Vy a bankomaty


Úroveň
Odznak +4
Tentokrát nás zajímá vše kolem bankomatů.
Jak často z nich vybíráte hotovost a zpravidla v jaké výši? Je pro vás zásadní, kolik má vaše banka bankomatů, např. v místě vašeho bydliště?
Jaký je váš názor na poplatky za výběr hotovosti nebo kontrolu zůstatku na účtu? Využíváte bankomat i k něčemu jinému než k výběru hotovosti?
Při cestě do zahraničí preferujete výběr z bankomatu nebo platby kartou?
Jaké další funkcionality či služby očekáváte od vašeho bankomatu, abyste se pohodlně obsloužili a nevyužívali např. služby Call center?
Napadá vás k tomuto tématu něco dalšího?

Podělte se s námi o to! :)


This topic has been closed for comments

Odpovědi: 61

Úroveň
Odznak +2
Ani se nedivím, že za 5 dní nikdo neodpověděl, když o novém tématu nepřijde email - kdybych se náhodou se zvědavosti nepodíval na fórum po 3 týdnech, tak jsem ani nezjistil, že je tu nový dotaz (už dřív jen psal, že by emaily chodit měli, reakce byla, že se lidé nemají spamovat, takže se sice nespamují, ale o tématu neví).

Takže - mé odpovědi - je mi jedno, kolik má banka bankomatů, když umožní výběry z bankomatů cizích bank zdarma 😃 Většinou se snažím vybírat z bankomatů banky, jejíž kartu používám, ale někdy to prostě nejde. Někdy nemám žádný výběr v měsíci, někdy klidně 5 týdně - záleží na situaci. A hlavně - na jeden výběr vyberete z bankomatu jen 40 bankovek a až na jedu výjimku mají bankomaty max. dvoutisícovky, takže když potřebujete větší hotovost, prostě musíte mít více výběrů za sebou.

Poplatek za výběr v bankomatu mi přijde absurdní, protože nějak se k penězům musím dostat a všude karty neberou. Chápu, že banka má s bankomaty spojené velké náklady (tuším 35 Kč za výběr při výběru z bankomatu jiné banky), tudíž je logické, že se to snaží omezit. Nevadí mi omezení typu "výběry nad XXX Kč zdarma", případně "max YYY výběrů zdarma měsíčně", nicméně z vlastích bankomatů mi přijde hloupé, aby je banka omezovala či zpoplatňovala. Protože ale HelloBank! zřejmě vlastní síť bankomatů mít nebude, je jasné, že musí stanovit pravidla tak, aby nevykrvácela na poplatcích za výběr. I třeba Equbank, která má výběry zdarma, má v podmínkách, že pokud jich bude víc než 10 měsíčně, tak je může omezit či zpoplatnit.
Právě proto jsem už dřív v diskuzi o poplatcích psal, že by nebylo od věci, aby banka přidělila každý měsíc "kredit" klientovi, ze kterého by strhávala poplatky - kdo hodně vybírá z bankomatů, nezbude mu kredit třeba na úhradu úroků z úvěru, dodatkové karty, pojištění (telefon - viz níže) atd. Ale myslím, že jsem to popsal jasně, takže se k tomu teď nebudu vracet.

Zjištění zůstatku - to považuji dneska za přežitek, nevyužívám to - v IB to zjistím, případně můžu mít email push nebo IB aplikaci. Equabank to teď omezila na 9 Kč za zjištění zůstatku, protože měla klienty, kteří byli schopni denně i více než 10 zjišťovat přes bankomat, jestli dorazily peníze. A cizí bankomaty jsou na to také poměrně drahé.

Dříve jsem v bankomatu dobíjel mobil, dnes to dělám už přes jejich platební bránu, je to pohodlnější. Tak jsem v době, kdy GEM umožňovala převody z kreditek zdarma (poplatek 10 Kč a platba padla do bezúročného období) převáděl každý měsíc v bankomatu peníze na účet, tzn. typická platba složenky. Ale už to nedělám, protože je to zpoplatněné procentem z částky.

