Už jsem to sem jednou psal. Odpověď byla i zaměstnanci si potřebují odpočinout, což osobně nechápu.
Proč neuděláte robota který zasílá zákazníkům sms s autorizačním kódem. Aktuálně jsem se snažil 9x přihlásit na můj IB během 1,5 hodiny.
Vážně tohle nechápu, že váš IB je tak omezený, že si nemůžu kdykoliv a cokoliv upravit v IB nebo se přihlásit, či zaplatit kreditní kartou přes internet. Na tom všem záleží jenom to, že to někdo nemůže potvrdit protože spí nebo bůh ví co. Už mě tohle vážně štve. Tak jestli to má pod rukou jen jeden člověk, tak mějte dva lidi kteří se střídají, když jde jeden odpočívat/spát, tak nastoupí druhý. Když to nemůže spravovat robot. V každé jiné bance se to zpracovává automaticky.
Tohle je tak negativní nefunkčnost, že kdybych nebyl nucený tak změním banku.