Hello! Milá komunito,
jak dobře víte, jsme stále jedinou bankou v ČR, která poskytuje nákup zboží na splátky u obchodních partnerů. Nechceme tady polemizovat, zda tato strategie skupiny BNP PARIBAS je pro český trh ta nejlepší či nikoli. Víme, že konkurence u nás spíše preferuje oddělené společnosti pro tento typ služeb (PPF: Home Credit a Airbank; Societe General: Komerční banka a Essox). Nicméně my chceme mít vše pod jednou střechou a nabízet našim klientům co nejširší spektrum služeb právě tam, kde to potřebují.
Teď k těm nákupům na splátky. Máme pro vás více než 1800 obchodních míst, menší kamenné prodejny, e-shopy nebo naše velké partnery, jako jsou Ikea, Alza, Planeo, Datart atd. Dlouhodobě stále držíme vedoucí postavení na trhu splátkového prodeje a rozhodně nespíme na vavřínech 🙂, snažíme se vyvíjet nové věci ve spolupráci s našimi obchodními partnery.
Z aktuálního průzkumu víme, že 7 % našich klientů včas neobdrželo dopis s informacemi ke splácení a pro 2 % klientů je nepřehledný a nesrozumitelný. Proto se této situaci věnujeme, protože spokojenost našich klientů je pro nás nejvyšší prioritou.
Zajímá nás, jaká je vaše zkušenost s úvodním dopisem k Hello nákupům?
Děkujeme za vaše názory.
Váš tým Hello spolu.