Poruchy a výpadky internetového a mobilního bankovnictví

Tak jsem si dnes stáhla aktualizaci mobilní aplikace pro iPhone. V popisu se píše, že “opravili kompatibilitu se staršími verzemi iOS”. Protože mám starší verzi iOS, čekala jsem, co bude vylepšeno (dosud všechno fungovalo správně). No, nevím, jestli se to dá nazvat vylepšením, ale z aplikace mi komplet zmizel úvěrový účet včetně kreditky, platebních nálepek a historie kreditních plateb. V celkových prostředcích, které mám k dispozici, je ale započítán i nevyčerpaný úvěrový rámec z “neviditelné” kreditky. Teď se bojím, jestli mi vůbec bude kreditka a nálepky v obchodech fungovat. V internetovém bankovnictví zatím vidím všechno správně, tak ne, abyste ho taky vylepšovali :wink: .

Asi jenom apríl...

Nevím, jestli je to Aprílem nebo vylepšováním IB, ale od dnešního odpoledne do teď (je cca 22:00) nechodí potvrzovací SMS pro přihlášení na PC - resp. 1 x přišla celá série najednou s min 2 hod. zpožděním … :frowning: :disappointed: .

https://forum.finexpert.e15.cz/viewtopic.php?p=12539582#p12539582

Jasně, diskuzi na Finexpertu čtu, já jsem se konečně mohl přihlásit cca o půlnoci. Možná čekali, až budou připravené výpisy z kreditek … :smiley:

Jak jsem psal na Finexpertu, po 20:35 jsem se konečně přihlásil a výpis za březen jsem již v IB měl, záhy se pak přihlásila manželka a výpis za březen v IB ještě neměla. Tedy s výpisy to nemělo asi nic společného.

Mirku, to byl jen takový pokus o žert … :wink:

Hello!

Děkujeme všem za vaše připomínky a reakce, které pozorně pročítáme a věnujeme se jim.

 

Zároveň se omlouváme všem dotčeným klientům, které “potrápil” dočasný výpadek potvrzovacích SMS zpráv do Hello bankingu.

 

V případě dalších potíží s přihlášením se do svého internetového bankovnictví či mobilní aplikace nás prosím informujte, podíváme se na to!

 

Přejeme dobrý start do nového týdne,

Terka

 

 

Dobrá, takže problémy s přihlašováním už byly odstraněny - děkujeme. Ale co ten můj původní problém v úvodním příspěvku - v mobilním bankovnictví mi po stažení poslední aktualizace zmizela kreditní karta (resp. celý úvěrový účet) - jak to vypadá s vyřešením tohoto problému? Mám ho jen já nebo i někdo další?

Na tabletu mám mobilní bankovnictví verze 2.1.1 (nevím, jestli je poslední) a tam vidím všechny své produkty O.K.

1 Like

Hello!

Děkujeme Vám za detailní zpětnou vazbu i přes soukromou zprávu, kterou jsme předali a náš tým pracuje na řešení pro Vás. Bohužel už teď víme, že nám to nějaký čas zabere. Více klientů se nám s touto zkušeností neozvalo.

Bude možné Vás ještě poprosit o zaslání snímků obrazovek? Více v soukromé zprávě.

Jakmile budeme mít bližší informace, nasdílím je s Vámi.

Děkujeme za pochopení a  mějte pěkný den,

Terka

 

Na předchozí verzi mi taky všechno fungovalo bez problémů. Ta moje poslední verze je označena jako 2.2.0 (79) pro iOS - 2.1.1 byla předposlední, zhruba měsíc stará (tam myslím znovu vraceli tu možnost ovládání otiskem prstu).

Máš ten tablet androidí nebo applí? Že já naivka vždycky aktivně hned stáhnu nejnovější verzi a pak bance sloužím jako nedobrovolný betatester 🙁.

Nechceš si stáhnout na svůj tablet tu poslední verzi a stát se se mnou spolupokusným spolukrálíčkem?

Nechápu, jak můžu poslat snímek obrazovky chybějící karty. Nemůžu přece vyfotit něco, co neexistuje nebo chybí. Kdyby tam bylo něco navíc, nějaké nekorektní znaky nebo špatné rozlišení, tak chápu, že se to dá vyfotit a poslat, ale jak vyfotit něco, co porostě někde chybí? Mám tam prostě normální mobilní aplikaci, kde místo 3 účtů jsou jen 2 (běžný a spořicí).

Mám Androida 4.4.4. (poněkud obstarožní).

1 Like

když jsem dnes startoval appku HB, probleskla tam zpráva, že se ji nepodařilo aktualizovat - možná ta nejnovější oprava je jen na novější verze Androida …

Tak to máš štěstí, tu moji aplikaci se bohužel aktualizovat podařilo 🤪

Android 9, HB aplikace 2.2.0, KK zobrazeny v pořádku

2 Likes

Hello! Děkujeme za vaše reakce.

Pávě teď náš Tým spustil novou verzi Hello bank! mobilní aplikace 2.2.1 pro Android, za pár hodin se objeví ke stažení.

Jisy, pokud nemáte automatické aktualizace, bude třeba spustit na svém zařízení Obchod Play a aktualizovat ji. Věříme, že Vám fungovat bude. 🙂

 

Budeme rádi, když pak vyzkoušíte a dáte nám sem vědět.

Tým Hello spolu

 

A co je v ní nového? Popis změn?

1 Like

Terko, hlásím, že jsem na tablet (s Androidem 4.4.4.) úspěšně nainstaloval novou verzi appky HB 2.2.1. a vidím v ní všechny své produkty, stejně jako v mé předch. verzi 2.1.1. . I ostatní funkce se zdají být v pořádku.

Appku jsem instaloval už v noci (cca 23:00) a hned jsem o tom podal zprávu - ta se ale zřejmě nějak ztratila a proto informaci opakuji …