Problémy s přihlášením

Jsem naprosto konsternována přístupem a "podporou" banky. Mám u ní spořící a kreditní účet a už přes 14 dní se nemohu přihlásit do int. a mob. bankovnictví. Celý příběh začal mým zablokováním domněle ztracené karty. Její zablokování trvá v IB asi tak 1 sekundu. Odblokování trvalo týden, přičemž musím přiznat, že jsem udělala taky chybu a musela poslat na banku sken mého, nového OP.Ale nechápu, proč nemohu kartu v IB též odblokovat.

Asi dva dny na to si zažádal o kreditní kartu můj manžel, a operátorka mu klidně potvrdila číslo mob. telefonu, které používám já. Mysleli jsme si, že to tedy takto lze dělat. Bohužel nelze. Z tohoto důvodu mi HB zneaktivněla int. a mobilní bankovnictví. A ačkoli můj muž nakonec všechny žádosti zrušil (potvrzeno operátorkou), můj účet zůstává nadále blokovaný. Po spoustě mailů a telefonátů a uplynulých dvou týdnech (opravdu velmi pružná podpora) mám bankovnictví stále blokované. Poslala jsem jim sken OP, poslala jsem jim žádost o změnu tel. čísla (úředně ověřenou), na to mi volala operátorka, že jsem tam nezaškrtla políčko změna hesla, ačkoli jsem heslo měnit nechtěla. Nicméně jsem jim to poslala znovu (úředně ověřené) a už se zaškrtnutým políčkem. A světe div se, IB a MB stále neaktivní!!!!!

Komunikace s podporou HB je opravdu na dlouhé lokte. Pokud máte štěstí zaregistrují váš požadavek až druhý den, ten se řeší zase až další den, další den vám zavolají, že jste neměla něco v pořádku. Napravíte to, a pošlete a OPĚT čekáte na odezvu na další den a tak stále dokola. Mezitím už je pátek a o víkendu se s vámi nemá kdo bavit, protože v sobotu a neděli HB jakoby neexistovala.

Takže zanedlouho už to bude tři týdny, co se nemohu dostat na svůj spořící a kreditní účet. Na spořícím mám uložené peníze, se kterými neustále pracuji a na kreditním mám pohledávky, které potřebuji splatit, ale není to možné, protože neznám přesný zůstatek.

Hned (:o)), jak se do bankovnictví dostanu, převedu veškeré úspory do jiné banky vyrovnám kredit a pomažu od nich jak namydlenej blesk!!!!! Dalo by se říci, že banka docela dobře funguje, pokud ale nepotřebujete něco vyřešit.

Dobrý den, děkujeme za sdílení Vaší zkušenosti s námi, která nás velmi mrzí. Přímo na fóru Hello spolu (dle nastavených pravidel) Vám nedokážeme pomoci či více poradit s odblokováním Vašeho Hello bankingu. Abychom našim klientům co nejlépe poradili s konkrétním dotazem na jejich produkt či vedenou službu u nás, vždy potřebujeme znát indentifikaci klienta. Tedy obrátila jste se správně na naše Zákaznické centrum a věříme, že se vše již brzy vyřeší k Vaší spokojenosti. Pokud bude cokoli nejasné, prosím znovu se na nás obraťte. Jsme tady pro Vás.

Přejeme hezký den, Terka  

Tak nevím, jestli mám nad odpovědí Terky plakat nebo se smát ...🤢

Obojí zároveň

1 Like