Hello asistence


Úroveň
Odznak +1
Došel mi mail na výběr HELLO ASISTENCE AUTO / DOMOV https://www.hellobank.cz/paticka/hello_asistence_auto_domacnost

Není v tom nějaký háček?

Odpovědi: 20

Úroveň
Odznak +2
Mně to došlo taky a vzpomínám si, že už tu před časem podobná akce byla (tehdy jsem vybraná nebyla) a nikdo si na žádný háček nestěžoval. Jen doufám, že dodrží to, co píší v e-mailu, a na konci té bezplatné doby to buď zase bezplatně prodlouží, anebo automaticky zruší a člověk se s tím nebude muset nějak složitě vypovídat.
Úroveň
Odznak +1
Auto nebo Domov? 😃
Úroveň
Odznak +2
Taky mi to došlo. Může to být příjemná pomoc, ale přesto doufám, že to nebudu potřebovat ...
Úroveň
Odznak +2
powery: já volil Domov - na auto už mám od někoho jiného.
Úroveň
Odznak +2
Nooo.... vzhledem k tomu, že auto nemám, tak :D;)

Jinak zaujala mě tam ta IT asistence - v podmínkách je, že je na ni nárok jen 1 ročně (max 60 minut) - zajímalo by mě, když se tam člověk dovolá a oni mu během 30 vteřin řeknou, že na určitou věc se ta asistence nevztahuje nebo že mu s tím nemohou/neumí pomoci, jestli si tím člověk vyčerpal tu 1 možnost ročně nebo se to v tomto případě nezapočítává.

Dále se tam píše: "V případě obnovy dat lze do limitu 10 000 Kč zahrnout i datový nosič až do 1 500 Kč. Obnova dat se týká pevných disků počítače, vyjímatelných USB zařízení, paměťových karet, CD, DVD, Blu-ray, mobilních telefonů a tabletů."
Mám to chápat tak, že když mi odejde mobil/tablet a přijdu s ním zároveň o uložená data na něm (nikoliv na externí paměťové kartě, ale přímo ve vnitřní paměti (SSD disku) mobilu/tabletu - např. u iPhone), tak dostanu z tohoto pojištění 1 500 Kč? Za "datový nosič" se v tomto případě dá považovat celý ten telefon/tablet.
Úroveň
Odznak +4
Hello!

Žádné háčky v tom nehledejte, Hello asistenci opravdu dáváme vybraným klientům zdarma a bez dalších složitých podmínek.

V dubnu a květnu jsme e-mailem oslovili vybrané klienty - uživatele Hello kreditek a dali jim na výběr z balíčků Auto – pro klid na cestách a Domov – instalatér, zabouchnuté dveře... a podobně. Součástí obou balíčků je i něco navíc – zdravotní a IT asistence. Prostě na vás myslíme ve všech ohledech. :)

Který balíček jste si vybral Vy, powery?
Auto /nebo Domov? :8
Úroveň
Odznak +4
Nooo.... vzhledem k tomu, že auto nemám, tak :D;)

Jinak zaujala mě tam ta IT asistence - v podmínkách je, že je na ni nárok jen 1 ročně (max 60 minut) - zajímalo by mě, když se tam člověk dovolá a oni mu během 30 vteřin řeknou, že na určitou věc se ta asistence nevztahuje nebo že mu s tím nemohou/neumí pomoci, jestli si tím člověk vyčerpal tu 1 možnost ročně nebo se to v tomto případě nezapočítává.

Dále se tam píše: "V případě obnovy dat lze do limitu 10 000 Kč zahrnout i datový nosič až do 1 500 Kč. Obnova dat se týká pevných disků počítače, vyjímatelných USB zařízení, paměťových karet, CD, DVD, Blu-ray, mobilních telefonů a tabletů."
Mám to chápat tak, že když mi odejde mobil/tablet a přijdu s ním zároveň o uložená data na něm (nikoliv na externí paměťové kartě, ale přímo ve vnitřní paměti (SSD disku) mobilu/tabletu - např. u iPhone), tak dostanu z tohoto pojištění 1 500 Kč? Za "datový nosič" se v tomto případě dá považovat celý ten telefon/tablet.


