Jaký bankovní produkt jste si naposledy pořídili a přes jaký kanál?


Úroveň
Odznak +4
Zajímá nás, jaký je váš poslední bankovní produkt, který jste si sjednali a jaké jste proto měli důvody. Podělte se s námi také o to, jakou cestu jste při výběru a pořízení daného produktu zvolili (např. návštěva pobočky, call centrum, webové stránky banky, apod.) a co vás k tomu vedlo.


This topic has been closed for comments

Odpovědi: 70

Posledni byla asi kreditni karta a tu jsem sjednala primo na bance,kdyz jsem byla vyrizovat jine veci. Ale myslim,ze to nebylo od pani urednice zrovna moc košér vuci bance. Protoze jsem byla v sedmem mesici tehotenstvi a za par dnu jsem mela nastupovat na materskou. Dle me takove hranicni nez jsem zacala byt "bez prijmu"
Úroveň
Odznak +1
Posledni byla asi kreditni karta a tu jsem sjednala primo na bance,kdyz jsem byla vyrizovat jine veci. Ale myslim,ze to nebylo od pani urednice zrovna moc košér vuci bance. Protoze jsem byla v sedmem mesici tehotenstvi a za par dnu jsem mela nastupovat na materskou. Dle me takove hranicni nez jsem zacala byt "bez prijmu" Dobrý den JaAn, rozumím tomu dobře, že pro kreditní kartu jste si původně do banky nešla, ale zaměstnanec banky Vám ji v rámci vyřizování jiných záležitostí nabídnul?
Úroveň
Poslední produkt bylo asi stavební spoření (v bance ale ne). Po zrušení starého spoření a utracení všech naspořených peněz na přestavbu rodinného domu jsme chtěli uzavřít spoření nové. Tak jsem opět zkontaktovala obchodní zástupkyni, byla to první volba, vždy to u tohoto produktu dělám tak. V bance si snad ani nepamatuju, kdy jsem tam naposled byla a vůbec kdy jsem co zařizovala. Půjčky nemáme. Asi to byl tedy produkt - stavební spoření. V bance za posledních pár let opravdu nic.
Úroveň
Odznak +1
Poslední produkt bylo asi stavební spoření (v bance ale ne). Po zrušení starého spoření a utracení všech naspořených peněz na přestavbu rodinného domu jsme chtěli uzavřít spoření nové. Tak jsem opět zkontaktovala obchodní zástupkyni, byla to první volba, vždy to u tohoto produktu dělám tak. V bance si snad ani nepamatuju, kdy jsem tam naposled byla a vůbec kdy jsem co zařizovala. Půjčky nemáme. Asi to byl tedy produkt - stavební spoření. V bance za posledních pár let opravdu nic. Dobrý den Katko, rozhodla jste se tedy na základě dobré zkušenosti z minulosti? A obchodní zástupce byl z dané finanční společnosti nebo je to zprostředkovatel, který nabízí produkty různých společností?
Úroveň
Určitě na základě předchozí dobré zkušenosti a paní pro tu společnost pracuje celé roky. Byla jsem se stavební spořitelnou jsem spokojená celé roky. A paní je zástupce jen té společnosti, nemám ráda lidi, kteří nabízejí produkty všech možných společností. Nemám s nimi dobrou zkušenost. Kdysi jsem dokonce smlouvy mohla zakládat i já. Ale neměla jsem na to čas a moc mě to nebavilo........:(
Naposledy jsem si pořídil zlatou debetní kartu s balíčkem cestovního pojištění a pojištění karty a osobních věcí. Jelikož jezdím často do zahraničí, zjistil jsem, že se mi vyplatí víc mít cestovní pojištění permanentně ke kartě, než sjednávat cestovní pojištění před každou cestou. Udělal jsem to přes internetové bankovnictví své banky.
Odznak +1
Naposledy jsem si zakládala účet u Equabank, kvůli výši úroků na spořícím účtu.
Dnes se chystám ještě sjednat kreditní kartu E-onu od Cetelem. A taky se chystám založit účet u Creditas, ale to až se dostanu na pobočku, jinak to nejde.
Úroveň
Odznak +1
Naposledy jsem si zakládala účet u Equabank, kvůli výši úroků na spořícím účtu.
Dnes se chystám ještě sjednat kreditní kartu E-onu od Cetelem. A taky se chystám založit účet u Creditas, ale to až se dostanu na pobočku, jinak to nejde.
Dobrý den, Anito, účet u Equa bank jste si založila online nebo jste zašla na pobočku?
Odznak +1
Naposledy jsem si zakládala účet u Equabank, kvůli výši úroků na spořícím účtu.
Dnes se chystám ještě sjednat kreditní kartu E-onu od Cetelem. A taky se chystám založit účet u Creditas, ale to až se dostanu na pobočku, jinak to nejde.
Dobrý den, Anito, účet u Equa bank jste si založila online nebo jste zašla na pobočku?


