11. 9. 2019
Vít M, vytvořil téma:
Dobrý den, nabízíte notifikace o pohybu na účtu emailem nebo sms? V IB jsem žádnou takovou možnost bohužel nenašel.
Lenka.HB:
"Hello! Nabízíme emailové notifikace o pohybu na účtu.
Zapnout je můžete v internetovém bankovnictví, kde stačí kliknout na své jméno a z menu vybrat Nastavení. V nastavení pak zapnout “Notifikace o platbách v internetovém bankovnictví”.
janjohanovsky:
„A co push notifikace v appce?“
Tomáš.HB:
„Momentálně puch notifikace nenabízíme, ale výhledově bychom tuto službu našim klientům rádi poskytli.“
Z dřívější vaší diskuze o notifikacích:
powery:
„Mám stejný problém. Představoval bych si emailové notifikace po platbě kartou/nálepkou. I když mám Emailové notifikace o platbách v internetovém bankovnictví zapnuté (posuvník doprava), žádné emaily nechodí.“
minarjo:
„Mě tedy email notifikace o platbách (tím se myslí PŘEVODY, nikoliv třeba platba kartou) přišla vždy (při platbě z/na BÚ/SÚ i při splátce kreditky). Ale někdy je pravda zpožděná (někdy až cca o půl dne, častěji jednotky až desítky minut). @powery: Pokud je mi známo, tak tyto notifikace o kterých je řeč se netýkají a nikdy netýkaly plateb kartou. Týkají se příchozích a odchozích plateb (myšleno klasických převodů, ty jsou myšlené tou “platbou”, to co chceš ty je platba kartou či spíš karetní blokace a to není součástí), tedy převod na účet či z účtu (ať už běžného, spořícího, nebo kreditního, tedy i splátka kreditky).
Ostatně možná i původní tazatel čekal notifikaci i při zaplacení kartou (proto píše že někdy přijde, jindy ne), ale tak to navrženo nebylo, fakt jen převody.“
vlazy:
„Je to dost zásadní nedostatek HB, že nezasílá notifikace po platbách kartou. Nevím jestli všechny, ale některé jiné banky to umí. Pokud někdo příliš často nenahlíží do IB a došlo by k nějaké neoprávněné nebo podvodné platbě jeho kartou tak se to ani včas nedoví a nemůže tak proti tomu něco udělat.“
Lenka.HB:
„Hello! Klient má možnost si v našem internetovém bankovnictví zapnout emailové notifikace, které se týkají převodů z našich účtů nebo na naše účty, ale netýkají se plateb kartou. Tuto možnost v současné době nenabízíme, ale je možné, že ji v budoucnu také zavedeme. Každopádně děkujeme za podnět a přejeme pěkný den!"