Přihlašování do IB

Už jsem to sem jednou psal. Odpověď byla i zaměstnanci si potřebují odpočinout, což osobně nechápu.

 

Proč neuděláte robota který zasílá zákazníkům sms s autorizačním kódem. Aktuálně jsem se snažil 9x přihlásit na můj IB během 1,5 hodiny. 

Vážně tohle nechápu, že váš IB je tak omezený, že si nemůžu kdykoliv a cokoliv upravit v IB nebo se přihlásit, či zaplatit kreditní kartou přes internet. Na tom všem záleží jenom to, že to někdo nemůže potvrdit protože spí nebo bůh ví co. Už mě tohle vážně štve. Tak jestli to má pod rukou jen jeden člověk, tak mějte dva lidi kteří se střídají, když jde jeden odpočívat/spát, tak nastoupí druhý. Když to nemůže spravovat robot. V každé jiné bance se to zpracovává automaticky.

 

Tohle je tak negativní nefunkčnost, že kdybych nebyl nucený tak změním banku.

4 hodiny po a stále se nemůžu přihlásit, to je vážně komedie to přihlašování. Jako kdyby to přihlašování mělo vlastní pracovní nebo otevírací dobu 😆

Kdyby mi chodil autentifikační kód přes Google Autentifikátor nebo přes Authy, tak jsem snad i mnohem radši.

To si to člověk může jít rovnou hodit při tom přihlašování do vašeho IB 😆

Musím se přidat tady k pánovi. Nevím v jaké době nyní žijeme, ale cokoliv změnit v internetovém bankovnictí a muset kuli každé věci lítat na poštu ověřovat podpis to opravdu nechápu. Toto je snad jediná instituce kde není možné změnit heslo standartním způsobem jako všude jinde. Ani telefoní číslo nic. ŠÍLENOST!!

Nevím, jak je to se změnou ověřeného telefonního čísla, ale zapomenuté heslo už pár dní normálně jde změnit přes mobilní aplikaci (možná, že máte neaktualizovanou verzi, kde to ještě změnit nejde) - viz zde:

https://spolu.hellobank.cz/t/hello-novinky-co-noveho-aplikace-hello-bank-umi/13627

1 Like

Ale v případě, že aplikaci nemáte tak ho na stránkách internetového bankovnictví nezměníte. 

Ano to je další věc, když mi zrušili číslo protože jsem si rok nenabíjel kredit tak takové martyrium co jsem musel podstoupit abych vůbec změnil telefonní číslo na účtu abych se mohl přihlašovat do IB. Bylo to hrozný. Takže Vás chápu i v tomhle.

Se změnou telefonního čísla je to správné. Jedná se o klíčovou věc, která je nezbytná k přihlášení do internetového bankovnictví, odesílání plateb apod. Je zcela nemyslitelné, aby tato změna šla provést v internetovém bankovnictví.

Změna je možná pouze na pobočce nebo také přes tiskopis s úředně ověřením podpisem. Ten ověří za 30 Kč na každé poště a pak to stačí psolat na Hello bank. Člověk nemění číslo, každý měsíc a na tom nevidím žádný problém.

Drtivá většina bank umožnuje změnu telefonního čísla pro internetové bankovnictví pouze na pobočce. ( Česká spořitelna, KB, ČSOB, UniCredit, RB, mBank). Opravdu všechny, mimo snad Banku Creditas.

Bezpečnost musí být zajištěna, nedá se nic dělat.

Hezký večer