Děkujeme za Vaše dotazy.
Podmínky jsou přesně popsány v PDF dokumentech ve spodní části stránky:

https://www.hellobank.cz/paticka/hello_asistence_auto_domacnost

Dokumenty ke stažení k produktu Hello asistence Auto / Domov:
Pojistná smlouva (199 kB)
Pojistné podmínky (339 kB)
Informační dokument o pojistném produktu (293 kB)

Našim klientům se snažíme vyjít vstříc proto pokud se klienti na IT asistenci obrátí s dotazem, se kterým nemohou pomoci, pak si tím určitě “nezavírají dveře” pro další relevantní požadavek. Některé pevné disky, na které se asistence vztahuje jsou také součástí seznamu. Kompletní seznam a další odpovědi klienti naleznou v Pojistných podmínkách, strana 9, článek 7 - pomoc v případě obnovy dat.
Úroveň
Odznak +2
Díky za rychlou odpověď. Tak jsem se pohrabala v těch pojistných podmínkách a pochopila jsem, že nedostanu 1500 Kč, které bych mohla použít třeba na nákup nového telefonu nebo paměti, ale zachráněná data mi budou předána na náhradních nosičích "ve formě DVD (max. 5ks), či přenositelný disk (1ks) do výše 1 500 Kč", které pak přejdou do mého vlastnictví. Je to nakonec logické, protože je to pojištění těch dat + asistence, nikoliv hardwaru.

Ten popis služeb na stránkách banky je poněkud zjednodušeně zavádějící: "V případě obnovy dat lze do limitu 10 000 Kč zahrnout i datový nosič až do 1 500 Kč."
Lidštěji by tam spíš mělo být něco jako: "Zachráněná data Vám předáme na náhradních nosičích, jejichž hodnota může být maximálně 1500 Kč a započítává se do toho limitu 10 tis. Kč".
Úroveň
Odznak +2
K tomu článku 7 pojistných podmínek - čl. 2, body f, g , h ... to snad nejsou datové nosiče - nebo se pletu ?
Úroveň
Odznak +2
K tomu článku 7 pojistných podmínek - čl. 2, body f, g , h ... to snad nejsou datové nosiče - nebo se pletu ?
Já bych to chápala tak, že asistence se vztahuje i na záchranu dat z poškozených zazipovaných, outlookových atd. souborů, kde nedošlo k poškození samotného hardwarového nosiče, ale uživatel se ke svým datům nemůže dostat vlivem nějakého softwarového poškození nebo odepření přístupu ke komprimovaným datům.
Úroveň
Odznak +2
Asi to tak bude, ale přesné to není a ajťák to nepsal ... :8
Úroveň
Odznak +2
Asi to tak bude, ale přesné to není a ajťák to nepsal ... :8
Nojo, psal to nejspíš pojišťovácký právník, který to navíc částečně obšlehnul z obdobných pojistných podmínek pro asistenční služby někde v zahraničí a pokusil se to naroubovat na český právní řád 😉. Tohle je většinou psáno tak, že na první pohled se to vztahuje úplně na všechno, ale v případě pojistné události ti vysvětlí, že zrovna na ten tvůj případ ne. Ale to už jsme trochu OT. Ze strany HB je každopádně hezké, že se nám snaží dát v rámci možností alespoň nějaké asistenční služby ke kreditce jako promoakci zdarma.
Úroveň
Odznak +1

...
Který balíček jste si vybral Vy, powery?
Auto /nebo Domov? :8

Vybral jsem si Domov 🙂
Úroveň
Odznak
Nabídku jsem také nyní dostal a musím ocenit, že ty podmínky jsou opravdu hodně zajímavé. Pro mne má smysl hlavně to zdraví a IT (obnova dat), protože auto i domov už mám i odjinud... Proto jsem i váhal, jakou variantu vlastně zvolit.

Za nabídku jsem moc rác, ale trochu mi vadí, že podobné nabídky (a není to jen tato) dělá Hello bank netransparentně pro klienty dle svého interního uvážení (a vlastně to ani nijak veřejně moc neprezentuje). Např. podobná nabídka pojištění byla asi (dle reakcí, co se teď objevily jinde na internetu) posílána i dříve. V podstatě tedy ani nevím, čím jsem si to zasloužil právně nyní, protože kartu už léta používám v podstatě stále stejně na většinu svých plateb. Takže ani netuším, co bych tedy měl případně dělat, aby mi to zůstalo i další rok... Mnohem lepší by bylo, kdyby banka jasně dala pravidla ke všem svým "skrytým" nabídkám a odměnám... Např. toto pojištění poskytujeme ke kartě při splnění těch a těch podmínek... Kromě transparentnosti by to mohla být i motivace pro ostatní aby kartu užívali více apod.
Úroveň
Odznak
Teď mi došlo... Při pročítání podmínek jsem narazil na jednu nesrovnalost v podmínkách pro DOMOV. Jde o str. 5 v pdf Pojistné podmínky (ke stažení dole na https://www.hellobank.cz/paticka/hello_asistence_auto_domacnost) II. DOMÁCÍ ASISTENCE, Článek 2 je definice "domácí spotřebič: tyto vyjmenované spotřebiče, v případě, že nejsou starší 7 let od data zakoupení..." v rozporu s článkem 8, bod 2. c. "elektrospotřebič není starší 5 let". Vzhledem k tomu, že na webu inzerujete 7 let, tak předpokládám, že v tom článku 8 je chyba?
Úroveň
Nebo 7 let vyjmenované, ostatní 5?
Úroveň
Odznak
To rozhodně ne. Ten článek 2. definuje, co je domácí spotřebič, takže na nic jiného se to pojištění nevztahuje... Prostě když se někde dále v podmínkách zmiňuje pojem domácí spotřebič, je tím myšleno to, co je vyjmenováno v článku 2.
Článek 8. pak jen upřesňuje nároky... Takže kdyby se vyšlo z uvedených podmínek, bylo by to omezeno na stáří 5 let. Ale vzhledem k tomu, že Hello bank obecně inzeruje 7 let, tak si myslím, že v tom článku 8 mají chybu. (V opačném případě by byly chybné ty přísliby 7 let, uvedené na webu...)

