Revolut

Dnes jsem se 4x pokoušel převést peníze z kreditní karty na Revolut. Vždy byla platba zamítnuta. Bláhově jsem se domníval, že zavolám na infolinku a problém vyřeším. Paní na infolince mi sdělila, že na kartách nikdo není takže mám smůlu. Myslíte to vážně?? 

Buď rád, že ses aspoň dovolal. Já si mohl vykládat jen s automatem a poslouchat, že jsem v pořadí. A platit impulzy...

To jejich IT oddělení bych chtěl vidět. Nebo raději nechtěl :-/

Dobrý den,

děkujeme za napsání na komunitu, Vaše zkušenost nás mrzí.

 

Obecně pokud má klient nastaven limit pro internetové platby, bude zřejmě problém v limitu samotného Revolutu, protože při otevření karty je možnost dobíjení karty omezena a limit možného dobití se zvyšuje postupně. Více k tomu najdete ZDE. Klienti tedy v prvním týdnu mohou dobít např. max. 2 000 Kč, v druhém týdnu více atd. (limit však není veřejně známý). Možnost zvýšení tohoto limitu je pak nutné řešit přímo s Revolutem, což je ve výše uvedeném odkazu také popsáno. V případě použití karty Revolut výlučně pro dobíjení z kreditní karty a následné převody na běžný účet je porušení podmínek Revolut (část 11 Podmínek), v tom případě může být karta Revolut ze strany Revolut zablokována.

Hero101, abychom zjistili důvod zamítnutí Vaší transakce, prosím napište mi Vaše celé jméno a datum narození přes soukromou zprávu, rádi celou situaci prověříme a ozveme se Vám.

Mějte hezký den,

Terka

 

 

 

 

Ještě jedna věc, která možná způsobí, že Revolut kreditkou nebudete dobíjet vůbec. Dobíjení Revolutu bere Hello jako "quasi cash" transakci a taková je bez nároku na bonus a pokud chápu správně, tak i úročena (prostě stejně jako převod hotovosti z karty nebo výběr z bankomatu).

 

Každopádně jak psala Terka, Revolut má nastavené různé limity, které jsou "tajné", tj. se může stát, že nějaká transakce "záhadně" nepůjde, případně že Revolut po dosažení nějaké částky obratu kartu zabokuje a bude chtít doložit původ peněz.

Převod mi nezamítl Revolut ale Hellobank. Stejnou částku převádím na Revolut každý měsíc. Samozřejmě když se do toho vložila Terka tak najednou to jde. Ale v čem byl problém mi samozřejmě nikdo nesdělil. 

Dobrý den,

jsme rádi, že Vám transakce již fungují správně přes Revolut a děkujeme za zpětnou vazbu. Z bezpečnostních důvodů nebyla Vaše transakce prostřednictvím karty Revolut povolena, aktuálně jsme zapracovali na úpravě Riskových pravidel tak, aby nedocházelo k blokaci TRA, ale k vygenerování upozornění prostřednictvím SMS /nebo e-mailu. Tedy “Revolut transakce” Vám budou nyní v pořádku procházet, ale čas od času se může stát, že Vás budeme kontaktovat pro jejich ověření.

Pokud máte další dotazy, určitě mi napište.

 

Děkujeme Vám za pochopení a mějte hezký den,

Terka

 

On Revolut nedávno změnil MCC kód, to může být jeden z důvodů.