Problém s přihlašením a další

  • 21 říjen 2018
  • 1 odpověď
  • 757 Zhlédnutí

Dobrý den, po telefonu jsem to už řešil ale evidentně to u vás nejde tak jako u ostatních bank aby jste mi zaslali heslo k mému účtu i když se vám prokáži.... O co vlastně jde... měl jsem u vás kartu a účet ještě jak to byl Cetelem jenom že tam mi nešlo změnit telefonní číslo.Potom co jste se změnili na Hello bank kde se mi už nešlo přihlásit jelikož ověřovací heslo se mi odesílalo na číslo které jsem už nepoužíval.Tak mi po telefonu bylo řečeno že u Hello bank už to změnit jde tak sem žádal o to i když sem byl ověřený pomocí občanského průkazu že mi nově vygenerované heslo nemůžete zaslat na moje aktuální telefonní číslo... U mé osobní banky to jde u vás ne.
Dále chci teď odstoupit od smlouvy a jelikož se nemůžu dostat na svůj účet tak nevím ani jaké mám číslo sjednané smlouvy a jelikož mam už dávno neplatnou kreditní kartu a k aktuálnímu učtu už další kreditku nevlastním jen je u vás vytvořen účet tak nevím jak mám postupovat abych mohl odstoupit a mít vše vyřešené.

Děkuji za odpověď.

Odpovědi: 1

Úroveň
Odznak +4
Dobrý den Michale, děkujeme Vám za napsání.

Rádi Vám poradíme.
Protože se jedná o konkrétní dotaz k Vašemu Hello bankingu a kreditní kartě, poprosím Vás o napsáni mi do soukromé zprávy na fóru Vašeho celého jména a e-mailový kontakt na Vás, s kolegy se na to podíváme.

Děkujeme.
Přejeme hezký den.

Odpovědět