Nedorazilo sms jednorázové heslo pro prvotní přihlášení do IB

Dobrý večer. Před 5-ti dny mi přišel email, že mé nově založené IB je připraveno a v emailu byl uveden uživ. jméno. A dále informace, že heslo do IB již dorazilo sms zprávou. Avšak tato zpáva mi stéle nedorazila. Prosím o radu nebo pomoc při opětovném zaslání sms hesla na moje tel. čislo.  nebo řešení situace.

Děkuji 

 

S pozdravem Kristýna

 

 

Dobrý den,

chtěl bych se podělit o podobnou zkušenost s pokusem založit účet přes online kanál – zatím jsem ztroskotal na SMS s jednorázovým heslem do IB. V minulosti jsem byl klientem Hello bank. S ohledem na vývoj situace jsem si chtěl nyní založit spořící účet, jelikož má sice nízkou, ale přesto nyní nadprůměrnou úrokovou sazbu. Pro odkládání operativní rezervy ideální.

Šel jsem na stránky Hello bank, vyplnil potřebné kolonky a skončil jsme u hlášky, že budu kontaktován. Za několik dnů volala pracovnice Hello bank, že u nich v systému jsou dvě telefonní čísla a že které je to platné. Říkám 776…… už nemám, není platné, platí to, na které mi nyní voláte 705…… OK, do několika hodin vám dorazí SMS s heslem do IB, tam pak dokončíte žádost, když SMS nedorazí, volejte na zákaznickou linku.

Dorazil e-mail s uživatelským jménem, ale SMS ani do 24 hodin nedorazila. Zkoušel jsem v IB původní heslo, protože uživatelské jméno bylo pořád stejné, bohužel jen hláška, že to mám zkusit později (i později stejná hláška). Volám tedy zákaznickou linku a vysvětluji. Bohužel neumí pomoci, ale předají žádost na specializované oddělení, které mi zavolá nebo pošle inkriminovanou SMS. Nikdo nevolá, SMS nedorazí, ale za pár minut po hovoru dorazí e-mail, že prej mi nejde aktivovat IB, že mám volat zákaznickou linku.

Volám tedy zákaznickou linku a zase vysvětluji, jelikož jak je zvykem v call centrech, vždy mluvíte s někým jiným, který o ničem neví, i když každý hovor je nahráván a určitě jsou u mého účtu záznamy. Tentokrát byla operátorka ráznější, „my to tu číslo nemáme, nic vám nepošleme“ upozorňuji na rozpor v informacích. Nezájem.

Ok, zkusím to e-mailem. Vše popíšu a přiložím e-mail, že mám volat zákaznickou linku. Dorazí žádost o ověření, bohužel je vyžadováno číslo účtu nebo karty, ale to nemám, jelikož nejsem klientem, nemám účet, tak nevím jeho číslo. Odepisuji, vysvětluji (zase).

V e-mailu je dostupná celá komunikace, bohužel dorazí odpověď, vyplňte si formulář pro změnu čísla a ten nám dejte na pobočce, v Datartu nebo si ověřte podpis na poště a formulář pošlete poštou. Trošku mě zarazí, jaká změna čísla, dyť to jsem jasně vyplnil online a v prvním hovoru si ho pracovnice ověřovala, jak tam může být něco jiného? Dále v době pandemie, mi doporučení někam cestovat (pobočku či Datart ve svém bydlišti nemám) nebo navštívit poštu přijde nevhodné.

Děkuji, s pozdravem Petr.

Hello! Děkujeme za sdílení Vaší konstruktivní zpětné vazby s námi na fóru Hello spolu, je pro nás velmi důležitá. Poslala jsem Vám soukromou zprávu, budu ráda za Vaši odpověď na ni.

Děkuji a přeji hezký den, Terka

Dobrý den, nedorazilo mi ani jednorázové heslo, ani přihlašovací jméno. Při žádosti o zaslání přihlašovacího jména váš systém dokonce nezná moje telefonní číslo.

Prosím o pomoc, neboť nevím, jak se mám kdekoliv prokázat.

Moje jméno je Tomáš Vymazal, rámcová smlouva mého revolvingového úvěru má číslo 1535039, víc sdělím v případné soukromé zprávě.

Děkuji

TV