Zahraničí - tady musím pochválit Cetelem, že má nejvýhodnější kurzy! Právě proto používám v zahraničí zásadně jejich kartu. Například posledně - kurz euro střed 26,95, nejlevnější směnárna v Praze prodej 27,00, Cetelem kurz 27,14 (a třeba kolega platil Českou spořitelnou za 27,68 Kč). Z těchto čísel je vidět, že je nejvýhodnější eura koupit ve směnárně (ale ne drahé), protože to, co banky deklarují, že je nejlevnější platit kartou, není pravda (např. mBank euro i za 28,14 Kč a více). Na druhou stranu zase v současné době, kdy má přijít konec intervencí, není ekonomicky vhodné mít doma zásobu cizí měny, takže si něco vyměním ve směnárně a když dojdou peníze, platím kartou (Cetelem).

Od bankomatu očekávám prakticky jen výběr peněz, předpokládám, že vše ostatní najdu v IB (včetně změny PIN) - člověk, který neumí ovládat IB, si těžko poradí s bankomatem. Ale u nových bankomatů čekám, že budou i vkladomaty - tady mě zklamala Airbank, která teď masivně rozšiřuje síť bankomatů, ale v drtivé většině jsou ty nové jen na výběr. Ale aspoň jsou bezkontaktní, což považuji za roztomilou drobnost.

A co mě ještě napadá? Pokud chce banka omezit náklady, třeba poplatky za zjištění zůstatku, zůstatkové SMS atd., tak by mohla zvážit to, že by lidem v rámci jednoho typu účtu dala chytré telefony zdarma (ty už nejsou moc drahé), kde by byla přehledná aplikace srozumitelná i pro důchodce, případně by mohla být i virtuálním mobilním operátorem, aby měli i data k tomu. Když si srovnám, kolik za to platíme ve firmě my, jsou to opravdu minimální náklady, tak to není nijak nákladné - prostě mít dva typy účtu - jeden kompletně zdarma, jeden za rozumný poplatek, v jehož balíčku by bylo i volání a telefon - třeba za stovku měsíčně - myslím, že by to mohlo mít úspěch, ale samozřejmě by záleželo na tom, jaké ceny by si vyhádala banka u operátora.
Úroveň
Já souhlasím s jujec. Toto kolo trochu asi vázne. Protože ani mně nepřišlo upozornění o novém tématu a nebýt toho, že mi jujec odepisoval na moji odpověď z jiného tématu a že jsem se podívala na další témata, nevěděla bych o nově spouštěném tématu. Bohužel mi přijde taky, že tentokrát tady komunikace se všemi hodně vázne, ale hlavně se nic moc nedozvíte od nás vy všichni, kteří spustili novou diskuzi. Bohužel. Nic se neděje, nikdo nepíše, nikdo se na nic neptá........

O kartě a výběrech - máme Českou spořitelnu, kartičkou vybíráme jednou měsíčně a to tak asi 10 tisíc na měsíc, jinak platím dost často i kartou v obchodech, ale peníze doma potřebujeme. Když peníze dojdou a zrovna někde nechtějí platit kartou, tak zase vyberu. Poplatky jsou zdarma, tak je mi to jedno. Bankomat je samozřejmě jen jeden a to ještě 15km od mého bydliště - nejbližší. Což je hrůza, taky tam každý týden ani nejezdím. Bankomat využívám jen na výběr a mrknu při tom i na zůstatek. Jinak ale na nic jiného bankomat nepoužívám. V zahraničí vozíme peníze sebou a není u moře potřeba s celodenním stravováním mít ani peníze sebou. Kartu sebou ani nevozíme.......... Proč taky. .
Úroveň
Odznak +2
Katko2, pokud máte na vesnici poštu, mohla byste uvažovat o jejich kontě, je tam jednou měsíčně bezplatný výběr na poště zdarma, takže byste ani do bankomatu nemusela (pozor, platí až od 1. 5., do 30. 4. je výběr vždy za 35 Kč).
Úroveň
Ani tu postu v nasi vesnicce nemame. Takova jsme malinka vesnicka.....
Úroveň
Ale dekuji za tip.......
Úroveň
Odznak +2
Tak to asi nic - kdyby Vám bylo více než 58 let, což nepředpokládám, tak by Vám to donesla pošťačka zdarma až domů (pokud u Vás chodí)....
Úroveň
Odznak +4
Dobré 🙂 ráno přejeme a děkujeme vám za znovu otevření podnětu notifikací pro členy Hello Spolu. Je to chytrý, užitečný podnět od vás a notifikacemi se budeme zabývat. Nyní je naše diskuzní fórum malé, do budoucna se bude rozšiřovat takže nofitikace s ohledem na členy musíme nastavit tak, abychom je nespamovali e-maily (což není naším přáním) v případě založení několika nových témat denně, jak už jsme si psali hned zpočátku.
Rozumíme tomu, že se jinak o novém tématu, které např. založí moderátor nebo kdokoliv jiný nedozvíte.

