Pojištění Hello kreditky

Nikde jsem nenašla, jestli můžu u běžící kreditky ovlivnit výši pojištění, kde ho najdu a jestli ho vůbec m ít musím:

Hello!

Pojištění není povinné (nicméně jej našim klientům doporučujeme, a to např. pojištění schopnosti splácet) a výše pojistného je kalkulováno na základě Vámi vybraného, sjednaného balíčku pojištění. Pokud máte namysli Pojištění schopnosti splácet, pak je výše pojistného kalkulováno procentem z měsíční splátky, výše pojistného se tak mění v závislosti na výši měsíční splátky.

To neplatí pro Individuální pojistné smlouvy (např. Úrazové pojištění nabo Pojištění výdajů), ke kterým je sjednáváno fixní výše pojistného, pojistné je tak stále stejné.

Je otázkou, jaké pojištění máte sjednáno na své Hello kreditce. Proto všechny dostupné informace najdete na našich stránkách ZDE nebo ve svém internetovém bankovnictví – sekce pojištění. Pro detailnější informace ke svému produktu Vám doporučujeme zavolat na Infolinku 257 080 080 nebo nám napsat přes soukromou zprávu na Facebooku, kde Vám kolegové vše rádi vysvětlí.  

Děkujeme za dotaz.

Přejeme hezký den.

 

 

 

Podle detailu na účtu mám soubor pojištění PREMIUM. To jsem na tom odkazu nikde nenašla. 

Hello! Na odkazu ZDE najdete bližší informace k pojištění Premium.