Zrušení kreditní karty


Jak zruším kreditní kartu? Je na to speciální tiskopis, nebo stačí poslat mailem žádost o zrušení a co v ní musí být uvedeno?

Odpovědi: 12

Úroveň
Odznak +4
Hezký den, Petro,
stačí, když napíšete volnou formou, že chcete zrušit kreditní kartu, přidáte Vaše jméno, datum narození a číslo karty nebo var. symbol (např. ke zrušení kreditní karty není potřeba přikládat kopii OP).
Vámi podepsanou žádost naskenujete a pošlete k nám.
V současné době bude nejrychleji Vaše žádost vyřízena, pokud nám ji zašlete do soukromé zprávy na Facebooku Hello bank ČR. Nebo ji můžete zaslat na email info@hellobank.cz (žádost bude zpracována přibližně do týdne) případně i poštou. Jestli na to spěcháte, tak doporučujeme využít el. formu.

Více jsme se na fóru tomuto tématu věnovali ZDE:
https://spolu.hellobank.cz/vse-k-nasim-produktum-a-sluzbam-3/zruseni-kreditni-karty-9257

Stačí Vám informace takhle?
Úroveň
Odznak +2
Zrušeno.
Úroveň
Odznak +4
jisy napsal/-a:

Zrušeno.

jisy, zrušeno? Nepodařilo se Vám vložit v pořádku příspěvek? Děkuji za zprávu.
Na kartě mám po splatnosti 5 Kč.
Na posledním výpise je uvedeno: "Vážený kliente, neberte prosím v úvahu Vaši stávající dlužnou částku, kterou naleznete na druhé straně tohoto výpisu. Dlužná částka na Vaší kartě Vám bude započtena při příštím použití karty."
Karta není aktivní, nedoplatek vznikl při platbách na nákup na splátky.
Musím 5 Kč zaplatit, aby mně byla karta zrušena? Pokud ano, na jaké číslo účtu.
Úroveň
Odznak +4
PetraSloukova napsal/-a:

Na kartě mám po splatnosti 5 Kč.
Na posledním výpise je uvedeno: "Vážený kliente, neberte prosím v úvahu Vaši stávající dlužnou částku, kterou naleznete na druhé straně tohoto výpisu. Dlužná částka na Vaší kartě Vám bude započtena při příštím použití karty."
Karta není aktivní, nedoplatek vznikl při platbách na nákup na splátky.
Musím 5 Kč zaplatit, aby mně byla karta zrušena? Pokud ano, na jaké číslo účtu.

Děkujeme Vám za reakci. Můžete mi prosím napsat do soukromé zprávy Váš e-mail? Kolegové od nás se s Vámi spojí a rádi poradí. 5,- Kč hradit nebudete.
Úroveň
Odznak +2
Terka.HB napsal/-a:

jisy napsal/-a:

Zrušeno.

jisy, zrušeno? Nepodařilo se Vám vložit v pořádku příspěvek? Děkuji za zprávu.


Terko, všechno v pořádku. Napsal jsem odpověď a pak jsem zjistil, že jsem 2. (až 27.) :) Tak jsem tu téměř stejnou odpověď zase zrušil...
Dobrý den, vaše kolegyně mně napsala pres FB, že mně kreditní kartu zrušila. V internetovém bankovnictví ji stále vidím - sice jako blokovanou, ale je tam, vč. Hello kreditu s nedoplatkem 5 Kč.
Radeji bych obetoval tech 5 Kc a poslal je formou splatky KK na stejny ucet se stejnym variabilnim symbolem, jako v pripade predchozich splatek. V nejhorsim pripade vam tech 5 Kc HB vrati.
Minimálně od včerejšího večera nelze zase platit Alza kartou v e-shopu Alza. Platba se vrací Alze z banky jako zamítnutá. Zůstane ale jako rezervace, čímž se snižuje disponibilní úvěrový rámec. Stalo se to už dříve, karta je opakovaně nepoužitelná. Mám s Alza kartou neustále problémy. Také se stává, že se při platbě provede dvojnásobná rezervace prostředků. Sama se nezruší, je nutné volat na linku. Došla mi trpělivost, procenta zpět mi nevynahradí stres spojený s užíváním karty. Odeslal jsem do banky žádost o její zrušení. Teď jen očekávám, že banka odmítne kartu zrušit, protože bude chtít vyrovnat ty znásobené rezervace za neexistují platby...
Úroveň
Odznak +4
Muf napsal/-a:

Minimálně od včerejšího večera nelze zase platit Alza kartou v e-shopu Alza. Platba se vrací Alze z banky jako zamítnutá. Zůstane ale jako rezervace, čímž se snižuje disponibilní úvěrový rámec. Stalo se to už dříve, karta je opakovaně nepoužitelná. Mám s Alza kartou neustále problémy. Také se stává, že se při platbě provede dvojnásobná rezervace prostředků. Sama se nezruší, je nutné volat na linku. Došla mi trpělivost, procenta zpět mi nevynahradí stres spojený s užíváním karty. Odeslal jsem do banky žádost o její zrušení. Teď jen očekávám, že banka odmítne kartu zrušit, protože bude chtít vyrovnat ty znásobené rezervace za neexistují platby...