Jak nejrychleji zaznamenat, vidět kdo jaké téma vytvořil nebo okomentoval, můžete ve svém profilu / v nastavení zadat "sledovat" vámi vybraného člena Hello Spolu.
Úroveň
Odznak +4

O kartě a výběrech - máme Českou spořitelnu, kartičkou vybíráme jednou měsíčně a to tak asi 10 tisíc na měsíc, jinak platím dost často i kartou v obchodech, ale peníze doma potřebujeme. Když peníze dojdou a zrovna někde nechtějí platit kartou, tak zase vyberu. Poplatky jsou zdarma, tak je mi to jedno. Bankomat je samozřejmě jen jeden a to ještě 15km od mého bydliště - nejbližší. Což je hrůza, taky tam každý týden ani nejezdím. Bankomat využívám jen na výběr a mrknu při tom i na zůstatek. Jinak ale na nic jiného bankomat nepoužívám. V zahraničí vozíme peníze sebou a není u moře potřeba s celodenním stravováním mít ani peníze sebou. Kartu sebou ani nevozíme.......... Proč taky. .

Je skvělé, jak píšete Katko, že výběry z bankomatu máte zdarma, to se líbí určitě nám 🙂 všem. Uvítala byste bankomat blíž vaší vesničce? Napadnou vás i jiné služby, funkcionality spojené s bankomaty, které by vám usnadnily život? 🙂
Úroveň

O kartě a výběrech - máme Českou spořitelnu, kartičkou vybíráme jednou měsíčně a to tak asi 10 tisíc na měsíc, jinak platím dost často i kartou v obchodech, ale peníze doma potřebujeme. Když peníze dojdou a zrovna někde nechtějí platit kartou, tak zase vyberu. Poplatky jsou zdarma, tak je mi to jedno. Bankomat je samozřejmě jen jeden a to ještě 15km od mého bydliště - nejbližší. Což je hrůza, taky tam každý týden ani nejezdím. Bankomat využívám jen na výběr a mrknu při tom i na zůstatek. Jinak ale na nic jiného bankomat nepoužívám. V zahraničí vozíme peníze sebou a není u moře potřeba s celodenním stravováním mít ani peníze sebou. Kartu sebou ani nevozíme.......... Proč taky. .

Je skvělé, jak píšete Katko, že výběry z bankomatu máte zdarma, to se líbí určitě nám 🙂 všem. Uvítala byste bankomat blíž vaší vesničce? Napadnou vás i jiné služby, funkcionality spojené s bankomaty, které by vám usnadnily život? :)


Já tak často v bankomatu nevybírám, jde jen třeba opravdu o jeden výběr v měsíci, jinak se snažím dost platit všude kartou, což je už běžné téměř všude. Bankomat nemusím mít vedle domu, vedle práce, jsme tady totiž zvyklí všude jezdit autem - k lékaři, děti vozit do školy, bohužel už i pár let do školky, ke kadeřnici, za nákupem, prostě víme, že u nás není nic.
Služby ke kartě? Vůbec si neoopovažuju říct, co by bankomaty ještě mohly umět, nevím, co bych tak potřebovala, aby samy uměly. Musela by to být ale rychlá služba, protože by se pak u bankomatu hromadil dav s s lidmi, kteří chtějí především vybírat peníze. Bankomat je ve větším městě u nás zase jen jeden ČS, neměla bych jít jinam. Třeba zrovna minulý týden jsem slyšela , že se má v tom městě zrovna otevírat Teta drogerie, zaměstnanci tam mají vařit pro své zákazníky kávu. To je třeba pro nás z venkova opravdu luxus. A věřím tomu, že tam budou jezdit nejen starší lidé hromadně na výlet a kávu. Třeba nic nekoupí, jen takový hezký den si udělat. To by mohla nová banka něco takového taky mít, koutek pro děti, možnosti pro muže - třeba si jít na masáž? Ale to už bych chtěla si moc - po bance, když tam chodíme úplně kvůli jiným věcem. .................
Úroveň
Odznak +4

Zahraničí - tady musím pochválit Cetelem, že má nejvýhodnější kurzy! Právě proto používám v zahraničí zásadně jejich kartu. Například posledně - kurz euro střed 26,95, nejlevnější směnárna v Praze prodej 27,00, Cetelem kurz 27,14 (a třeba kolega platil Českou spořitelnou za 27,68 Kč). Z těchto čísel je vidět, že je nejvýhodnější eura koupit ve směnárně (ale ne drahé), protože to, co banky deklarují, že je nejlevnější platit kartou, není pravda (např. mBank euro i za 28,14 Kč a více). Na druhou stranu zase v současné době, kdy má přijít konec intervencí, není ekonomicky vhodné mít doma zásobu cizí měny, takže si něco vyměním ve směnárně a když dojdou peníze, platím kartou (Cetelem).

