Důležité

Přehled toho, na co jste se nás už ptali


Úroveň
Odznak +1
1. Kdy dojde ke změně na Hello bank!

Vzhledem k tomu, že některé věci ještě ladíme, nechceme zatím zveřejňovat konkrétní datum změny obchodní značky. Spuštění Hello bank! plánujeme v průběhu příštích měsíců. Včas vám dáme vědět prostřednictvím e-mailu a dopisu. Nicméně vaše stávající produkty zůstávají stejné. Měníme logo a obchodní značku, rozšiřujeme nabídku produktů, se spuštěním banky budeme mít nové webové stránky a internetové bankovnictví. Statutární název společnosti zůstává stejný – BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, odštěpný závod.

2. Proč název Hello bank!

Jedná se o další obchodní značku v rámci naší mateřské skupiny – BNP Paribas, která se používá pro nové banky na různých trzích po celém světě – Francie, Belgie, Itálie a Rakousko.
Obchodní značka Cetelem tedy na českém trhu skončí a bude nahrazena Hello bank! by Cetelem. Statutární název společnosti zůstává stejný – BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, odštěpný závod.

3. Co pro mě změna na Hello bank! bude znamenat:

a) když mám nějaký produkt Cetelem?

Parametry úvěru, úroková míra, poplatky, bankovní údaje pro splácení, variabilní symbol, datum splatnosti aj. se nemění, stejně jako zůstávají stejná i telefonní čísla a kontakty na pobočky.
Se spuštěním banky spustíme nové webové stránky, internetové bankovnictví (více viz níže) i mobilní aplikaci, kde budete moci jednoduše ovládat všechny vaše produkty.

b) když mám stávající Klientskou zónu?

Po spuštění banky se na našich nových webových stránkách www.hellobank.cz přihlásíte do internetového bankovnictví úplně stejně jako dříve do Klientské zóny. Po prvním přihlášení budete vyzváni ke změně hesla.

c) když nemám stávající Klientskou zónu?

Pro první přihlášení budete potřebovat speciální identifikační číslo, které vám s předstihem pošleme.

4. Jaké jsou hodnoty značky Hello bank!

- Přehledné podmínky
- Přátelský přístup
- Snadné používání
- Být k dispozici kdykoli a kdekoli

Hello bank! je odpovědí na měnící se finanční potřeby našich klientů a svět kolem nás. Nově budeme moci nabízet bankovní a úvěrové produkty pod jednou značkou. Chceme být v kontaktu se svými klienty, znát jejich názor na naše produkty a služby a společně s nimi je tvořit nebo vylepšovat. To byl ten důvod, proč jsme vytvořili komunitní platformu Hello Spolu.

5. Co všechno bude nová banka umět?

Pod značkou Hello bank! by Cetelem budeme nabízet stávající úvěrové produkty Cetelem (osobní půjčka, nákup na splátky, kreditní karta, pojištění) a nové bankovní produkty (běžný a spořicí účet). Zároveň představíme nové internetové stránky a zbrusu novou mobilní aplikaci. Věříme, že komunitní platforma Hello Spolu, ve které se zrovna nacházíte 🙂, nám pomůže nebýt pouze tou vážnou finanční institucí. Společně s vámi zde chceme diskutovat o našich produktech a službách, spoluvytvářet je a sdílet zajímavosti ze světa Hello bank!, financí a digitálních technologií. Více se dozvíte zde.
Chceme stavět na 20letech zkušeností Cetelemu na českém trhu, a proto se jmenujeme Hello bank! by Cetelem.

6. Budete mít jako banka více poboček?

Ne, zatím neplánujeme rozšiřování pobočkové sítě. Naše produkty a služby budeme nadále poskytovat na našich pobočkách v Praze, Brně a Ostravě, po telefonu, přes internet a u našich obchodních partnerů (Alza, Ikea, E.ON, Euronics, Mall…).

7. V čem bude Hello bank! lepší než Cetelem?

V Hello bank! budeme stavět na silných základech Cetelemu. Vylepšíme a zjednodušíme stávající nabídku našich úvěrových produktů, nabídneme nové produkty a služby, jako jsou běžný účet s debetní kartou a platební nálepkou, spořicí účet, komunitní platformu Hello Spolu, mobilní aplikaci a nové webové stránky.

8. Budete nadále v komunikaci využívat zelenou postavičku?

Ne, Credito, jak mu interně říkáme, udělal za těch 20 let na českém trhu spoustu práce, odchází na zaslouženou dovolenou a v komunikaci jej již nebudeme využívat.

Odpovědi: 4

Úroveň
Odznak +1


Ne, Credito, jak mu interně říkáme, udělal za těch 20 let na českém trhu spoustu práce, odchází na zaslouženou dovolenou a v komunikaci jej již nebudeme využívat.


To je dobře, my, co jsme museli absolvovat ZVS nemáme zelené postavičky rádi. 🙂
Úroveň
Odznak +1
:DTak tomu rozumíme, holt některých věcí se člověk jen tak nezbaví.:)
c) když nemám stávající Klientskou zónu?

Pro první přihlášení budete potřebovat speciální identifikační číslo, které vám s předstihem pošleme.

Kdy identifikační číslo obdržím, mám kreditní kartu a ráda bych měla své výdaje pod kontrolou. Děkuji
Úroveň
Odznak +4
c) když nemám stávající Klientskou zónu?

Pro první přihlášení budete potřebovat speciální identifikační číslo, které vám s předstihem pošleme.

Kdy identifikační číslo obdržím, mám kreditní kartu a ráda bych měla své výdaje pod kontrolou. Děkuji
Přejeme hezký den a rozumíme, první přihlášení do Vašeho internetového bankovnictví může přinášet tyto "trampoty". Rádi Vám pomůžeme, stačí, když mi přes soukromou zprávu na Hello spolu zašlete Vaše identifikační údaje:

* jméno a příjmení
* datum narození
* variabilní symbol

Jak jsme Vám psali v jiném "vlákně", opravíme co je třeba 🙂

Odpovědět