich IT pracovníků, většina konkurence připsání splátky zvládne v den doručení peněz z druhé banky. 😞
Úroveň
Odznak +4
Děkujeme za Váš dotaz @Mirku na komunitě,
připisování splátek KK se startem Hello bank! rychlejší nebude.

Přejeme hezký den.
Úroveň
Odznak +1
Zrychlí se připisování splátek KK po převodu KK pod banku? Myslím tím celkový počet dnů po obdržení splátky Cetelemem.
Úroveň
Odznak +4
Jo, je, jen třeba dostanu ráno email, že mé peníze byly připsány na kartu, a ony se tam objeví až odpoledne... Prověříme, děkujeme jujec za zprávu! Peníze by měly jít vidět předtím, než Vám dorazí email (notifikace).
Mějte hezký den.
Úroveň
Odznak +2
Jo, je, jen třeba dostanu ráno email, že mé peníze byly připsány na kartu, a ony se tam objeví až odpoledne...
Úroveň
Odznak +4
E.on kartu jsem si vyřídil cca před měsícem, s v. s. jsem neměl problém (ale jen proto, že jsem ho viděl po přihlášení přes ALZA kartu v IB).
Co byl problém, byla aktivace karty - v dopisu psali, že mám zavolat na číslo a kartu aktivovat, to jsem udělal. Karta ale byla pořád nefunkční, napsal jsem v klientské zóně dotaz, proč nemůžu platit, oni mi ji nakonec odblokovali (použili tento termín).
Díky jujec za sdílení Vaší zkušenosti, mrzí nás, že jste měl problém s aktivací karty 😞 . Teď už vše OK?
Úroveň
Odznak +2
E.on kartu jsem si vyřídil cca před měsícem, s v. s. jsem neměl problém (ale jen proto, že jsem ho viděl po přihlášení přes ALZA kartu v IB).
Co byl problém, byla aktivace karty - v dopisu psali, že mám zavolat na číslo a kartu aktivovat, to jsem udělal. Karta ale byla pořád nefunkční, napsal jsem v klientské zóně dotaz, proč nemůžu platit, oni mi ji nakonec odblokovali (použili tento termín).
Úroveň
Odznak +4
Děkujeme Vám za vysvětlení Anito a souhlasíme s Vámi.

Podle toho co nám píšete na komunitě, Vám naši kolegové měli sdělit variabilní symbol hned, když jste nám poslala Váš první e-mail.
Což podle interních postupů standardně klientům zasíláme.
Vše mohlo být vyřešeno mnohem jednodušeji, za to se Vám moc omlouváme.
Podle interní metodiky postupujeme tak, že VS pro vstup do Klientské zóny je uveden pro klienty v úvodním dopise, který zašleme našim klientům vždy v den schválení úvěru.

Děkujeme Vám za pochopení a přejeme hezký večer.
Odznak +1
Tak asi kdybych byla klientka, bylo by vse jednodussi. Vite, nic proti, chapu, ze musim byt velmi proverena, kdyz mi de facto pujcuji 10 tisic. Ale slo by to pro klienta i jednodussi cestou, jine banky poslou kuryra, ktery vse zaridi.
Co me dostalo byla e-mailova komunikace. Pri prihlasovani o IB jsem mela zadat variabilni symbol. Nikde na smlouve ani v dalsich dokumentech nebyl. Cislo smlouvy bylo moc dlouhe, tudy cesta nevedla. Pisu na infolinku /volala bych, ale placene linky me odrazuji/, po nejake dobe odpoved, ze mam napsat cislo smlouvy. Napsala jsem, dorazily jakesi vseobecne plky. Pisu znova, jestli vubec nekdo cetl muj dotaz. Odpoved opet plky, jak postupovat pri prihlaseni. Slak by me trefil. Tak uz jsem byla nucena zavolat a KONECNE mi byl sdelen VS.
Úroveň
Odznak +4
Hezký den,

mrzí nás Anito, že jste měla problém s aktivací E-ON Karty Cetelem.
Můžete nám prosím napsat, v čem konkrétně? Podíváme se na to.

Moc děkujeme za zprávu.

Odpovědět