Jak vylepšit služby HB

Jak vidíte HB, co vám nejvíc chybí? Já už mnoho let používám k plné spokojenosti kreditní kartu ještě z dob Cetelemu. Po vzniku HB jsem si z důvodu zajímavého úročení založil spořící účet (momentálně jsou i lepší nabídky úročení, ale většinou jen krátkodobě nějaké akce) a byl kvůli tomu nucen založit i běžný účet (pokud se nepletu, nešel založit spořící bez běžného).
Banku tedy zatím stále používám hlavně kvůli kreditní kartě. Nevím, jestli bych měl zájem mít HB jako hlavní banku, ale kdyby ano, tak tomu dosud brání pro mne dost zásadní věci. Toho, co bych uvítal, je hodně. Tady jsou pro mne tři zásadní věci, co silně postrádám:

  • NFC platby (G-Pay) - hlavně bych využil u kreditní karty
  • okamžité platby jak v rámci banky (např. splátky KK) tak nyní nově ty mezibankovní
  • neomezená historie (u KK to “zkousnu”, u mého hlavního bankovního účtu ne)
1 Like

Já jsem nikdy nepochopil, proč nemůže být v historii IB vidět vše od založení účtu - data stejně banka musí uchovávat, tak proč je nemít zpřístupněna majiteli účtu....

Jinak souhlasím se vším - okamžité platby jsou nutnost, právě proto jsem letos změnil svou hlaví banku z AirBank na Creditas, kde je i lepší úrok (vyjma těch okamžitých plateb zdarma, zatímco AirBank chce za každou korunu).

U HB! bych ale opravil i to pravidlo, že v pátek večer je v pondělí - v každé jiné bance můžu příkaz na pondělí zrušit v neděli večer, v HB! to prostě nejde....

Souhlasím, je ostuda, že HB už skoro jako jediná banka nepodporuje ani google pay platby ani okamžité platby. To už i Unicredit bank, která je v některých věcech 100 let za opicemi je i přesto v některých věcech dále jak HB.

1 Like

Souhlasím, co bylo řečeno. Jen bych uvítal spíš Apple Pay. :slight_smile: Okamžité platby chybí. Také by bylo dobré trvale zlepšit splácení KK a umožnit kompletní správu všech produktů on-line.

Podepisuju výše popsané. Hlavně ty NFC platby postrádám extrémně. Prosím, ať jsou ještě letos.

1 Like

On-line připisování splátek na KK a on-line převody mezi účty a KK.
NFC G-pay a A-pay (mě již nepálí, bo patřím mezi několik prvních šťastlivců než Curve G-pay mimo UK prozatím zarazila).

1 Like

Já z principu radši platím danou kartou a nějak pro sebe nevidím v Curve žádný přínos. Jen mne tak napadá (nikdy jsem Curve do podrobnosti nestudoval - vím jen obecný princip), co by se dělo, když budu chtít reklamovat platbu kartou. To už jsem párkrát musel. Např. jedna internetová platba se mi provedla 3x.

Chat přes APK Curve nebo e-mail na “Curve linku”.

Já platím přes Curve na internetu a vlastně všude jenom ve vyzkoušených obchodech právě proto, že se obávám problémů při reklamaci. Dříve jsme nepochyboval, ale po určitých zkušenostech raději preferuji možnost komunikovat v češtině s českou bankou.

Jinak jsem teď zásadně přehodnotil svůj přístup k platebním kartám. V tomto týdnu se pokusili podvodníci zneužít mojí kartu, naštěstí banka útok sama rozpoznala a kartu trvale zablokovala, naúčtovanou podvodnou platbu stornovala. Tak jsem hned na všech kartách, kde to jde, povypínal možnost placení přes internet, respektive upravil limity. Je třeba opatrnost.

1 Like

Na Finexpertu Lol Phirae psal, že je účinější obrana před nechtěnými platbami kartu na Internetu neblokovat, ale nastavit na ní minimální limit např. 1 Kč.

Hromadný únik platebních informací od obchodníka nebo obchodník podvodník?

Píšeš, že bys využil G-pay hlavně u KK HB.

Kdybys Curve kartu připojil do G-pay záhy, co to Curve nabídla pro zákazníky z UK a ono to fungovalo i mimo UK než to zarazili, mohls elegantně platit z KK HB přes Curve a G-pay (těm co registrace Curve do G-pay mimo UK prošla ji již nezrušili). Pro ty, co registraci “nesthli” by měla být mimo UK přístupná cca v květnu.

1 Like