První příhlášení do klientské zóny


Jak postupovat při prvním přihlášení? Jako přihlašovací jméno zadám variabilní symbol, ale co mám zadat jako heslo? Když chci heslo poslat a zadám variabyl, tak mi to píše, že je neplatný. Díky za info

Odpovědi: 11

Odznak
Hezký večer Davide,
Variabilní symbol jako přihlašovací jméno musí mít 10 číslic (pokud má ten váš méně, dejte před číslo 0, aby počet číslic byl celkem 10). Heslo je stejné jako do vaší původní klientské zóny.
Pokud jste zapomněli vaše heslo (máte 3 pokusy a pak další 3 s bezpečnostní otázkou), bude lepší si rovnou vygenerovat nové, jinak se vám přístup zablokuje.
Pokud jste si přístup zablokovali (více pokusů o přihlášení), zavolejte na infolinku 257 080 080, kde vám přístup odblokují.
Pokud vám systém hlásí špatnou kombinaci jména a hesla bez udání počtu zbývajících pokusů, zavolejte rovněž na infolinku 257 080 080.
Ano, toto chápu, ale mám jiný problém. Koupil jsem si zboží na splátky, byl mi zaslán dopist, kde se se píše, že se můžu do klientké zóny přihlásit přes variabilní symbol (má 10 míst) a pomocí svého mobilního telefonu. Zkoušel jsem to, jak jsem psal výše, ale nejde to.
Úroveň
Odznak +4
Děkujeme za napsání Davide,
jak psal náš kolega Jakub, pokud všechny výše uvedené možnosti selhaly a nedaří se Vám stále přihlásit do nového Hello bankingu (Klientská zóna po spuštění nových bankovních služeb Hello bank! již neexistuje),
prosím napište mi do soukromé zprávy na komunitě:

• Vaše telefonní číslo
• datum narození
• variabilní symbol


Naši kolegové z Infolinky Vám rádi zavolají a poradí.
Přejeme krásný den.
Dobrý den. Mám ten samý problém, klientskou zónu jsem ještě nestihla aktivovat protože smlouvu mám asi teprve měsíc. První splátka mě čeká až k 17.11.2017. Zadám variabilní symbol,ale žádné heslo nemám a když zadám,že jsem heslo zapomněla (nezapomněla jsem ho,prostě jsem ještě nikdy nebyla přihlášená) tak mi to hlásí neplatné přihlašovací údaje. Variabilní symbol je 10-ti místný a upřímně už jsem z toho na nervy. Chybí Vám tam něco jako první přihlášení pro úplně nové klienty. Děkuji za odpověď
Úroveň
Odznak +1
Asi nejrychlejší postup bude zavolat na Infolinku 257 080 080.
Ze stránek Hello: "Naše infolinka je dostupná od 8:00 do 20:00 každý pracovní den a od 9:00 do 18:00 o víkendu."

Pro Terku. Neuvažujete o zeleném čísle (800 ...) pro Infolinku? Banky, které nemají zelené číslo na Infolince v mých očích zrovna nejsou moc "cool".
Úroveň
Odznak +4
Dobrý den. Mám ten samý problém, klientskou zónu jsem ještě nestihla aktivovat protože smlouvu mám asi teprve měsíc. První splátka mě čeká až k 17.11.2017. Zadám variabilní symbol,ale žádné heslo nemám a když zadám,že jsem heslo zapomněla (nezapomněla jsem ho,prostě jsem ještě nikdy nebyla přihlášená) tak mi to hlásí neplatné přihlašovací údaje. Variabilní symbol je 10-ti místný a upřímně už jsem z toho na nervy. Chybí Vám tam něco jako první přihlášení pro úplně nové klienty. Děkuji za odpověďPřejeme hezký den a rozumíme, první přihlášení do Vašeho internetového bankovnictví může přinášet tyto "trampoty". Rádi Vám pomůžeme, stačí, když mi přes soukromou zprávu na Hello spolu zašlete Vaše identifikační údaje:

* jméno a příjmení
* datum narození
* variabilní symbol

A opravíme co je třeba 🙂
Úroveň
Odznak +4
Asi nejrychlejší postup bude zavolat na Infolinku 257 080 080.
Ze stránek Hello: "Naše infolinka je dostupná od 8:00 do 20:00 každý pracovní den a od 9:00 do 18:00 o víkendu."

Pro Terku. Neuvažujete o zeleném čísle (800 ...) pro Infolinku? Banky, které nemají zelené číslo na Infolince v mých očích zrovna nejsou moc "cool".
Mirku děkujeme za radu naší klientce a dotaz,
dříve jsme např. modrou linku (linky začínající na 844 …), která je částečně hrazená klientem měli.

Na základě četných požadavků našich klientů jsme původní modrou linku změnili na současnou 257 080 080, která je plně hrazená klientem. Proč?
Hlavním důvodem bylo, že klienti mají u svých operátorů nastavený určitý tarif / „volné minuty k volání“ kde placená pevná linka je součástí tohoto balíčku (resp. pokud klient má ještě k dispozici volné minuty pro volání nebo má nastaveno neomezené volání). Naopak modré linky (kterou jsme měli dříve) součástí těchto tarif/balíčků od operátů ve většině případů nejsou a klienti si dříve hovory museli hradit. Z těchto důvodů „zelenou infolinku“ zavést nezvažujeme, ale děkujeme za Váš podnět.
Když Vás k tomu ještě cokoliv dalšího napadne, napište...
Úroveň
Odznak +2
Terko, současné číslo infolinky je OK, ale zdůvodnění, proč nemáte "zelenou infolinku", je poněkud nešťastné ! Zelená linka je přece pro klienty úplně bezplatná ...
do klienské zony jsem se už úřihlásila ale bohužel nemůžu najít tabulku na přihlášení abych zjistila kolik mám splátku
Úroveň
Odznak +4
do klienské zony jsem se už úřihlásila ale bohužel nemůžu najít tabulku na přihlášení abych zjistila kolik mám splátkuDobrý den, děkujeme Vám za napsání na komunitu.
Standardní cesta je, napsat nám soukromou zprávu přes FB Hello bank ČR (jestli máte profil na FB), abychom mohli zjistit podrobnější informace a poradit Vám.
Jestli nemáte profil na FB, napište mi prosím do soukromé zprávy na komunitě Vaše celé jméno a telefonní kontakt. Kolegové z naší Infolinky se Vám rádi ozvou a poradí. :)
Přejeme hezký den.
Dobrý večer též mám problém ohledně prvního přihlášení kdy jsem si v obchodě DATARD něco zakoupil na splátky a přišla mi po nějaké době kreditní karta kterou jsem měl cca rok ve stole momentálně bych ji rad použil ale nevím jak přesně protože ohledně aktivace se toho člověk u vás moc nedozví sice Variabilní symbol bych měl ale co heslo ?? To seberu kde


Děkuji předem za odpověď

Odpovědět