Hello! Milá komunito,
v tomto týdnu jsme odstartovali novou vlnu naší komunikační kampaně, kterou chceme připomenout, že Hello bank! je banka, která myslí na lidi, proto poskytuje komplexní on-line služby a Hello spoření, s jedním z nejvýhodnějších úroků na trhu: 1 % ročně do 300 000,- Kč, bez poplatků a dalších zbytečných podmínek.
Hlavní část kampaně již běží v televizi - na kanálech skupiny TV Prima, kde se střídají dva 20vteřinové spoty. Jeden je zaměřen na naši image a využívání našich on-line služeb. Ve druhém spotu připomínáme, že vytváření si finančních rezerv na výjimečné situace do budoucna je zodpovědné, a že výhodně spořit můžete i s našim Hello spořením.
V kreativním zpracování TV spotů používáme modré animace na pozadí, které jsou pro “Hello svět” typické. Ve stejném duchu nás zahlídnete i v tisku jako je Reflex, Magazín Dnes s TV programem, deníky Metro aj. Stále na vás myslíme, a proto drobným detailem v kampani připomínáme naši zodpovědnost v “době koronavirové”. Poznáte co to je?
Už jste ji viděli? 🙂
Podívejte se na naši novou kampaň v TV.
Co na ni říkáte a jak se vám líbí?
Je pro vás srozumitelná? Je z ní zřejmé co chceme říct divákům?
Dejte nám vědět, jak se vám líbí naše nová reklamní kampaň.
Děkujeme za vaše názory.
Prima podívanou! 🙂