On-line, bylo to jednoduché. Pak kurýr dovezl smlouvy, podepsali jsme je a hotovo. Tento způsob se mi hodně zamlouvá. Škoda, že to tak nejde i u nové Creditas.
Úroveň
Odznak +2
Naposledy jsem si pořídil kreditní kartu, vše přes internet a karta přišla poštou domů, PIN jsem si zvolil sám. Od vyplnění žádosti do funkční karty do trvalo týden.
Úroveň
Odznak +4
Naposledy jsem si zakládala účet u Equabank, kvůli výši úroků na spořícím účtu.
Dnes se chystám ještě sjednat kreditní kartu E-onu od Cetelem. A taky se chystám založit účet u Creditas, ale to až se dostanu na pobočku, jinak to nejde.
Dobrý den, Anito, účet u Equa bank jste si založila online nebo jste zašla na pobočku?


On-line, bylo to jednoduché. Pak kurýr dovezl smlouvy, podepsali jsme je a hotovo. Tento způsob se mi hodně zamlouvá. Škoda, že to tak nejde i u nové Creditas.
Zdravím Vás, Anito, s kurýrní službou jsem byla také spokojena. Až si založíte účet u Creditas, nasdílíte nám Vaši zkušenost? Jaký účet si budete chtít u Creditas založit?:)
Úroveň
Odznak +2
Předpokládám, že si Anita bude chtít založit spořicí, kde je 1,1 % úroků z vkladů - zakládal jsem si ho hned 1. 1. přes internet a 2. 1. jsem to šel podepsat na pobočku.
Úroveň
Jujec - jako vždy ví a už dokonce produkt i má:). Ke mně než se vůbec tato informace dostane. A bohužel i když o úrocích vím, založit si na pobočku produkt nejdu.
Odznak +1
Naposledy jsem si zakládala účet u Equabank, kvůli výši úroků na spořícím účtu.
Dnes se chystám ještě sjednat kreditní kartu E-onu od Cetelem. A taky se chystám založit účet u Creditas, ale to až se dostanu na pobočku, jinak to nejde.
Dobrý den, Anito, účet u Equa bank jste si založila online nebo jste zašla na pobočku?


On-line, bylo to jednoduché. Pak kurýr dovezl smlouvy, podepsali jsme je a hotovo. Tento způsob se mi hodně zamlouvá. Škoda, že to tak nejde i u nové Creditas.
Zdravím Vás, Anito, s kurýrní službou jsem byla také spokojena. Až si založíte účet u Creditas, nasdílíte nám Vaši zkušenost? Jaký účet si budete chtít u Creditas založit?:)


