Expirované nebo zrušené nálepky v přehledu produktů

Mohu se prosím zeptat, proč zůstávají v přehledu produktů v IB i mobilní aplikaci platební nálepky, které byly zrušeny nebo expirovaly klidně před několika lety? Neuvěřitelně nepřehledné. U jiné banky jsem se s tímto nesetkal, všude neaktivní produkty samy zmizí. Na infolince mi řekli, že je to tak v pořádku a nemůžou pro mě nic udělat.

To stejné je i u karet. Mám tam už několik let jednu zrušenou kartu kterou mi HB zrušila kvůli chybě ještě dříve než ji stačili vydat. Je to tak nepřehledné a ať se nám to líbí nebo ne tak s tím nic nenaděláme. Předpokládám, že v HB asi bohužel není nikdo schopný kdo by uměl nastavit aby se zrušené nebo expirované věci po určité době přestaly v IB a mobilní aplikaci zobrazovat. Pokud si dobře pamatuji tak něco podobného bylo nebo možná ještě stále je ve FIO, ale tam se to po určité době přestane zobrazovat.

Mně to přijde, jakoby tato banka ustrnula mnoho let zpátky. Jinde se diskutují nové technologie pro budoucnost, tady řešíme věci jako tuto nebo Apple Pay, Google Pay a okamžité platby. Dřív se lidi smáli České spořitelně za zkostnatělost, ale to už ve srovnání s HB dávno neplatí.

1 Like

Hello! Děkujeme Vám za upozornění k expirovaným či zrušeným platebním nálepkám v mobilním a internetovém bankovnictví. Poslala jsem Vám soukromou zprávu, podíváme se na to. Přejeme krásné svátky, Terka

Já měla jednu nálepku expirovanou 03/2020 donedávna taky v přehledu produktů, ale před několika dny zmizela během noční odstávky systému HB z důvodu údržby. Možná to musí odmazat vždycky jednou za čas nějaký ajťák z databáze ručně.

Ale někdy je HB zase až moc inovativní a "progresivní"  - viz to vnucování appky pro internetové platby kvůli "vyšší bezpečnosti" po 1.1.2021 ... 😞

2 Likes

Také mně konečně zmizely 2 již před delší dobou zrušené nálepky.

Já ji tam mám teda pořád. 

Uběhly 3 měsíce, slib, že se to bude řešit a hádejte! Nestalo se vůbec nic :-D.