Nelze změnit denní limit pro platbu na internetu


Úroveň
Odznak +1
Přes IB mi nejde změnit denní limit pro platbu na internetu pro KK (eon). Stávající limit je 0. Při pokusu o změnu chyba Nelze změnit denní limit. Nedávno to fungovalo.

Po volání na podporu jí to prý taky nelze změnit. Mám se prý zkusit přihlásit a odhlásit nebo zkusit odpoledne. :@

Co s tím?

Odpovědi: 24

Úroveň
Odznak +4
Teď jsem se podíval do IB a už vidím tu historii, která tam ráno nebyla. Takže se zdá, že se něco změnilo, byť žádnou oficiální informaci ještě nemám. Možná tam ale není všechno....Zdravím, děkujeme Vám i Mirkovi za napsání. Také potvrzujeme, že přehled historie plateb u kreditních karet funguje.
Omlouváme se všem za způsobené komplikace.
Úroveň
Odznak +2
Asi jsme se nepochopili, hlavním kritikem jsem myslel sebe. :)
Já se klidně spokojím i s postem hlavní kritičky 🆒
Úroveň
Odznak +1
Asi jsme se nepochopili, hlavním kritikem jsem myslel sebe. 🙂
Úroveň
Odznak +2
(a přidala za mou aktivitu 189 příspěvků třetí čárku ...). :(
Ta třetí čárka je za "Vyřešeno = minimálně 1" - viz profil, na počtu příspěvků v tomto případě nezáleží (mám to empiricky ověřeno na svém účtu + jisy + jujec).

Předpokládal jsem, že na hlavního kritika již uvalila na fóru banka kladbu ... :)

Ale kdež, jen jsem se v poslední době taky trochu angažovala i v nebankovní sféře 😛
Úroveň
Odznak +1
OT: (a přidala za mou aktivitu 189 příspěvků třetí čárku ...). :(
Ta třetí čárka je za "Vyřešeno = minimálně 1" - viz profil, na počtu příspěvků v tomto případě nezáleží (mám to empiricky ověřeno na svém účtu + jisy + jujec).

Předpokládal jsem, že na hlavního kritika již uvalila na fóru banka kladbu ... :)

OT: Funkci hlavního kritika ještě nejspíš nemáš zaslouženou 😛
Úroveň
Odznak +1
(a přidala za mou aktivitu 189 příspěvků třetí čárku ...). :(
Ta třetí čárka je za "Vyřešeno = minimálně 1" - viz profil, na počtu příspěvků v tomto případě nezáleží (mám to empiricky ověřeno na svém účtu + jisy + jujec).

Předpokládal jsem, že na hlavního kritika již uvalila na fóru banka kladbu ... 🙂
Úroveň
Odznak +1
jujec: nějaké transakce v květnu se nyní již v historii objevily.
Úroveň
Odznak +2
Teď jsem se podíval do IB a už vidím tu historii, která tam ráno nebyla. Takže se zdá, že se něco změnilo, byť žádnou oficiální informaci ještě nemám. Možná tam ale není všechno....
Úroveň
Odznak +2
Před chvílí mi volalo neznámé číslo (soukromé - tzn. nedalo se zavolat zpět), pán se představil jako HB! s tím, že řeší tento problém, a chtěl datum narození pro ověření. Protože říkal, že volá na základě fóra, tak jsem mu datum řekl, ale myslím si, že by banka neměla volat ze soukromých čísel, aby se dalo snadno ověřit, že volá opravdu banka a ne někdo, kdo chce z lidí tahat osobní údaje.
Napadlo mě, zda by nebylo lepší, kdybys řekl třeba "musíme si ověřit, že voláme správně, řeknu vám tři data a jedno z nich je vaše datum narození, vy mi potvrďte, které" - tím by bylo jasné, že ví, kdy jsem se narodil, tzn. opravdu volá člověk z banky....
Úroveň
Odznak +2
(a přidala za mou aktivitu 189 příspěvků třetí čárku ...). :(
Ta třetí čárka je za "Vyřešeno = minimálně 1" - viz profil, na počtu příspěvků v tomto případě nezáleží (mám to empiricky ověřeno na svém účtu + jisy + jujec).
Úroveň
Odznak +4
Potvrzuji, limit IB už měnit jde. A potvrzuji i neexistenci aktuálních dat (historie plateb), poslední záznam mám z 3.5.2018. Přitom už 4.5. jsem platil kartou několikrát. Nic není ani v nezpracovaných transakcích.