Od bankomatu očekávám prakticky jen výběr peněz, předpokládám, že vše ostatní najdu v IB (včetně změny PIN) - člověk, který neumí ovládat IB, si těžko poradí s bankomatem. Ale u nových bankomatů čekám, že budou i vkladomaty - tady mě zklamala Airbank, která teď masivně rozšiřuje síť bankomatů, ale v drtivé většině jsou ty nové jen na výběr. Ale aspoň jsou bezkontaktní, což považuji za roztomilou drobnost.

A co mě ještě napadá? Pokud chce banka omezit náklady, třeba poplatky za zjištění zůstatku, zůstatkové SMS atd., tak by mohla zvážit to, že by lidem v rámci jednoho typu účtu dala chytré telefony zdarma (ty už nejsou moc drahé), kde by byla přehledná aplikace srozumitelná i pro důchodce, případně by mohla být i virtuálním mobilním operátorem, aby měli i data k tomu. Když si srovnám, kolik za to platíme ve firmě my, jsou to opravdu minimální náklady, tak to není nijak nákladné - prostě mít dva typy účtu - jeden kompletně zdarma, jeden za rozumný poplatek, v jehož balíčku by bylo i volání a telefon - třeba za stovku měsíčně - myslím, že by to mohlo mít úspěch, ale samozřejmě by záleželo na tom, jaké ceny by si vyhádala banka u operátora.

Děkujeme vám jujec za vyčerpávající odpověď k bankomatům a za vaši pochvalu směrem k nám 🙂 při výběrech v zahraničí. S chytrým telefonem skvělý nápad! Je něco, co vás u bankomatů štve? Mně, když vybírám hotovost (bez poplatku) kolikrát zdlouhavé načítání např. "reklam" aj. než se dostanu k "info" kolik chci vybrat.
Úroveň
Ale i ty reklamy tam mají pro provozovatele svůj důvod. To je jako v televizi mezi filmem............., ale všichni jsme si na to bohužel museli zvyknout.........
Úroveň
Odznak +2
Mně hodně vadí nesmyslné a zbytečné mačkání stále stejných tlačítek dokola. Například hned úvodní obrazovka - zvolte jazyk. Tak jako když tam dám kartu, nepochopím, proč nemůžu hned zadat PIN (nebo místo číslic zmáčknout na boku změnu jazyka) - přece automat pozná, jestli mačkám tlačítko na boku obrazovky (=chci změnit jazyk), nebo číslice dole (=chci zadat PIN). Totéž platí o vybírané částky - jsou tam předdefinované sumy a pak volba "jiná částka". Opět - když bych chtěl jinou částku, začnu rovnou ťukat číslice, ne?
Jinak ČSOB naštěstí už zrušila ten nesmysl, kdy se muselo dávat, z jakého druhu účtu se vybírá, nikdy jsem nepochopil rozdíl mezi běžným a osobním účtem, mačkal jsem to první a vždy to fungovalo.
Úroveň
Odznak +2
...Třeba zrovna minulý týden jsem slyšela , že se má v tom městě zrovna otevírat Teta drogerie, zaměstnanci tam mají vařit pro své zákazníky kávu. To je třeba pro nás z venkova opravdu luxus. A věřím tomu, že tam budou jezdit nejen starší lidé hromadně na výlet a kávu. Třeba nic nekoupí, jen takový hezký den si udělat.....
Teta má automat, kde hodíte dvacku a máte kafe. A pak při nákupu zboží ukážete kelímek z automatu a tu dvacku Vám odečtou. Jinými slovy, káva je z automatu a zdarma jen při nákupu nad 20 Kč....
Úroveň
To tak asi bude, jen že se otevírá nová prodejna a nový produkt v té prodejně, tak lidi asi ocení. O to jde.
Úroveň
Odznak +4
[/quote] Je skvělé, jak píšete Katko, že výběry z bankomatu máte zdarma, to se líbí určitě nám 🙂 všem. Uvítala byste bankomat blíž vaší vesničce? Napadnou vás i jiné služby, funkcionality spojené s bankomaty, které by vám usnadnily život? :)[/quote]

