Ucel bezneho uctu


Úroveň
  • Průzkumník
  • 8 odpovědí
Dobry den,

Protoze reakcni cas na dotaz primo skrz bankovnictvi je zalostny, zeptam se tady.

Chtel jsem zalozit bezny ucet, ale zajimalo by me, jak pouzijete informaci o "Vyuziti uctu", tedy jaky ma na muj ucet vliv pokud vyberu "Zhodnoceni prostredku" oproti "Domaci platby".

Druha vec je, ze jsem se na tomto bode zasekl a zadost jsem neodeslal. Kdyz ji ted zkousim projit znovu, dostavam varovani ze uz mam nejakou zadost rozdelanou, jestli si opravdu preji zalozit dalsi. Jak se vratim k te rozdelane zadosti?

Diky,
H

Odpovědi: 6

Úroveň
Odznak +2
Tipuji, že to je dotaz kvůli nějakému zákonu (možná i budoucímu) a celkově kvůli tomu, aby banka "zaškatulkovala" klienty, proč si vlastně u nich otevírají účet.

Mě spíš přišla zvláštní otázka na moje povolání. Tedy v jakém sektoru pracuji. Upřímně do toho může být bance prd a co vím, tak žádná jiná banka se mne na to nikdy aktivně neptala. Ani na rozmezí mého příjmu. Tyto otázky co vím, banky řeší až v okamžik, kdy si člověk chce vzít úvěr.
Úroveň
Odznak +4
Dobrý den sedojj,
vážíme si Vašeho zájmu o Hello účet a děkujeme za dotazy.
Zákon 253/2008 Sb. o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu nám udává povinnost zjišťovat účel využití účtu; ve Vašem případě Hello účtu proto ta otázka k „Využití účtu." Zákon nám také umožňuje zjišťovat informace jako je např. zaměstnání klienta.

K Vaší žádosti o Hello účet – pokud jste si ji neuložil, v žádosti nelze pokračovat a požádáme Vás o vytvoření nové žádosti o Hello účet. Jestli jste našim klientem (máte u nás např. KK), stačí, když se přihlásíte do svého internetového bankovnictví a rozpracovanou žádost najdete (pokud jste si ji uložil) v sekci: žádosti a smlouvy (kliknete vlevo nahoře a své jméno, poté vyberete Žádosti).

Pak nám prosím napište zda vše v pořádku.
Přejeme hezký den.
Úroveň
Diky Terko za odpoved. Asi spis nez jaky zakon Vam umoznuje/nakazuje se na ty veci ptat me zajimalo, jak s tou informaci konkretne vy (hellobank) nalozi. Co se meni pro me pokud zvolim jedno nebo druhe?

Diky
H
Úroveň
Odznak +4
Sedojj, děkujeme za Vaše dotazy.
Tyto informace nám slouží k vyhodnocení rizik u klienta.
Jedná se o interní informace vycházející z hodnocení rizik, které není veřejné.

Podařilo se Vám dokončit on-line žádost k Hello účtu?
Úroveň
Diky za odpoved, to mi staci.
K zadosti - je tedy zajimave, ze pokud zadost rozdelam ale neulozim, tak pri pristim rozdelani dostanu upozorneni ze mam nejakou zadost rozpracovanou, ale nemam zadnou moznost se k ni vratit. To by mozna stalo za zvazeni a zmenu.
Jinak jsem zadost ulozil a to pak funguje jak ma. V tuhle chvili ji dokoncovat ani nebudu dokud si nezjistim vice informaci.
Preji pekny zbytek dne,
H.
Úroveň
Odznak +4
sedojj napsal/-a:

Diky za odpoved, to mi staci.
K zadosti - je tedy zajimave, ze pokud zadost rozdelam ale neulozim, tak pri pristim rozdelani dostanu upozorneni ze mam nejakou zadost rozpracovanou, ale nemam zadnou moznost se k ni vratit. To by mozna stalo za zvazeni a zmenu.
Jinak jsem zadost ulozil a to pak funguje jak ma. V tuhle chvili ji dokoncovat ani nebudu dokud si nezjistim vice informaci.
Preji pekny zbytek dne,
H.

Děkujeme sedojj za napsání a podnět k rozpracované on-line žádosti, i Vám hezký zbytek dne.

Odpovědět

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)