Změna hesla

Dobrý den,prosím o radu ,mám zablokováno internetové bankovnictví a nevím ,jak zmenim heslo.Potřebují radu ,moc děkuji.

Hello! Děkujeme za Váš dotaz na komunitě Hello spolu.

Pokud zapomenete své heslo do internetového bankovnictví snadno a rychle jej obnovíte v mobilní aplikaci Hello bank! Přihlásíte se do ní otiskem prstu nebo PIN kódem a heslo do internetového bankovnictví si v ní jednoduše nastavíte nové. Jak na to, najdete i v naší on-line poradně na webu: 3) Obnovení hesla pomocí mobilní aplikace.

Další možnost, jak si nyní obnovit své heslo do internetového bankovnictví je zastavit se za námi osobně na pobočce v Praze, Brně a Ostravě, kde Vaši totožnost ověříme (či v prodejnách našeho obchodního partnera Datart s vyplněným formulářem žádosti, jakmile budou prodejny znovu otevřeny) nebo nám zaslat písemnou žádost na tomto formuláři  (formulář žádosti se zobrazí po kliknutí na "NEZNÁM HESLO") s úředně ověřeným podpisem (stačí se zastavit na pobočce CzechPointu na jakékoli poště). Takto ověřený formulář žádosti o změnu hesla nám můžete poslat e-mailem, ale musí splňovat některé podmínky:

Jste identifikováni po telefonu v rámci zpětného hovoru.

Fotografie, scan dokumentu je ve vysoké kvalitě a je zaslán z u nás registrovaného e-mailu.

Nedošlo ke změně e-mailu a autentifikačního telefonního čísla v posledních 3 měsících.

Heslo je zasláno na registrované telefonní číslo.

 Jakmile nám formulář se správnými údaji dorazí, přístup do Hello bankingu Vám obnovíme.

 

Tady na fóru Vám více a konkrétně k obnově hesla nedokážeme poradit (s ohledem na pravidla fóra) proto dále doporučujeme obrátit se na naši Infolinku (257 080 080) nebo nám poslat soukromou zprávu přes FB Hello bank!

Přeji hezký den,

Terka

 

 

 

 

 

 

 

 

A jak si prosím nastavim to,ze mužů se přihlásit otiskem.Po mně to chce heslo a jméno ,ale otisk ne.

Omlouvám se, zapomněla jsem doplnit důležité (je uvedeno přímo v návodu Obnovení hesla pomocí mobilní aplikace, v první odpovědi výše - ve vloženém odkazu): změnu hesla do internetového bankovnictví lze provést jen ze spárované mobilní aplikace, do které se poprvé přihlásíte přes své uživatelské jméno, heslo a autorizační SMS. Pokud svou aplikaci nemáte spárovanou (což je podmínka pro změnu hesla přes mobilní aplikaci) požádáme Vás o vyplnění písemné žádosti/formuláře o změně hesla nebo osobní návštěvu u nás na pobočce v Praze, Brně či Ostravě (více k tomu v odpovědi výše).

Děkuji a mějte hezký den, Terka