@Terka.HB: po prověření to napište i tady, jak to dopadlo, případně si mě přidejte do "seznamu" (komu napsat), díky.
Děkujeme za informace a data. Jakmile budeme mít pro Vás zprávu, napíšeme sem do tohoto vlákna.
Úroveň
Odznak +4
Hezký den,
technický problém s nastavením limitu kreditních karet u internetových plateb byl odstraněn. Za případné komplikace se všem omlouváme.

@herment, jujec - děkujeme Vám za napsání, situaci prověříme a napíšu Vám.

Děkuji Vám Terko, že jste i mně poděkovala jako prvnímu, co problém nahlásil (a přidala za mou aktivitu 189 příspěvků třetí čárku ...). :(
Omlouvám se Mirku, i Vám děkujeme za napsání na komunitu a nahlášení problému. Situaci jsme předali dál k řešení.
Úroveň
Odznak +1
Hezký den,
technický problém s nastavením limitu kreditních karet u internetových plateb byl odstraněn. Za případné komplikace se všem omlouváme.

@herment, jujec - děkujeme Vám za napsání, situaci prověříme a napíšu Vám.

Děkuji Vám Terko, že jste i mně poděkovala jako prvnímu, co problém nahlásil (a přidala za mou aktivitu 189 příspěvků třetí čárku ...). 😞
Potvrzuji, limit IB už měnit jde. A potvrzuji i neexistenci aktuálních dat (historie plateb), poslední záznam mám z 3.5.2018. Přitom už 4.5. jsem platil kartou několikrát. Nic není ani v nezpracovaných transakcích.

@Terka.HB: po prověření to napište i tady, jak to dopadlo, případně si mě přidejte do "seznamu" (komu napsat), díky.
Úroveň
Odznak +4
V IB už lze limit změnit. DíkyTaké děkujeme za zprávu.
Úroveň
Odznak +1
V IB už lze limit změnit. Díky
Úroveň
Odznak +4
Hezký den,
technický problém s nastavením limitu kreditních karet u internetových plateb byl odstraněn. Za případné komplikace se všem omlouváme.

@herment, jujec - děkujeme Vám za napsání, situaci prověříme a napíšu Vám.
Úroveň
Odznak +2
Mně taky vůbec nesedí disponibilní zůstatek s tím, co je ve výpisu transakcí... Dokonce ani na výpisu z dubna nemám prémie za platby kartou, přitom byly evidentně připsány (soudím dle disponibilního zůstatku) a ani nejsou ve výpisu transakcí. Prostě to vypadá na to, že na začátku května "zamrzla" historie.
Úroveň
Poslední platbu v přehledu plateb KK mám z 1. května.
Úroveň
Odznak +2
Taky mám ten pocit, platba z neděle stále není zaúčtovaná a normálně bývá v úterý, nejpozději ve středu.
Úroveň
Odznak +1
Začínám mít pocit, že u KK E.ON nefunguje ani výpis zaúčtovaných transakcí za cca poslední týden.

Změna limitu stále KO.
Úroveň
Odznak +1
Příště zkus volat na 800 900 203 nebo 800 744 745, obě čísla zelených linek (zadara) jsou v tomto okamžiku funkční ...

Také nemohu změnit limit na KK E.ON.
Jsem na tom stejně jako tazatel. Včera jsem si myslel že to souvisí se státním svátkem. Dnes, po kontaktování supportu, to vypadá na hlubší problém v sw banky.

Také se jedná o KK e.on.

Neškodilo by, kdyby banka měla bezplatnou linku 800, tak jsem posloucháním nějaké písničky a ubezpečováním, že asi za 3 minuty budu spojen, přišel o dvacet kaček. Třeba se banka plácne přes kapsu, uvidím 😉
Úroveň
Odznak +4
Děkujeme Vám za napsání.
Omlouváme se za tento technický problém, který nyní řešíme.
Hned jak bude opraveno, napíšeme Vám zde na komunitu.

Odpovědět