Nedoručné heslo

Zdravím, už to tu bylo mnohokrát ale dovolím si založit vlastní vlákno.

Už rok se snažím dostat do internetového bankovnictví, nicméně heslo mi smskou nepřišlo. Email se jménem ano. Řešil jsem to telefonicky. Bohužel jediné co bylo řečeno...zažádat o nové. Tudíž jsem poslal dopis, oficiální žádost staženou ze stránek, s ověřeným podpisem. půl roku se nic nedělo a dnes tam podle banky žádný dopis nemají. 

Je nějaká jiná možnost jak to vyřešit? Děkuji.

Dobrý den, Romane,

mrzí nás, že máte problémy s přihlášení do internetového bankovnictví.

Přihlašovací údaje do internetového bankovnictví jsou citlivý údaj, z toho důvodu je vždy potřeba mít ověřenou totožnost klienta. Lze proto využít jednu z těchto možností:

       - Klient nám zašle žádost s ověřeným podpisem.

       - Klient nás osobně navštíví na jedné z našich poboček.

      - Klient navštíví prodejnu Datart, kde její zaměstnanci ověří jeho totožnost, vyplní s ním žádost a během následujícího pracovního dne klient obdrží přihlašovací údaje do    internetového bankovnictví.

       Rádi vaši komunikaci s námi prověříme, ale budeme potřebovat Vaši identifikaci.  Z toho důvodu Vás poprosím, jestli byste nám napsal na info@hellobank.cz, stručně popsal Váš problém a připojil své jméno, datum narození a jeden z těchto údajů: variabilní symbol, číslo smlouvy, číslo účtu. V případě, že jste dopis posílal doporučeně, pošlete nám prosím jeho číslo.

      Děkujeme a přejeme pěkný pátek i přicházející víkend,

      Lenka