Já tak často v bankomatu nevybírám, jde jen třeba opravdu o jeden výběr v měsíci, jinak se snažím dost platit všude kartou, což je už běžné téměř všude. Bankomat nemusím mít vedle domu, vedle práce, jsme tady totiž zvyklí všude jezdit autem - k lékaři, děti vozit do školy, bohužel už i pár let do školky, ke kadeřnici, za nákupem, prostě víme, že u nás není nic.
Služby ke kartě? Vůbec si neoopovažuju říct, co by bankomaty ještě mohly umět, nevím, co bych tak potřebovala, aby samy uměly. Musela by to být ale rychlá služba, protože by se pak u bankomatu hromadil dav s s lidmi, kteří chtějí především vybírat peníze. Bankomat je ve větším městě u nás zase jen jeden ČS, neměla bych jít jinam. Třeba zrovna minulý týden jsem slyšela , že se má v tom městě zrovna otevírat Teta drogerie, zaměstnanci tam mají vařit pro své zákazníky kávu. To je třeba pro nás z venkova opravdu luxus. A věřím tomu, že tam budou jezdit nejen starší lidé hromadně na výlet a kávu. Třeba nic nekoupí, jen takový hezký den si udělat. To by mohla nová banka něco takového taky mít, koutek pro děti, možnosti pro muže - třeba si jít na masáž? Ale to už bych chtěla si moc - po bance, když tam chodíme úplně kvůli jiným věcem. .................

[/quote] OK, rozumím vám Katko k výběru z bankomatů a musím říct oproti životu ve velkoměstě, že "to vaše místo" na žití, je pro mě úplná idylka 🙂 vážně.

Chceme zpříjemnit nejen návštěvu u nás našim klientům, káva, dětský koutek aj. určitě přijdou vhod! Jak nám píšete.
Úroveň
Tak to jsem ráda, že alespoň někomu přijde, že je u nás krásně. Ono to tak vždycky taky není. Ale asi bych s rodinou nechtěla bydlet v Praze, kde se nikdo s nikým nepozdraví.
Úroveň
Odznak +4
Mně hodně vadí nesmyslné a zbytečné mačkání stále stejných tlačítek dokola. Například hned úvodní obrazovka - zvolte jazyk. Tak jako když tam dám kartu, nepochopím, proč nemůžu hned zadat PIN (nebo místo číslic zmáčknout na boku změnu jazyka) - přece automat pozná, jestli mačkám tlačítko na boku obrazovky (=chci změnit jazyk), nebo číslice dole (=chci zadat PIN). Totéž platí o vybírané částky - jsou tam předdefinované sumy a pak volba "jiná částka". Opět - když bych chtěl jinou částku, začnu rovnou ťukat číslice, ne?
Jinak ČSOB naštěstí už zrušila ten nesmysl, kdy se muselo dávat, z jakého druhu účtu se vybírá, nikdy jsem nepochopil rozdíl mezi běžným a osobním účtem, mačkal jsem to první a vždy to fungovalo.

Ano, to je přesně ono - zvolte jazyk aj. mačkání tlačítek dokola mi také přijde nesmyslné až zastaralé. Chtělo by 🙂 to up-date! Využíváte jujec někdy služeb Call center? Pokud ano, napadne vás nějaká služba, která by mohla být odbavena rychle pro klienta - bankomatem?
Úroveň
Odznak +4
Tak to jsem ráda, že alespoň někomu přijde, že je u nás krásně. Ono to tak vždycky taky není. Ale asi bych s rodinou nechtěla bydlet v Praze, kde se nikdo s nikým nepozdraví.
Tak zlé to ani v Praze není, záleží v jaké lokalitě bydlíte, co vyhovuje vám, je zde možnost "pestrost" bytí...Rozhodně více 🙂 úsměvů by to chtělo, ale zdravit se s každým "na potkání" nemůžete, to byste nedělala celý den nic jiného... příroda a klid vesničky má své kouzlo, to vám přeji!
Úroveň
Odznak +2
No, ani ne, protože se málokdy dovím něco, co je pravda a pak se s nimi hádám - max. napíšu email, protože pak mám písemně ty kraviny, které mi leckdy napíší. Jako příklad mám krásnou komunikaci s mBankou - na otázku mi přišla odpověď ANO, druhý den mi na stejný email odpověděl jiný zaměstnanec NE. Takže nejen že si nepoznačili, že mi už odpověděli, dokonce mi odpověděli různě... Takže telefony fakt ne, to by musela existovat možnost, jak si nechat poslat mp3 mailem (nebo bych si to musel nahrávat).
Úroveň
Tak to jsem ráda, že alespoň někomu přijde, že je u nás krásně. Ono to tak vždycky taky není. Ale asi bych s rodinou nechtěla bydlet v Praze, kde se nikdo s nikým nepozdraví.
Tak zlé to ani v Praze není, záleží v jaké lokalitě bydlíte, co vyhovuje vám, je zde možnost "pestrost" bytí...Rozhodně více 🙂 úsměvů by to chtělo, ale zdravit se s každým "na potkání" nemůžete, to byste nedělala celý den nic jiného... příroda a klid vesničky má své kouzlo, to vám přeji!


