První přihlášení do internetového bankovnictví

16. 10. 2019
Jan62 vytvořil téma:

Dobrý den,

měl jsem prostřednictvím vaši společnosti lednici na splátky. Ta už je splacená a na kreditní kartě k čerpání mi zůstal celý zůstatek včetně přeplatku. Chtěl bych tyto prostředky načerpat na běžný účet, ale nebyl jsem nikdy přihlášen na internetové bankovnictví ani už nemám příslušnou kreditní kartu. Bohužel se obávám, že i prvotní údaje, které jsem zadal nebyly správné, a to mail a mobilní číslo. Mám ještě možnost se přihlásit? Děkuji Jan

Terka.HB:

Hello!

Těší nás, že jste si vybral Hello bank! pro své nákupy a děkujeme za Váš dotaz.

Určitě se do svého Hello bankingu přihlásit můžete i převést své prostředky, ale pokud neznáte své přihlašovací údaje, provedeme jejich „RESET“ a ten se nyní provádí pouze na základě Vámi vyplněného formuláře s úředně ověřeným podpisem (podpis ověříte třeba na pobočce Czech POINTu nebo kdekoli na poště), který najdete na našich webových stránkách zde:

https://www.hellobank.cz/ib/prihlaseni?automaticLogout=false

Formulář s ověřeným podpisem nám pak můžete poslat:

  • naskenovaný na email či přes kontaktní formulář na našem webu
  • poštou na adresu Hello bank! / BNP Paribas PF SA, o. z., Karla Engliše 3208/5, 150 00 Praha 5

Nebo se za námi můžete zastavit na pobočku v Praze, Brně, Ostravě či do některého z našich kontaktních míst, kde nám formulář předáte a Vaši totožnost ověříme přímo na místě.

Jakmile nám formulář se správnými údaji dorazí, rádi Vám přístup do Hello bankingu obnovíme.

Mějte pěkný den,

Terka