Výměna platební nálepky s Hello Bank


Úroveň
Odznak
Dobrý den, mam kreditní kartu eon Cetelem a chci se zeptat, odkdy bude možné si nechat prevydat kartu s novým logem? :)
This topic has been closed for comments

Odpovědi: 15

Úroveň
Odznak +4
Zdravíme Vás, Georgia, vážíme si Vaší klientské věrnosti a děkujeme Vám za napsání. Můžeme Vás ujistit, že nadále budete moci využívat Vaši kreditní kartu E.ON Cetelem jako doposud, podle platných podmínek do data platnosti. Poté Vám ji rádi vyměníme za kreditní kartu s novým logem a designem Hello bank!
Věříme, že se Vám naše nová kreditní karta bude líbit.

Hezký den. Vaše Hello bank!
Úroveň
Odznak +1
Georgia napsal/-a:

Dobrý den, mam kreditní kartu eon Cetelem a chci se zeptat, odkdy bude možné si nechat prevydat kartu s novým logem? :)



Mám podobný dotaz, po expiraci platební karty E.ON bude možné v této kartě pokračovat, nebo budu muset přejít na Hello bank kartu s novými podmínkami, tedy bazén v ..., pštros v ... (citát z filmu), jinými slovy 2 % vrátka pryč včetně limitu vratky 400 Kč?
Úroveň
Odznak +4
Děkujeme Vám Mirku za dotaz u nás na komunitě.

Automatickou obnovou plastiku se prodlouží pouze platnost platební karty E.ON a aplikace na čipu. Nic jiného se pro Vás nemění.

:) Hezký den.
Úroveň
Odznak +1
Když tedy chcete slyšet názory k vašim produktům na vylepšení.

K IB KK E.ON:

1. V IB je celé číslo KK, domnívám se, že je to potenciální bezpečnostní díra, kterou již konkurence odstranila.

2. Chybí seznam provedených, ale doposud nezaúčtovaných transakcí KK.

MirekM
Úroveň
Odznak +1
3. IB by mohlo mít možnost volby vlastního loginu, nikoliv jen variabilní symbol, řada bank tuto možnost dnes již nabízí.
Úroveň
Odznak +4
Pěkný den a děkujeme Mirku za další Vaše podněty. To je přesně to, co se chceme na komunitě od našich klientů i ne-klientů dozvídat.

Ano, v současné době to takhle máme nastaveno, viditelná čísla kreditních karet v IB, ale v novém internetovém bankovnictví se startem Hello bank! všechna čísla karet viditelná nebudou. Klientská zóna je zabezpečené prostředí a je přístupná pouze pro klienty na základě použití přihlašovacích údajů. Tohle platí pro všechny naše karty, nejen pro E.ON kartu.

K nezaúčtovaným transakcím – ano o tom víme, pro některé klienty je tohle dost důležité. Aktuálně u nás na IT dostaly prioritu jiné projekty, tak Vám nemůžeme slíbit přesné datum kdy provedené transakce, ty doposud nezaúčtované, klienti v IB uvidí. Ale do budoucna s tím počítáme.

K bodu 3., v novém IB klienti dostanou první login vygenerovaný, ale budou mít možnost si ho změnit na ten, který si vyberou / pokud už tento login nebude mít někdo jiný. Takže ano, i tuhle možnost v IB mít budeme :)

Vaše Hello bank!
Úroveň
Odznak +1
Mít přehled o veškerých provedených transakcích, včetně těch dosud nezaúčtovaných je myslím priorita každého zodpovědného klienta i banky, proto se připojuji k "MirekM". Často se platba objevuje až s latencí několika dnů, kdy již při větším počtu svých transakcí občas ani nevím, k čemu transakci vztáhnout. Pokud by došlo k chybnému zaúčtování či neautorizované platbě, nebo jinému potenciálnímu problému, klient tak nemá mnoho možností pružně zareagovat. Přimlouvám se za změnu priorit Vašeho IT odd. ve prospěch zákazníka tak, aby nemusel pokaždé odečítat již zaúčtované transakce od poskytnutého úvěrového rámce KK pro zjištění výše nezaúčtované platby... Je to trochu nestandardní situace. Musím ale zdůraznit, že jde z mé strany patrně o jedinou výtku ke kreditce Cetelem a bankovnictví. Hodnotím super jednoduchý systém odměn z obratu u KK, t.č. nejlepší karty na trhu v ČR.
Úroveň
Odznak +4
@deydare děkujeme vám za další váš komentář u nás na komunitě.
Jak nám píšete, víme že přehledný seznam provedených dosud nezaúčtovaných transakcí karet je pro klienty důležitý.
Do budoucna s tím určitě počítáme a rádi předáme vaši přímluvu :) u nás dál, děkujeme.

Hezký den.
Úroveň
Souhlasím naprosto s Mirkem, že chybí seznam provedených, ale doposud nezaúčtovaných transakcí . Můžete nám vysvětlit proč jste toto zobrazování nezaůčtovaných transakcí zrušili ?? Nejméně posledních 5 let to v pohodě fungovalo.
Úroveň
Odznak +4
Hezký den,

děkujeme Vám @hero101 za Váš komentář u nás na komunitě.

K Vašemu dotazu,
pokud jste používal naši Virtuální kartu (tento produkt již nenabízíme) tak pouze tyto nezaúčtované platby u Virtuální karty byly viditelné. Do budoucna, přehled provedených dosud nezaúčtovaných transakcí kartou pro vás mít budeme.

Vaše Hello bank!
Úroveň
Odznak +2
Dnes je 2. srpna a v IB vidím nějaký zůstatek, ale v historii nevidím ani výši bonusu, který mi byl připsán včera. Jinými slovy, nejenže nejsou vidět nezaúčtované transakce, ony nejsou vidět ani platby ze strany banky, které proběhly! A to je fakt divné...
Úroveň
Odznak +4
jujec napsal/-a:

Dnes je 2. srpna a v IB vidím nějaký zůstatek, ale v historii nevidím ani výši bonusu, který mi byl připsán včera. Jinými slovy, nejenže nejsou vidět nezaúčtované transakce, ony nejsou vidět ani platby ze strany banky, které proběhly! A to je fakt divné...

Hezký den jujec a děkujeme za Vaše komentáře u nás na komunitě. "Nezaúčtované transakce, výši odměn v IB" do budoucna pro vás mít budeme, jak už jsme psali výše. Ale jujec nevíme, co myslíte tím, že nejsou vidět "platby ze strany banky"? Děkujeme za zprávu.
Úroveň
Odznak +2
No, podle celkové částky k čerpání jste mi připsali odměnu za platbu na internetu; v historii stále není vidět....
Úroveň
Odznak +4
Máte pravdu jujec, to jsou právě ty odměny (bonusy), které aktuálně v IB bohužel :( nevidíte, pouze na výpise. Do budoucna tento přehled v IB pro klienty plánujeme mít. Děkujeme za napsání.
Úroveň
Odznak +1
Terka.HB napsal/-a:

Děkujeme Vám Mirku za dotaz u nás na komunitě.

Automatickou obnovou plastiku se prodlouží pouze platnost platební karty E.ON a aplikace na čipu. Nic jiného se pro Vás nemění.

:) Hezký den.



No, později jste mně odpovídala, že se podmínky E.ON karty se vznikem Hello bank budou měnit (ptal jsem se v příspěvku, na který je zde uvedena Vaše odpověď, jestli zůstane bonus 2 % a limit vratky max. 400 Kč).