Hello parťačka Luba - srdce HR

Hello! Přinášíme vám čtení ke kávě přímo ze srdce společnosti... tentokrát jsme vyzpovídali naši Hellou parťačku Lubomíru z Human Resources (HR), která svou neutuchající energií, s úsměvem a zápalem ráda posouvá věci vpřed tím správným směrem. A o čem byla řeč? O trendech a novinkách v HR světě, o našem novém digi-parťákovi HelloBotovi, o „šílenostech😉“ i zajímavostech, které vás překvapí při pohovoru či v životopise, čemu se při výběrovém řízení raději vyhnout a co naopak zaručeně zabere na „HR-isty“. V neposlední řadě dojde i na cestování po Norsku, kde se Luba každý rok věnuje průvodcovství.

Ahoj Lubo, řadu let se věnuješ HR oboru, takže nás zajímá, co do tohoto světa přivedlo Tebe? Pamatuješ si na svůj pohovor do Hello bank! (dříve Cetelem)? Jaké byly Tvoje první dojmy? 

Původně jsem byla IT programátor, přitom jsem školila uživatele, jak používat dané aplikace. Po čase jsem zjistila, že mě více baví práce s lidmi, pomáhat jim se rozvíjet a motivovat v jejich dalším kariérním růstu. Tak jsem plynule přešla na HR do oblasti vzdělávání. Zkušenosti a znalosti z informačních technologií využívám na HR dodnes, a je to pro mě velká výhoda. Jsem pěkný příklad toho, kdy přestože člověk začne svou kariéru v nějaké oblasti, může ji změnit, pokračovat v nové kariéře a úspěšně využívat předešlé znalosti a dovednosti.

Můj pohovor sem, vidím to úplně živě, místnosti i chodby byly zelené a kuchyňky červené v barvách tenkrát ještě Cetelemu. Byl to trošku šok🙂, ale když jsem se dozvěděla, že bude probíhat transformace na banku a mým úkolem bude ve spolupráci s interními lektory zajistit, aby se všichni zainteresovaní naučili nové bankovní systémy, procesy, software apod., hned jsem se nadchla. Mám ráda nové výzvy. 

Takovou výzvou byl určitě i HelloBot, kterého jsi spustila ve spolupráci s ostatními kolegy. O co přesně jde?