P. S. v článku 2 je ještě drobný překlep, je tam ednice místo lednice (aspoň předpokládám). Ale přijde mi to tam vlastně nadbytečné, protože, možná mylně? si myslím, že lednice a chladnička, která je uvedena hned za tím, je jedno a to samé a jde tedy o synonyma.
Úroveň
Odznak +2
Pokud jde o to stáří spotřebičů, pro pojistné plnění je rozhodující, co je psáno v pojistných podmínkách, které jsou platné v okamžiku podpisu pojistné smlouvy (nebo v našem případě v okamžiku akceptace nabídky bezplatného pojištění ze strany pojištěného) - přesná verze pojistných podmínek, které jsou v tom okamžiku platné, musí být uvedena v pojistné smlouvě. Napadá mě, že v nějaké dřívější verzi bylo to stáří spotřebičů skutečně 7 let, ale pak to pojišťovna zpřísnila (zkrátila), ale HB už si to ve svých propagačních materiálech neopravila. Nebylo by to ostatně poprvé, co HB uvádí na svých webových stránkách zastaralé/neaktualizované údaje.

OT: mám pocit, že jsem někde četla, že lednice = samostatný přístroj, kdežto chladnička = kombinace lednice + mrazáku. Ale je fakt, že se to často zaměňuje a splývá a často ani prodejci a eshopy toto dělení nedodržují/neznají.
Úroveň
Odznak +4
Teď mi došlo... Při pročítání podmínek jsem narazil na jednu nesrovnalost v podmínkách pro DOMOV. Jde o str. 5 v pdf Pojistné podmínky (ke stažení dole na https://www.hellobank.cz/paticka/hello_asistence_auto_domacnost) II. DOMÁCÍ ASISTENCE, Článek 2 je definice "domácí spotřebič: tyto vyjmenované spotřebiče, v případě, že nejsou starší 7 let od data zakoupení..." v rozporu s článkem 8, bod 2. c. "elektrospotřebič není starší 5 let". Vzhledem k tomu, že na webu inzerujete 7 let, tak předpokládám, že v tom článku 8 je chyba?

Hello! Marku, moc děkujeme za Váš další podnět.
Máte pravdu, je v tom rozpor - v obou článcích má být uvedeno 7 let,
tak jak máme na webu: domácí asistence při poruše domácích spotřebičů do 7 let stáří. Pojistné podmínky opravíme.

Přejeme hezký pátek,
Terka
Úroveň
Odznak +4
Díky za rychlou odpověď. Tak jsem se pohrabala v těch pojistných podmínkách a pochopila jsem, že nedostanu 1500 Kč, které bych mohla použít třeba na nákup nového telefonu nebo paměti, ale zachráněná data mi budou předána na náhradních nosičích "ve formě DVD (max. 5ks), či přenositelný disk (1ks) do výše 1 500 Kč", které pak přejdou do mého vlastnictví. Je to nakonec logické, protože je to pojištění těch dat + asistence, nikoliv hardwaru.

Ten popis služeb na stránkách banky je poněkud zjednodušeně zavádějící: "V případě obnovy dat lze do limitu 10 000 Kč zahrnout i datový nosič až do 1 500 Kč."
Lidštěji by tam spíš mělo být něco jako: "Zachráněná data Vám předáme na náhradních nosičích, jejichž hodnota může být maximálně 1500 Kč a započítává se do toho limitu 10 tis. Kč".


Hello! Skvělé, děkujeme za Váš podnět, líbí se nám. :)

Na našich stránkách jsme upravili popis IT asistence:
https://www.hellobank.cz/paticka/hello_asistence_auto_domacnost

Zachráněná data dostanete na náhradních nosičích, jejichž hodnota je až do částky 1 500 Kč kryta Hello asistencí a započítává se do celkového limitu
10 000 Kč.

Přejeme hezký pátek,
Terka

Odpovědět