Odstartovali jsme novou reklamní kampaň, už jste ji viděli?

Hello! Milá komunito,

v tomto týdnu jsme odstartovali novou vlnu naší komunikační kampaně, kterou chceme připomenout, že Hello bank! je banka, která myslí na lidi,  proto poskytuje komplexní          on-line služby a Hello spoření, s jedním z nejvýhodnějších úroků na trhu: 1 % ročně do                300 000,- Kč, bez poplatků a dalších zbytečných podmínek.

Hlavní část kampaně již běží v televizi - na kanálech skupiny TV Prima, kde se střídají dva 20vteřinové spoty. Jeden je zaměřen na naši image a využívání našich on-line služeb. Ve druhém spotu připomínáme, že vytváření si finančních rezerv na výjimečné situace do budoucna je zodpovědné, a že výhodně spořit můžete i s našim Hello spořením.

V kreativním zpracování TV spotů používáme modré animace na pozadí, které jsou pro “Hello svět” typické. Ve stejném duchu nás zahlídnete i v tisku jako je Reflex, Magazín Dnes s TV programem, deníky Metro aj.  Stále na vás myslíme, a proto drobným detailem v kampani připomínáme naši zodpovědnost v “době koronavirové”. Poznáte co to je?

Už jste ji viděli? 🙂

Podívejte se na naši novou kampaň v TV.

Co na ni říkáte a jak se vám líbí? 

Je pro vás srozumitelná? Je z ní zřejmé co chceme říct divákům? 

 

Dejte nám vědět, jak se vám líbí naše nová reklamní kampaň.

Děkujeme za vaše názory.

Prima podívanou! 🙂

 

Reklamy příliš nesleduji. Je to pouze nebo většinou oblbování lidí. Nejlepší reklamou pro banky jsou dobře fungující bankovní služby a nabídka služeb o které klienti mají zájem za pro klienty přijatelných podmínek a také dobré konkurenceschopné úroky. Bohužel to se HB příliš nedaří realizovat. Tím netvrdím, že HB je špatnou bankou, ale myslím si, že by mohla být lepší kdyby více myslela na zájmy klientů než na svoje vlastní a peníze utrácela radějí za něco více smysluplnějšího než nějakou reklamu.

1 Like

Jenom doufám, že ten 1% úrok banka udrží dostatečně dlouho na to, aby se jí náklady vložené do natočení a vysílání této reklamy vůbec stihly zaplatit. (Tedy ne, že bych měla něco proti opětovnému zvýšení úroků, ale nežijeme v pohádce.)

Téměř vždycky HB chválím, ale tentokrát nebudu. Zatím jsem viděl reklamu na on-line služby. Určitě je zcela srozumitelná. Vůbec ničím mě bohužel nezaujala ani ve mě nevyvolala žádný pocit. Zřejmě ale stereotypní obsahy evokující pohodu lidi osloví. Jsem přesvědčen, že jste si v reklamě mohli odpustit roušku. Jestli právě tímto prvkem banka přesvědčí klienty, že je jim blízko, to pochybuji. Připadá mi to takové laciné. Aspoň, že tam byl ten pes, to pro mě vylepšilo dojem..

Chtěl jsem také utrousit jedovatou slinu, ale vlazy to napsal za mě. 🙂

Mně se tedy nové HB reklamy celkem líbí. Připomínky co má @vlazy mi přijdou mimo mísu, protože nějakou formu reklamy má (a z logiky věci musí mít) snad každá u nás působící banka. Vždyť bez ní (a bez výdajů na marketing obecně) by lidé často ani nevěděli, že taková banka existuje, zvlášť pokud nemá fyzickou pobočku na každém rohu, čímž se u nás mohou pyšnit jen velké bankovní molochy. Tedy za mě mitmi přijde jako pro širokou veřejnost srozumitelná reklama v barvách a stylu HB, nic proti ní. Našel bych u konkurence daleko méně logické a pochopitelné...

1 Like

Souhlasím s @minarjo - bez reklamy to v dnešní době nejde. Je dobře, že HB je mezi ostatními bankami snadno rozpoznatelná podle firemní barvy a jednotného výtvarného stylu. Já třeba často během reklam v televizi vypínám zvuk, takže u řady reklam ani nepoznám, na co jsou. Když zahlédnu tu speciální modrou barvu, vím, že je to HB. Jen ta rouška v reklamě mi připadá jako zbytečné gesto navíc - a pokud banka současný úrok udrží a bude chtít tu reklamu používat delší dobu, bude už ta rouška (doufám) zcela neaktuální.

Možná by to chtělo nějakou dlouhodobou reklamní strategii, na základě které by se banka zapsala lidem do podvědomí - třeba se spojit s nějakou celebritou (konkurence - Bartoška, Kohák...) nebo vymyslet maskota (chlupatý kocour, koza...). I ten Cetelem svého maskota (zeleného živého plota nebo co to bylo 😉) měl. Kdysi se to rozebíralo na starém fóru.

minarjo, maminka1:

Dovolím si s vámi tak trochu nesouhlasit a snad mne za to neukamenujete. Nesouhlasím, že každá banka musí mít nějakou formu reklamy. Snad to bankám nenařizuje nějaký zákon. Podle mne jsou nejlepší reklamou pro banky dobré a dobře fungující bankovní služby a dobré konkurenceschopné úroky. Ono se už to pak rozpropaguje celkem samo mezi lidmi, v diskuzích, článcích o financích a bankách atp. a to i bez nějakých velkých a asi i drahých reklamních kampaní. Reklamy spíše lidí obtěžují a jen málokoho zajímají natolik aby je pozorně sledovali a tak jako maminka1 často během reklam v televizi vypínají zvuk nebo možná i celou televizi. O některých bankách lidí asi ani nevědí, ale jsou to spíše starší lidí kteří se bankovními záležitostmi příliš nezajímají a nemají internet a ani neumí s ním pracovat a takové nějaká reklama příliš neosloví když zjistí, že ta banka ani nemá v jejích okolí pobočku nebo nepracuje s hotovosti a vše by museli ovládat přes pro ně neakceptovatelný internet. Propagovat nějaké držáky které jak se v HB ukázalo, že příliš nedrží není asi příliš dobrou reklamní strategií. Nejsem jednoznačně proti reklamě, ale nemělo by se to v současné přereklamované době s reklamou přehánět. Dovedu si představit úspěšnou a dobře prosperující banku i bez jakýchkoliv reklam.

Zkusím se také trochu zapojit.
Reklama - ano je třeba. Nemělo by se to s ní přehánět, aby to nevypadalo, že do ní vložila banka polovinu svých zisků :smiley: , neměla by být (téměř) klamavá - sem bych si dovolil zařadit jistou RB a její 3% úrok - a samozřejmě by měla přitahovat budoucí zákazníky. Reklamy HB jsou rozpoznatelné díky svému ladění do modra, ale nějak mě za srdce nechytají… chybí jim taková nějaká “údernost”. Najít dobré a originální téma pro bankovní reklamu je určitě těžké - v tomto směru nejvýše hodnotím AB a její 2 bankéře a pak nezapomenutelného mrzutého kocoura od Monety.
Naproti tomu se nějak nedaří vybrat dobrý styl Fio bance - ať už vyrukuje s kozou a Kohákem, nebo to současné “porovnávání zvyků různých kultur a národů s dobrými zvyky Fio banky” … a zbytek bank je na tom ještě hůř.