Jak píše Jujec, bude to spořící účet s 1,1 procenty. Ale kdy to bude, to netuším. Nejbližší pobočka je ve Zlíně a já se tam v jejich otvírací hodiny nedostanu. A dovolenou si kvůli tomu opravdu brát nebudu.
Úroveň
Odznak +2
Dřív to šlo i přes internet; banka ale měla takové problémy s návalem klientů, že tuto možnost rychle zrušila a klientům doporučila zajít na pobočku, už jen pro to, že se blbě propisovalo rodné číslo do smluv. Na pobočkách se stály fronty i několik hodin, takže pak zrušili i možnost přijít na pobočku kdykoliv bez předchozího objednání.
Odznak
Naposledy jsem si pořídil zlatou debetní kartu s balíčkem cestovního pojištění a pojištění karty a osobních věcí. Jelikož jezdím často do zahraničí, zjistil jsem, že se mi vyplatí víc mít cestovní pojištění permanentně ke kartě, než sjednávat cestovní pojištění před každou cestou. Udělal jsem to přes internetové bankovnictví své banky.

50 haler, to je zajímavá kombinace služeb, jak jste nabídku zlaté debetní karty objevil? Hledal jste něco podobného cíleně na internetu své banky?
Odznak
Jujec - jako vždy ví a už dokonce produkt i má:). Ke mně než se vůbec tato informace dostane. A bohužel i když o úrocích vím, založit si na pobočku produkt nejdu. Katko a proč na pobočku nezajdete?
Úroveň
Nejsem zvykla s financemi a produkty bank experimentovat. Na pobocku nechodim, vse pres net je pohodlnejsi a abych se sla do banky ptat na novy produkt? To asi ne. Hlavne na experimenty nejsou penize....
Odznak +1
Dřív to šlo i přes internet; banka ale měla takové problémy s návalem klientů, že tuto možnost rychle zrušila a klientům doporučila zajít na pobočku, už jen pro to, že se blbě propisovalo rodné číslo do smluv. Na pobočkách se stály fronty i několik hodin, takže pak zrušili i možnost přijít na pobočku kdykoliv bez předchozího objednání.

Díky za info, to jsem vůbec netušila, že se musím objednat.
Úroveň
Odznak +2
Když byste měla štěstí a nikdo tam nebyl, tak by Vás vzali; většinou ale mají tak plno, že lidi z ulice odmítají s tím, že mají objednané klienty, kteří mají přednost. Tak tam buď zavolejte, nebo napište na webu své kontaktní údaje a domluvte se předem - já to taky rád nemám, protože to svazuje, ale tady to asi bude nutnost. Alespoň než poleví zájem klientů.
Odznak +1
Když byste měla štěstí a nikdo tam nebyl, tak by Vás vzali; většinou ale mají tak plno, že lidi z ulice odmítají s tím, že mají objednané klienty, kteří mají přednost. Tak tam buď zavolejte, nebo napište na webu své kontaktní údaje a domluvte se předem - já to taky rád nemám, protože to svazuje, ale tady to asi bude nutnost. Alespoň než poleví zájem klientů.

Já se tam stejně nedostanu, takže je to bohužel bezpředmětné. Budu muset počkat, až se všichni nabaží a zase to rozběhnou přes net. Anebo to stopnou a smolík 🙂
Úroveň
Odznak +2
Oni spíš sníží ten úrok - už se ani netají tím, že to mají tak vysoko jen kvůli tomu, aby získali klienty. Vsadím se, že v pololetí už to bude jinak...
Úroveň
Banka ale bude rada za dalsi nove klienty, urcite by mohli v bance resit posilenim zamestnancu nebo navyseni poctu pobocek.
Úroveň
Ale hlavne se to bude resit snizovanim uroku, jak pise jujec.a ono to hned par lidi uz odradi...
Odznak +1
No jo no, než le lonťák dostane do města, hnedle je úrok 0,5, že :-D

Zatím mám v Equa 0,8, tak možná to tam i zůstane.
Airbank má sice 1 procento tuším, ale to už je tak malý rozdíl, že se mi nechce splňovat ty jejich podmínky.