Důležité

Jak se na Hello spolu chováme


Úroveň
Odznak +4
Aktualizace pravidel dne 7. 3. 2018

Spolu mluvíme narovinu

I když Spolu mluvíme narovinu, držíme se několika pravidel. Určitě to pro vás nebude žádná novinka, jen základy slušného chování a vzájemný respekt
:)

Jak se tu chováme a jak ne?


• Jednáme mezi sebou slušně, nepoužíváme vulgární výrazy nebo xenofobní narážky. Stejnými pravidly se řídíme i při sdílení obrázků nebo videí – zkrátka žádné sprosťárny.
• Odpověď na obecné otázky k našim produktům a službám tu dostanete, ale
konkrétní dotazy k vašim produktům (např. výše splátky) směřujte prosím na call centrum nebo do soukromých zpráv na FB.
• Když sdílíme fotky, videa nebo jiná média, dáváme si pozor na to, aby obsah těchto médií byl legální a v souladu s autorským právem. Co to znamená v praxi? Klidně můžeme sdílet videa z youtube nebo jiných veřejně streamovaných platforem, ale třeba nelegální software ne.
• Reklama do diskuzí nepatří. Pokud to vyloženě nevyplývá z tématu diskuze, nevkládáme na Hello spolu reklamní obrázky nebo komerční nabídky.
• Chceme, aby Hello spolu bylo přehledné prostředí pro všechny. Proto se vyhýbáme spamu nebo publikování stejných příspěvků, které nepřináší žádnou přidanou hodnotu ostatním.

Kdy zasahuje moderátor?

• Někdy se stane, že příspěvek se lépe hodí do jiné kategorie, než do které ho jeho tvůrce zařadil. Moderátor potom může příspěvek nebo téma přesunout do jiné, relevantní kategorie. Ostatní ho pak snáz najdou.
• Pokud moderátor Hello spolu narazí na téma s nejasným jménem, může ho přejmenovat a objasnit tak jeho obsah pro ostatní. Třeba když někdo pojmenuje téma „Otázka“, moderátor ho může upravit na „Jak změnit PIN karty“.
* Námi - vámi vytvořená témata nejen staršího data moderátor uzavírá (např. patří zde i zodpovězené dotazy), z důvodu lepší přehlednosti na komunitě. Pokud se budete chtít k danému tématu vrátit, není nic jednoduššího než téma znovu vytvořit.
• Kdyby někdo opravdu zlobil, může mu moderátor zablokovat účet. Dělá to ale vážně nerad.
• Moderátoři jsou vám k dispozici pondělí – pátek od 9:00 – do 17:00

Podrobné podmínky využívání Hello spolu najdete na zde.
This topic has been closed for comments