Nefunkční historie transakcí


Úroveň
Odznak +1
Více jak 24 hodin se mi nenačítá historie transakcí, přes web kroutící se kolečko a aplikace píše něco ve stylu že se operace nepodařila. Jde o nějaký problém který banka řeší nebo s tím mám problém pouze já? Jse aktuálně v Indonésii ale to snad nemůže mít vliv takovým způsobem, že nefunguje část IB a zbytek je OK.

Odpovědi: 10

Úroveň
Odznak +2
Třeba mě historie transakcí funguje.
Úroveň
Odznak +4
TheTiger napsal/-a:

Více jak 24 hodin se mi nenačítá historie transakcí, přes web kroutící se kolečko a aplikace píše něco ve stylu že se operace nepodařila. Jde o nějaký problém který banka řeší nebo s tím mám problém pouze já? Jse aktuálně v Indonésii ale to snad nemůže mít vliv takovým způsobem, že nefunguje část IB a zbytek je OK.

Dobrý den TheTiger, děkujeme Vám za napsání na komunitu, u nás jsme technické problémy nezaznamenali. Můžete prosím znovu své internetové bankovnictví zkontrolovat? Pokud by technické problémy přetrvávaly, prosím napište nám přes soukromou zprávu FB nebo nám zavolejte na Infolinku, kolegové Vám rádi poradí a zajistí vše potřebné.
Úroveň
Odznak
tak mě historie taky normálně funguje.
Úroveň
Odznak +4
Hohe napsal/-a:

tak mě historie taky normálně funguje.

Hohe, děkujeme Vám za reakci.
Úroveň
Odznak +1
Fajn že se Terce libí že to někomu funguje, ale mě to stále nefunguje. I tři pracovní dny poté co jsem si psal s Petrou z HB přes FB a bylo mi sděleno že musí kontaktovat kolegy z technické podpory a ozve se hned jak bude vědět bližší informace.
Tak nevím jestli se ji kolegy pořád nedaří kontaktovat anebo ti hledají klávesnici s myší přes které by to mohli začít řešit, anebo se alespoň ozvat že to ani za 3 dny vyřešit neumí.
Po 265 e-mailech se spamem zaslaným přes portál HB které jsem mazal před týdnem v mé poště mě možná HB chce dalším způsobem přesvědčit o své neschopnosti...
Úroveň
Odznak +2
@TheTiger začal bych následujícím: jaký OS? prohlížeč? verze?
Zkuste jiný prohlížeč, vyprázdnit lokální cache, ...
Úroveň
Odznak +1
Pfosser napsal/-a:

@TheTiger začal bych následujícím: jaký OS? prohlížeč? verze?
Zkuste jiný prohlížeč, vyprázdnit lokální cache, ...


Samozrejme ze jsem ihned zkusil jiny prehlizec a dokonce aj jiny OS, jak jsem ale psal, nefunguje to ani v mobilni appce, takze nic takoveho nema sanci pomoci. Podla infa od banky nejakou chybu nasli a resi, pry snad po nejblizsim vikendu by mohla byt sance ze bude odstranena a moje historie transakci zacne fungovat, takze s napetim ocekavam... :) Uvidime jestli se take dozvim v cem byl vlastne problem.
Úroveň
Odznak +1
Při prvním kliku na historii plateb se mně zobrazila cca 1/10 plateb, po opětovném kliknutí na historii byl již výpis plateb OK.
Úroveň
Odznak +4
MirekM napsal/-a:

Při prvním kliku na historii plateb se mně zobrazila cca 1/10 plateb, po opětovném kliknutí na historii byl již výpis plateb OK.

Mirku, nyní své platby v historii plateb vidíte OK? Děkujeme za napsání. Pokud by technický problém přeci jen přetrvával, prosím kontaktujte naši Infolinku (tento kanál je k tomu přímo určený), kde Vám kolegové rádi poradí.
Úroveň
Odznak +1
Již ano.

Odpovědět

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)