Hello! milá komunito,
jsme rádi, že jste tu s námi a společně otvíráme nové téma, ve kterém se chceme dozvědět váš názor na naše IVR = Interactive Voice Response.
A nebude chybět ani zajímavá soutěž. 🙂
Co je to vlastně IVR?
IVR je hlasové menu s nahranými pokyny, které vás vyzve, abyste si pomocí číselné volby vybrali některou z možností, podle toho s jakým dotazem k nám voláte. Před časem jsme pro vás nasadili nové hlášky a dali si záležet i na výběru sympatického hlasu. Doufáme, že se bude líbit především vám. Díky volbě v hlasovém menu se efektivně spojíte přímo s našim kolegou na call centru v Hello bank!, který vám dokáže co nejlépe poradit.
Z vlastní zkušenosti víme, že čekat na telefonu a poslouchat neustále se opakující hlášku, že „všichni naši operátoři…“ není nejpříjemnější. Proto v Hello bank! děláme vše proto, abychom s vašim časem nakládali smysluplně. Věříme, že i díky našemu novému IVR se to podaří. Budeme moc rádi, když si jej rovnou vyzkoušíte a dáte nám vědět, jak vyhovuje vám.
SOUTĚŽNÍ OTÁZKA – POZNÁTE ČÍ JE HLAS, KTERÝ IVR NAMLUVIL?
Svůj TIP, tedy jméno i příjmení toho o kom si myslíte, že naše IVR namluvil, nám pište do komentáře pod toto téma - nejpozději do 6. 2. 2020, kdy soutěž uzavřeme.
V průběhu příštího týdne vylosujeme PĚT z vás, kteří správně odpoví na otázku a vítěze odměníme Hello dárkovým balíčkem. Hodně štěstí! 🍀
Vyzkoušejte náš nový hlasový automat na 257 080 080.
Jsme tu pro vás PO – PÁ od 8,00 – do 20,00 h nebo přes víkend od 9,00 – 18,00 h.
Zajímá nás…
Co vy a náš hlasový automat? Jak vám sedí?
Je něco dalšího, co bychom měli vylepšit či vám u nás chybí?
Jaký máte obecně vztah k „plechové hubě", jak se také IVR slangově nazývá?
Jaké další výhody / nevýhody v IVR spatřujete vy?
Děkujeme za vaše názory.
Tým Hello spolu