Akce pro klienty

Některým klientům Hello Bank nyní přicházejí SMS, že po převodu 5.000 Kč z účtu kreditní karty na libovolný účet budou mít v březnu 2021  z každé platby kreditní kartou v obchodech nebo i na internetu  50% zpět, maximálně 500 Kč.  Podle čeho si Hello Bank vybírá oslovené klienty?  Je také  zvláštní že pojištění zdarma „Hello asistence Domov, Hello asistence Auto“ bylo některým klientům prodlouženo na 2 roky a některým platilo jen rok a nikdo neví proč.

Podobné akce (nejen u HB, bez ohledu na banku) cílí typicky na klienty, co daný produkt moc nepoužívají, aby ho takzvaně "rozhýbali" (u kreditek rozúvěrovali). Je to marketing jako každý jiný a logicky nebude cílem ten, kdo kreditku využívá hodně (vyšší jednotky tisíc utracené za měsíc, takové klienty není třeba tolik motivovat), ale spíš ten, kdo ji nějakou dobou nevyužil téměř vůbec (nebo jen na pár set/nižší jednotky tisíc). Toť můj názor a když se na to podíváme z pohledu banky, je to logické. A to i u jiných produktů mimo bankovní sektor. Já třeba kreditku využívám celkem hodně a žádnou marketingovou nabídku už jsem nedostal tak rok.

Mně až do předloňských Vánoc chodily podobné nabídky pravidelně, za poslední rok ani ťuk. Pojištění zdarma mi taky neprodloužili. Přitom kreditku používám pořád stejně.

Jak banka vybírá ty, koho s nabídkou osloví, nám samozřejmě neprozradí. Na Finexpertu někdo spekuloval, že ani tak nezáleží na tom, jak se kdo chová a nakolik kreditku využívá, ale jaký typ karty má (resp. z jaké části číselné řady má číslo kreditky), tj. nabídky chodí jen majitelům základních bílých HB kreditek, nechodí to majitelům cobrandových karet, zlatých karet a ani migrovaných z už nevydávaných typů (např. bývalé karty E-ON, i když se tváří a vypadají jako normální bílé kreditky).

Je tady někdo s "nebílou" kreditkou, kdo podobné nabídky dostává dál?

Co se týká mne, tak "0 bodov" a to i když v tomto roce oboje "nebílé" kreditky využívám minimálně, díky "promyšlené" taktice HB v potvrzování plateb na internetu.

 

Tommy, mamča1 Ti odpověděla v tomto vlákně, tedy vlastně mně ... https://spolu.hellobank.cz/t/hello-asistence-domov-hello-asistence-auto/14244/9?u=mirekm

Právě mně vadí, že stávajícím aktivním klientům, kteří kretidku používají nejsou nabízeny žádné výhody, ale pasivní nebo třeba nový klienti výhody dostávají. 

Bance přece nejde o spokojenost klientů, ale jen o maximální výši jejího zisku, dle hesla "účel světí prostředky". 🙂

Tohle se přece děje všude kolem, pořád. V zaměstnání jsou také staré kusy, "dékápka", opomíjeny, ale novým zaměstnancům by často zaměstnavatel vlezl až do… Tohle mám jen z doslechu, jakmile padli komunisti, přestal jsem do práce chodit. 😜

Já kartu používám hodně (jako hlavní na placení) a léta stejně. Ještě v roce 2019 mi občas nabídky chodily (odměna za převod prostředků na účet, bonus za platby v restauracích apod). Pojištění mi nabídli naposledy v prosinci 2019 a měl jsem ho platné až do konce 2020. V 2020 jsem ale už žádné nabídky nedostal a ani to pojištění už mi na letošek neprodloužili... Vždy jsem měl standardní kreditku, která mi v květnu 2019 byla převedena na zlatou. Takže jestli to má souviset s typem kreditky, tak by to museli zavést až v r. 2020, protože 2019 mi občas něco přišlo a už jsem měl Gold...