PIN – najdete nově v internetovém bankovnictví i appce

Hello!

EH, PIN? Klídek 😉, pro vás nově v aplikaci…  pro všechny majitele Hello kreditek přinášíme srpnovou novinku.

Když na vás letní – dovolenková pohoda zapůsobí tak, že zapomenete úplně na vše i na svůj PIN k Hello kreditce, jednoduše a snadno si jej nyní připomenete ve své mobilní aplikaci nebo internetovém bankovnictví.

JAK NA TO?  

Po přihlášení do bankovnictví vyberte v menu „Karty a nálepky“.

Zvolte „Hello kreditku“.

Klikněte na možnost „Zobrazit PIN“ a požadavek potvrďte.

 

Věříme, že vám tato novinka usnadní váš život s financemi.

Vaše Hello bank! 

 

Chválím banku za dobrou věc! Škoda jen, že to trvalo tak dlouho ... A také jste to mohli doplnit i ke kreditním stickerům - i když těch asi tak moc není.

Teď ještě umožnit "konzervám" platby na internetu bez smartfonu a budu spokojen. 🌹

 

1 Like

Já třeba kreditní stickery mám (dokonce několik) a pravidelně používám. Zobrazení PIN u stickerů mi připadá ještě důležitější, protože u karty si ho člověk může změnit na něco, co si snadno zapamatuje, kdežto u stickerů to nejde. Bohužel se obávám, že výhledově (až spolehlivě rozchodí i Apple Pay, které je mimochodem slibované do konce letošního léta) banka přestane stickery nabízet nebo je aspoň zpoplatní a přidá se tak k ostatním bankám. Takže se jim tuhle funkci ani nevyplatí do mobilní aplikace implementovat.

Hello! Děkujeme za pochvalu. Zobrazení PINu pro kreditní stickery v aplikaci a internetovém bankovnictví neplánujeme nabídnout. Budoucnost vidíme primárně v platbách přes mobilní peněženky 🙂

Přejeme hezký den

Potěšitelná služba. Také jsou potěšitelné velmi rychlé přípisy splátek KK na karetní účet. Nicméně, pokud se chcete stát konkurence schopnou bankou, musíte zprovoznit okamžité platby.

Dotaz ke sickeru: za pár měsíců mně končí jeho platnost a nevidím u něj nějakou možnost zakázat automatickou obnovu. Co udělat, abyste mně po expiraci stávajícího neposlali nový sticker? Sticker po rozběhu g-pay v mobilu již delší dobu nepoužívám.

[quote="MirekM, post:5, topic:14671"] Dotaz ke sickeru: za pár měsíců mně končí jeho platnost a nevidím u něj nějakou možnost zakázat automatickou obnovu. Co udělat, abyste mně po expiraci stávajícího neposlali nový sticker? Sticker po rozběhu g-pay v mobilu již delší dobu nepoužívám. [/quote]

Mirku, sticker můžeš trvale zablokovat v IB:

Produkty -> nálepka -> blokovat -> trvale

 

1 Like

Hello! Děkujeme za Váš dotaz. Řešením je trvalá blokace platební nálepky, která se musí provést do konce měsíce, který předchází automatické obnově stickeru. Tedy končí-li např. platnost platební nálepky v říjnu, je nutné ji blokovat ve svém internetovém bankovnictví do konce září, kde zvolíte “trvalá blokace” + bez vydání nové nálepky.

Přejeme hezký den.

 

Já si vzpomínám, že když mi končil před časem nejstarší sticker ještě s designem Cetelemu, bylo to přesně naopak. Měsíc před vypršením jeho platnosti mi přišel dopis, že pokud chci poslat sticker na další období, musím o to sama aktivně požádat v IB (žádná automatická prolongace se tam nikde nedala nastavit). Když jsem to chtěla udělat, byl už ten původní sticker ve stavu "exspirovaný", svítila u něj červená tečka a nedalo se s ním platit, přestože do konce jeho platnosti zbýval ještě víc než měsíc. O další nový sticker jsem nemohla požádat, protože tenhle exspirovaný mi zabíral v bankovnictví pořád místo, měla jsem k tomu ještě další dva platné a při žádosti o nový na mě vyskakovala hláška, že mám vyčerpaný limit 3 stickerů. Trvalo to řadu měsíců, než ten expirovaný zmizel a přestal mi tam blokovat místo.

Já o nový sticker naopak zájem mám, protože Apple Pay se pořád nějak nerozběhl. Další sticker mi má skončit teď v 10/21, tak sem dám potom vědět, jestli automatická výměna proběhne bez mého přičinění nebo se ten starý zase jenom zablokuje.

Také jsem měl sticker s platností 10/21, který jsem dnes trvale zablokoval bez vydání nového neboť g-pay je s KK HB plně funkční (již není třeba protáčet KK HB přes Curve).