Ucel bezneho uctu


Úroveň
Dobry den,

Protoze reakcni cas na dotaz primo skrz bankovnictvi je zalostny, zeptam se tady.

Chtel jsem zalozit bezny ucet, ale zajimalo by me, jak pouzijete informaci o "Vyuziti uctu", tedy jaky ma na muj ucet vliv pokud vyberu "Zhodnoceni prostredku" oproti "Domaci platby".

Druha vec je, ze jsem se na tomto bode zasekl a zadost jsem neodeslal. Kdyz ji ted zkousim projit znovu, dostavam varovani ze uz mam nejakou zadost rozdelanou, jestli si opravdu preji zalozit dalsi. Jak se vratim k te rozdelane zadosti?

Diky,
H

Odpovědi: 6

Odznak +2
Tipuji, že to je dotaz kvůli nějakému zákonu (možná i budoucímu) a celkově kvůli tomu, aby banka "zaškatulkovala" klienty, proč si vlastně u nich otevírají účet.

Mě spíš přišla zvláštní otázka na moje povolání. Tedy v jakém sektoru pracuji. Upřímně do toho může být bance prd a co vím, tak žádná jiná banka se mne na to nikdy aktivně neptala. Ani na rozmezí mého příjmu. Tyto otázky co vím, banky řeší až v okamžik, kdy si člověk chce vzít úvěr.
Úroveň
Odznak +4
Dobrý den sedojj,
vážíme si Vašeho zájmu o Hello účet a děkujeme za dotazy.
Zákon 253/2008 Sb. o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu nám udává povinnost zjišťovat účel využití účtu; ve Vašem případě Hello účtu proto ta otázka k „Využití účtu." Zákon nám také umožňuje zjišťovat informace jako je např. zaměstnání klienta.

K Vaší žádosti o Hello účet – pokud jste si ji neuložil, v žádosti nelze pokračovat a požádáme Vás o vytvoření nové žádosti o Hello účet. Jestli jste našim klientem (máte u nás např. KK), stačí, když se přihlásíte do svého internetového bankovnictví a rozpracovanou žádost najdete (pokud jste si ji uložil) v sekci: žádosti a smlouvy (kliknete vlevo nahoře a své jméno, poté vyberete Žádosti).

Pak nám prosím napište zda vše v pořádku.
Přejeme hezký den.
Úroveň
Diky Terko za odpoved. Asi spis nez jaky zakon Vam umoznuje/nakazuje se na ty veci ptat me zajimalo, jak s tou informaci konkretne vy (hellobank) nalozi. Co se meni pro me pokud zvolim jedno nebo druhe?

Diky
H
Úroveň
Odznak +4
Sedojj, děkujeme za Vaše dotazy.
Tyto informace nám slouží k vyhodnocení rizik u klienta.
Jedná se o interní informace vycházející z hodnocení rizik, které není veřejné.

Podařilo se Vám dokončit on-line žádost k Hello účtu?
Úroveň
Diky za odpoved, to mi staci.
K zadosti - je tedy zajimave, ze pokud zadost rozdelam ale neulozim, tak pri pristim rozdelani dostanu upozorneni ze mam nejakou zadost rozpracovanou, ale nemam zadnou moznost se k ni vratit. To by mozna stalo za zvazeni a zmenu.
Jinak jsem zadost ulozil a to pak funguje jak ma. V tuhle chvili ji dokoncovat ani nebudu dokud si nezjistim vice informaci.
Preji pekny zbytek dne,
H.
Úroveň
Odznak +4
Diky za odpoved, to mi staci.
K zadosti - je tedy zajimave, ze pokud zadost rozdelam ale neulozim, tak pri pristim rozdelani dostanu upozorneni ze mam nejakou zadost rozpracovanou, ale nemam zadnou moznost se k ni vratit. To by mozna stalo za zvazeni a zmenu.
Jinak jsem zadost ulozil a to pak funguje jak ma. V tuhle chvili ji dokoncovat ani nebudu dokud si nezjistim vice informaci.
Preji pekny zbytek dne,
H.
Děkujeme sedojj za napsání a podnět k rozpracované on-line žádosti, i Vám hezký zbytek dne.

Odpovědět