Nová úroveň telemarketingu?

Dnes mě krátce prozvonili z telefonního čísla +420 596 103 333. Bylo to jen krátké cinknutí, člověk by hovor nestihnul přijmout, ani kdyby zrovna držel mobil v ruce, ale v historii už se to jeví jako zmeškaný hovor. Po chvíli mi přišla SMS, že se mám ozvat na číslo 257 080 080.

Dle Google obě čísla patří Hellobank a slouží k telemarketingovým účelům. V poslední době jsem banku s ničím nekontaktovala a nemám v řešení žádné nedokončené záležitosti, takže se asi bude jednat o nějakou nabídku dalších produktů nebo ověření údajů. To jim mám jako vážně volat sama, aby mi něco nabízeli? Pokud jde o něco důležitého ohledně mých stávajících produktů, nemůžou mi normálně zavolat, poslat zprávu do internetového bankovnictví nebo třeba napsat e-mail?

EDIT: Tak už je to vyřešeno, týkalo se to končících stickerů a změn limitů na nich pod minimální hodnotu 500 Kč.

A ozvali se znova podruhé nebo jsi tam musela volat?

Ozvali se sami během několika hodin a omlouvali se za to "prozvonění". Takže evidentně si někdo z banky můj zdejší příspěvek přečetl a celkem rychle na něj reagoval.

1 Like

mamčo, jelikož mně Terka v minulosti neodpověděla ohledně další existence stickerů, budeš to po poslední komunikaci s bankou asi vědět ty.

Bude banka obnovovat expirující stickery?

PS: poslední sticker jsem jsem před nějakým měsícem trvale zablokovat bez možnosti obnovení a žádný nový již nechci. Nepotřebuji je ani pro sebe - platím mobilem, ani pro rodinné příslušníky - mají vlastní KK HB.

Mirku, banka pořád stickery vydává. Poslední (nový, nikoli po expiraci) jsem dostal na zač. září t.r., takže předpokládám, že i ty výměny probíhají.

 

Chtěla jsem počkat až do konce října, kdy bude vše potvrzené, ale dobrá: zatím je stav následující - mám sticker s platností 10/21 a stále ho vidím v IB i MB jako platný (pár dní jsem ho už nepoužila, takže funkčnost potvrdit nemůžu). O nový už žádat nebudu, tak předpokládám, že po uzávěrce za říjen se jeho stav změní na expirovaný. Na infolince mi řekli, že automatické obnovy u stickerů neprobíhají a vyznělo to tak, že snad ani nikdy neprobíhaly. Člověk si musel po expiraci sám aktivně zažádat o nový (na rozdíl od debetních i kreditních karet, kde byla defaultně nastavena automatická obnova a kdo ji nechtěl, musel si ji sám vypnout). V bance teď předpokládají, že většina lidí v souvislosti se zavedením Google a Apple Pay už si staré stickery neobnoví a tak postupně přirozenou cestou vymřou (ty stickery, ne klienti banky 😉) . Jak už napsal jisy, banka stále případným zájemcům nové stickery vydává (za původních podmínek, tj. až 3 zdarma ke každému běžnému nebo úvěrovému účtu).