Digitalizace platebních informací ke splácení při nákupu na splátky

Hello! Milá komunito,

jak dobře víte, jsme stále jedinou bankou v ČR, která poskytuje nákup zboží na splátky u obchodních partnerů. Nechceme tady polemizovat, zda tato strategie skupiny BNP PARIBAS je pro český trh ta nejlepší či nikoli. Víme, že konkurence u nás spíše preferuje oddělené společnosti pro tento typ služeb (PPF: Home Credit a Airbank; Societe General: Komerční banka a Essox). Nicméně my chceme mít vše pod jednou střechou a nabízet našim klientům co nejširší spektrum služeb právě tam, kde to potřebují.

 

Teď k těm nákupům na splátky. Máme pro vás více než 1800 obchodních míst, menší kamenné prodejny, e-shopy nebo naše velké partnery, jako jsou Ikea, Alza, Planeo, Datart atd. Dlouhodobě stále držíme vedoucí postavení na trhu splátkového prodeje a rozhodně nespíme na vavřínech 🙂, snažíme se vyvíjet nové věci ve spolupráci s našimi obchodními partnery. 

 

Z aktuálního průzkumu víme, že 7 % našich klientů včas neobdrželo dopis s informacemi ke splácení a pro 2 % klientů je nepřehledný a nesrozumitelný. Proto se této situaci věnujeme, protože spokojenost našich klientů je pro nás nejvyšší prioritou. 

Zajímá nás, jaká je vaše zkušenost s úvodním dopisem k Hello nákupům?

 

Děkujeme za vaše názory.

Váš tým Hello spolu.

 

 

 

 

 

Hello!

Jak jsme s vámi sdíleli data z našeho aktuálního průzkumu výše – nemile nás překvapilo zjištění, že 7 % klientů nemá informace ke splácení včas.        S tímto výsledkem nejsme spokojeni, spokojenost klientů je pro nás na prvním místě proto dál pracujeme na zlepšení tohoto procesu. Věříme tak, že našim klientům přinese nepoměrně rychlejší a spolehlivější doručení podstatných informací.

Rádi vám napíšeme znovu sem, jakmile budeme mít připravené finále 🙂

 

Hello! 

Pokračujeme dál v tématu a přinášíme vám opět dobré zprávy z Hello světa 🙂… naši zákazníci, kteří nakupují na splátky již nemusí čekat na papírový dopis. K digitální bance "digi dokumenty” patří a tak všechny potřebné informace ke splácení obdrží ihned, snadno a pohodlně do svého    e-mailu.

Máme velkou radost, protože na světě je sic menší změna, ale s velkým dopadem na spokojenost našich zákazníků. Výrazně jsme tak zkrátili dobu i spolehlivost doručení důležitých informací “kdy má klient datum první splátky a kam má poslat peníze” a nejen to... tímto “digi krokem” jsme odlehčili a zefektivnili práci našim profi bankéřům - kolegům na call centru, protože část telefonických dotazů se týkala právě neobdržených informací včas k Hello nákupům.

Dalším a podstatným benefitem je EKO přínos – šetříme naše lesy, kdy v Hello bank! klademe velký důraz na kvalitu a podporujeme tak udržitelnost životního prostředí. Za mě palec nahoru 👍

Brzy se k tématu opět vrátíme, protože nás zajímá, jak vyhovuje a zda se líbí tato změna našim zákazníkům. 

 

pokud by to šlo, měl by tam být použit jiný font než na dokumentech typu smlouva

Hello! Jirko, jak to myslíte? Bude možné nám více upřesnit Váš dotaz? 

Děkujeme za Váš zájem. 

JirkaFK tím odkazuje na svůj příspěvek v jiné diskusi zde na fóru o typu použitého fontu v oficiálních dokumentech banky, kde píše, že má veliké problémy se čtením tohoto fontu.