Hello asistence Domov, Hello asistence Auto

Dobrý den,

platí stále k vydaným kreditním kartám vybrané pojištění "Hello asistence Domov, Hello asistence Auto", které si klient zvolil na podzim 2019? 

Děkujeme za Váš dotaz. Hello asistenci ke kreditní platební kartě aktivujeme na kalendářní rok. Naši klienti, kteří si zvolili Hello asistenci Auto nebo Domov na podzim roku 2019 ji měli aktivní po celý rok 2020. 

 

To je škoda, že klienti nebyli upozorněni, že dané pojištění již skončilo. Nechystá se nějaké nové?

Podle informací diskutujících na Finexpert někteří klienti dostali v prosinci nabídku pojištění i na rok 2021. Já mezi ně nepatřím...

Já také ne, takže ti banko děkuji a jen mě stále více ujišťuješ v tvrzení, že jsou si v HB všichni klienti rovni, jen někteří jsou si rovnější. 🙁

1 Like

Taky se hlásím k těm, co nedostali nabídku na další rok. A v posledních měsících ani žádnou z dalších nabídek, co se o nich diskutovalo na facebooku a finexpertu (adventní slevy za nákupy, "výhry" za největší počet transakcí s kartou...). Je pravda, že já asi moc pro banku výdělačná nejsem - nemám žádné půjčky, kreditku splácím včas a celý dluh najednou, naopak ještě čerpám odměnu 150 Kč měsíčně (a někdy ani celou nevyčerpám)...

Také jsem žádnou nabídku pojištění pro příští rok nedostal a ani žádnou jinou pro mne využitelnou nabídku.

 

Nyní bych očekával od Terky (banky) nějaké smysluplné vysvětlení, nikoliv hlavu strčenou v písku ...

Banka k tomu může tak nanejvýš dát nějakou všeobecnou odpověď, že klienti, kterým byly nabídnuté různé akce, jsou vybíráni na základě přísně tajného algoritmu banky, na základě jejich předchozího chování, (ne)využívání některých služeb banky, výše úspor, které v bance mají, měsíčního obratu atd. Je to něco podobného, jako když banka nesmí říct, proč někomu neschválila žádost o kreditku nebo zvýšení úvěrového rámce. A proč taky nesmí říct, jaká kritéria u žádostí o kreditky banka posuzuje - můžeme je jenom odhadovat.

Každopádně je jasné, že své akce v poslední době banka zaměřila daleko cíleněji, na jinou (a možná i daleko užší) skupinu klientů. Tak aspoň doufám, že pro nás udrží stávající úroky na běžném i spořicím účtu co nejdéle. Při současné situaci na českém bankovním trhu a výši inflace už bude za chvíli vážně výhodnější mít tu část peněz, kterou potřebuju v maximálně likvidní formě, nastrkanou doma v matraci.

A ještě bych dodala - banka nám přece nic vysvětlovat nemusí, na poskytnutí speciálních slevových akcí nebo prodloužení pojištění zdarma přece žádný právní nárok nemáme. Něco jiného by bylo, kdyby banka měla v podmínkách, že je nějaká akce pro všechny klienty, a někdo by tu odměnu nedostal.

Rozmělńovači problému, k čemu tedy banka provozuje toto fórum? Abycho si zde povídali jaké je kde počasí?

1 Like

Souhlasím s maminkou, že ve věci akčního pojištění zdarma banka nemusí nic vysvětlovat a klienti nemohou něco takového nárokovat, narozdíl od (ne)fungování poskytovaných služeb, kde by naopak odpověď měla přijít co nejdříve. Na druhou stranu, je dobře, že zde bylo téma pojištění otevřeno. Nejde jen o to, jak získává banka nové klienty a podporuje aktivitu neaktivních, ale co dělá proto, aby si udržela ty stávající.

Také jsem už mnoho měsíců nedostal žádnou nabídku banky z těch výše zmíněných (pojištění, nabídky cashback slev během adventů atd), cílová skupina bude jak to čtu nejen zde evidentně o dost užší :(

Nebo v tom hraje dost roli i typ kreditky: dle fóra Finexpert jeden co má kreditku čistou (přímo od HB) dál nabídky dostává, ale na druhou (cobrand Alza) už nově ne. Mám také cobrand (Euronics/Datart) a mnoho měsíců nic, že by tedy nově banka podporovala jen kreditky co vydává sama bez partnerů? Snad ne :(

1 Like