Moc děkuji, Terko.
Úroveň
Odznak +4
No, ani ne, protože se málokdy dovím něco, co je pravda a pak se s nimi hádám - max. napíšu email, protože pak mám písemně ty kraviny, které mi leckdy napíší. Jako příklad mám krásnou komunikaci s mBankou - na otázku mi přišla odpověď ANO, druhý den mi na stejný email odpověděl jiný zaměstnanec NE. Takže nejen že si nepoznačili, že mi už odpověděli, dokonce mi odpověděli různě... Takže telefony fakt ne, to by musela existovat možnost, jak si nechat poslat mp3 mailem (nebo bych si to musel nahrávat).
To je to úskalí, o kterém píšete. Né vždy se nám dostane správné, profesionální a rychlé odpovědi, což klienti od své banky očekávají! Na druhou stranu chyba se stát může, jsme lidé (zatím ne 🙂 roboti, za což jsem ráda) a je nutné si ji umět přiznat, omyl napravit a omluvit se klientovi. To co se stalo vám, je opravdu neprofesionální.
Jujec, jak jste nám psal, od bankomatu tedy očekáváte výběr peněz bez poplatku, vše ostatní IB a proč očekáváte u nových bankomatů vkladomaty? Rozhodně i mně se líbí vkladomat, nejsem vázána na otevírací dobu banky, nemusím na pobočku a čekat na volnou "přepážku" s lístkem v ruce...
Úroveň
Možnost vložit peníze i mimo pracovní dobu je super nápad. I když ............já nevím, co bych tam až tak vkládala. Kromě výplat, které nám chodí na účet..........., nemám co tam vložit, když náhodou ano, tak zase ten měsíc třeba nevybírám do hotovosti.
Úroveň
Odznak +2
Když už banka někde dává bankomat, může být trochu dražší a umět vklad. Neznám pochopitelně rozdíl v ceně, ale nečekám, že to bude dvojnásobné. A je to přesně o tom, v 5 ráno peníze na pobočce nevložíte, nehledě na to, že fronty jsou občas děsné.
Úroveň
Odznak +4
Možnost vložit peníze i mimo pracovní dobu je super nápad. I když ............já nevím, co bych tam až tak vkládala. Kromě výplat, které nám chodí na účet..........., nemám co tam vložit, když náhodou ano, tak zase ten měsíc třeba
nevybírám do hotovosti.

Ano přesně, mně se líbí ta neomezená možnost pro klienta, že si ten vklad v jaké výši a KDY udělá po svém. Třeba se nám Katko poštěstí 🙂 a někdy vkladomat také vyzkoušíme... aaaž to někdy udělám, tak vám ráda napíšu svou zkušenost!

p.s. já si snad vyberu a půjdu vložit, jen abych vyzkoušela vkladomat...
Úroveň
Odznak +4
Když už banka někde dává bankomat, může být trochu dražší a umět vklad. Neznám pochopitelně rozdíl v ceně, ale nečekám, že to bude dvojnásobné. A je to přesně o tom, v 5 ráno peníze na pobočce nevložíte, nehledě na to, že fronty jsou občas děsné.

Také neznám rozdíl v ceně, ale pokusím se pro nás zjistit. Ať žije vkladomat! Určitě jsem také pro výběr i vklad bez poplatku u bankomatu, velmi 🙂 proklientské. Zároveň odlehčíme i frontě lidí na pobočce, jak jste psal jujec.