Řešení nefunkčního bankovnictví

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak nejlépe vyřešit nefunkční internetové i mobilní bankovnictví. Na telefonické lince mi nebyli schopni poradit, že prý mám poslat e-mail s popisem problému a kopií obrazovky. To jsem provedl a po pár dalších mailech, kdy mělo proběhnout jakési ověření identity, přišla informace, že vše bylo předáno kolegům, kteří na odstranění problému pracují. Po pár dnech žádné další odezvy jsem se znovu dotázal na stav řešení problému a obdržel jsem informaci, že kolegové na problému stále pracují. Už je to dva týdny od prvního řešení s telefonickou podporou a bankovnictví stále nefunguje.

Jinak problém spočívá v tom, že po zadání přihlašovacích údajů vyskočí hláška, že se něco pokazilo a mám to zkusit znovu. Zadávání různých přihlašovacích údajů nemá vliv a nedojde ani k odeslání ověřovací SMS pro přihlášení.
Podobný problém je i v mobilní aplikaci, kde však vyskočí jiná chyba, že se není možné připojit k serveru.
Podle telefonické podpory mám u svého účtu ověřenou jak e-mailovou schránku, tak i telefonní číslo a přihlášení do internetového bankovnictví není zablokované.

Můžete mi prosím poradit, jak by se dalo více napomoci vyřešení problému? Nebo mi nezbývá než dále čekat?

DOBRÝ DEN, NEMOHU SE PŘIHLÁSIT PŘES E-MAIL. 

Hello! Děkujeme za Váš dotaz na Hello spolu.

Mrzí nás, že máte technické potíže s přihlašováním do svého internetového či mobilního bankovnictví - příčin “proč” může být opravdu více. Proto klientům nejdříve doporučujeme podívat se do on-line poradny na našem webu, kde pro vás máme připravené jednoduché návody a tipy k bankovním produktům Hello bank! – jak jednoduše na to. 🙂

Tady na fóru Hello spolu (dle nastavených pravidel) nedokážeme poradit ke konkrétním dotazům na produkty/služby jako jsou např. Hello kreditní karta, internetové či mobilní bankovnictví. Abychom Vám co nejlépe poradili, potřebujeme znát Vaši identifikaci klienta. Z tohoto důvodu prosím kontaktujte naši Infolinku (257 080 080) nebo nám můžete napsat e-mail na: info@hellobank.cz či soukromou zprávu přes Facebook Hello bank!, kde Vám kolegové rádi poradí. Věříme, že se brzy vše vyřeší.