Mrzí nás Vaše zkušenost. V těchto případech, jak jste nám správně napsal se obracejte rovnou na naši Infolinku nebo nám můžete poslat soukromou zprávu přes FB.
K vyřešení tohoto konkrétního tech. problému potřebujeme znát Vaši identifikaci klienta a podívat se na to do interního systému. To je ten správný a nejrychlejší postup, jak Vám můžeme poradit. Fórum k tomu není určené a tyto informace zde nemáme.
Terka.HB napsal/-a:

Muf napsal/-a:

Minimálně od včerejšího večera nelze zase platit Alza kartou v e-shopu Alza. Platba se vrací Alze z banky jako zamítnutá. Zůstane ale jako rezervace, čímž se snižuje disponibilní úvěrový rámec. Stalo se to už dříve, karta je opakovaně nepoužitelná. Mám s Alza kartou neustále problémy. Také se stává, že se při platbě provede dvojnásobná rezervace prostředků. Sama se nezruší, je nutné volat na linku. Došla mi trpělivost, procenta zpět mi nevynahradí stres spojený s užíváním karty. Odeslal jsem do banky žádost o její zrušení. Teď jen očekávám, že banka odmítne kartu zrušit, protože bude chtít vyrovnat ty znásobené rezervace za neexistují platby...

Mrzí nás Vaše zkušenost. V těchto případech, jak jste nám správně napsal se obracejte rovnou na naši Infolinku nebo nám můžete poslat soukromou zprávu přes FB.
K vyřešení tohoto konkrétního tech. problému potřebujeme znát Vaši identifikaci klienta a podívat se na to do interního systému.To je ten správný a nejrychlejší postup, jak Vám můžeme poradit. Fórum k tomu není určené a tyto informace zde nemáme.


Děkuji moc za odpověď. Mezitím už řeším záležitost uvedenými kanály. Určitě se to vyřeší. Moje osobní situace ale není tady podstatná. Chtěl jsem svým příspěvkem hlavně upozornit na to, že s Alza kartou mají klienti v poslední době problémy. Jak jsem zjistil na fóru finexpert.cz, placení v e-shopu Alza nefungovalo některým klientům už minulý týden ve středu a pokračovalo to i o víkendu. Autoři příspěvků se v popisu problémů shodují. Budu na lince řešit svůj problém, ale zdá se, že je spíše systémový...
Úroveň
Odznak +4
Muf napsal/-a:

Terka.HB napsal/-a:

Muf napsal/-a:

Minimálně od včerejšího večera nelze zase platit Alza kartou v e-shopu Alza. Platba se vrací Alze z banky jako zamítnutá. Zůstane ale jako rezervace, čímž se snižuje disponibilní úvěrový rámec. Stalo se to už dříve, karta je opakovaně nepoužitelná. Mám s Alza kartou neustále problémy. Také se stává, že se při platbě provede dvojnásobná rezervace prostředků. Sama se nezruší, je nutné volat na linku. Došla mi trpělivost, procenta zpět mi nevynahradí stres spojený s užíváním karty. Odeslal jsem do banky žádost o její zrušení. Teď jen očekávám, že banka odmítne kartu zrušit, protože bude chtít vyrovnat ty znásobené rezervace za neexistují platby...

Mrzí nás Vaše zkušenost. V těchto případech, jak jste nám správně napsal se obracejte rovnou na naši Infolinku nebo nám můžete poslat soukromou zprávu přes FB.
K vyřešení tohoto konkrétního tech. problému potřebujeme znát Vaši identifikaci klienta a podívat se na to do interního systému.To je ten správný a nejrychlejší postup, jak Vám můžeme poradit. Fórum k tomu není určené a tyto informace zde nemáme.


Děkuji moc za odpověď. Mezitím už řeším záležitost uvedenými kanály. Určitě se to vyřeší. Moje osobní situace ale není tady podstatná. Chtěl jsem svým příspěvkem hlavně upozornit na to, že s Alza kartou mají klienti v poslední době problémy. Jak jsem zjistil na fóru finexpert.cz, placení v e-shopu Alza nefungovalo některým klientům už minulý týden ve středu a pokračovalo to i o víkendu. Autoři příspěvků se v popisu problémů shodují. Budu na lince řešit svůj problém, ale zdá se, že je spíše systémový...

Také Vám děkujeme za napsání na komunitu a předání informací příslušnými kanály. Tento technický problém se aktuálně řeší. Přejeme hezký den.

Odpovědět

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)