Ztracený PIN

Dobrý den, 

Mám takový problém, že jsem obdržela Hello kreditku, ale omylem jsem si smazala SMS s PINem než jsem ji stihla aktivovat. Je nějaká možnost dostat nový PIN nebo už nejde kreditku jinak aktivovat? 

Dekuji za odpověď,

Petra

 

V internetbankingu je u (např. kreditní) karty volba: "Zjistit PIN" . V ní se píše:

PIN ke své kreditní kartě zjistíte v tabulce níže. Potřebujete k tomu pouze SMS se souřadnicemi, kterou jsme Vám poslali při poskytnutí debetní karty.
Tabulka k sestavení PINu
 
(zde je tabulka)
 
Pokud už SMS se souřadnicemi nemáte, můžete si ji nechat poslat znovu. SMS zprávu Vám zdarma doručíme do 2 pracovních dnů.

V případě, že jste si změnili PIN v bankomatu a zapomněli jeho novou hodnotu, pošleme Vám PIN poštou. Zaslání PINu bude zpoplatněno dleSazebníku
 
1 Like

Dekuji moc za odpoved, musela jsem toto prehlednout, kdyz jsem hledala info.

Hezky den, Petra

1 Like

Brzy to bude ještě jednodušší - dnes jsem dostala newsletter o změně smluvní dokumentace k 14. 7. 2021, kde se píše:

PIN KE KARTĚ V APLIKACI

PIN k nově vydané kartě samozřejmě musí zůstat v tajnosti. Proto posíláme v dopise spolu s plastovou kartou jen tabulku s číslicemi. A samostatně v SMS zprávě souřadnice, podle kterých PIN v tabulce najdete. Říkáme tomu křížovka, ale spíš to připomíná lodě... Každopádně, kdo nemá chuť luštit, nově si PIN své karty zobrazí i přímo v internetovém bankovnictví nebo v mobilní aplikaci.

Doufám, že se to bude týkat i PINu změněného v bankomatu.

A když už jsme u toho - neplánuje banka umožnit také změny PINu platebních nálepek (stickerů)? A nebo naopak neplánuje jejich vydávání v souvislosti s přechodem na NFC platby ukončit?

Ad stickery: počítám spíše s tou druhou variantou - zrušením stickerů. Stickery už nejsou "IN" - teď spíše frčí nahrané a virtuální karty v "chytrofonech" a "chytrých" hodinkách ...