Přišla mi včera SMS: "Dobrý den, Vás Hello kredit XXXX jsme k dnešnímu dni zablokovali pro další čerpání, abychom předešli možným komplikacím při úhradě Vašich závazků. V případě dotazu...atd"
A opravdu mám obě kreditky zablokované. Volal jsem na infolinku a tam jsem se dozvěděl, že Hello Bank blokuje všechny kreditky, protože v současné době je pro ni rizikové, když klienti používají peníze banky. A že HB nebude jediná banka, která tohle teď dělá. Že možnost používat znovu kreditky bude až od 1.června.
To mě velice překvapilo, nicméně jako vysvětlení jsem to uznal. Jaké ale bylo moje překvapení, když jsem dotazy v okolí zjistil, že jsem jediný, kdo má zablokované kreditky HB.
Jak to tedy je, měla pravdu operátorka na infolince, že HB teď blokuje všechny kreditky, nebo si to vymyslela? A pokud si to vymyslela, proč mám zablokované kreditky já?
Budu velmi rád, když mi s tímhle někdo pomůže.