Důležité

Novinky z vašeho našeho Hello světa


Úroveň
Odznak +4
Hello Novinky!

Život je jednodušší, když máte ty správné parťáky, že?
ŠKYT. :)
V Hello bank! na vás stále myslíme a těší nás, že vám jako prvním na komunitě můžeme představit březnové novinky, které jsme právě vypustili do našeho – vašeho Hello světa. Kromě velkého množství drobných změn jsme se tentokrát zaměřili zejména na spuštění Online transakční historie kreditních karet a úpravy v mobilní aplikaci.

Rozšíření funkcionalit mobilní aplikace zahrnuje:

• Zjednodušení přihlášení pro nové uživatele mobilní aplikace
- noví klienti si své první přihlášení, změnu uživatelského jména i hesla provedou rovnou již ve své mobilní aplikaci:




• Sledování průběhu všech žádostí o půjčku v mobilní aplikaci
- nově naši klienti vidí všechny své žádosti o Hello produkty a jejich celkový průběh. Aktuálně má zobrazení stavu úvěru pouze informativní charakter tzn. zatím není možné nahrávat dokumenty a tlačítka jako zaplatit splátku, historie, detail jsou nyní deaktivována.



• Naprogramování hlášky o chystané odstávce přímo v mobilní aplikaci
- díky vašemu podnětu se klienti o plánované odstávce (technické údržbě našich systémů) dozví s předstihem i přímo ve své mobilní aplikaci.


Spuštění Online transakční historie kreditních karet 21. 3. 2019


Dnes je den „D“ a právě spouštíme online transakční historii kreditních karet. Problém, který jsme společně diskutovali již od spuštění Hello bank! Jsme rádi, že své běžné platby kreditní kartou nebo platební nálepkou uvidíte okamžitě ve svém internetovém bankovnictví či mobilní aplikaci. Nicméně již teď víme, že tuto funkcionalitu spouštíme s těmito čtyřmi drobnými nedostatky, které se budeme snažit odstranit co nejdříve:

• Při platbě kreditní platební nálepkou
jsou první tři dny vidět v detailu platby údaje o kreditní kartě (jméno a číslo) a ne o nálepce. Po pár dnech se vše zobrazí v pořádku a v detailu transakce je správně vidět číslo a jméno nálepky.

• Názvy obchodních míst
obsahují drobné chyby nebo jsou zkrácené.

• Při platbě kreditní platební nálepkou
se v popisu obchodního místa navíc zobrazí text: TELEM TX

• Pokud vám obchodník vrátí peníze na kreditní kartu
(např. při reklamaci zboží), transakce se může zobrazovat ve specifických případech první tři dny s opačným znaménkem (tedy plus). Disponibilní zůstatek se vám ale zobrazí správně. Problém přetrvává pouze pár dní od uskutečněné vrácené platby.



Tyto nedostatky nás samozřejmě mrzí a intenzivně pracujeme na jejich opravě.

Vaše názory jsou pro nás opravdu důležité
a tak budeme moc rádi za vaše komentáře a další podněty nejen k online transakční historii kreditních karet.


Děkujeme a užijte si den.
Vaše Hello bank!

Odpovědi: 4

Úroveň
Odznak
Vyzkoušeno a funguje! Tak chválím a děkuji. Jen škoda, že to trvalo celkem dlouho. Ale lepší takto než vůbec.
Úroveň
Odznak +1
Ještě u KK Hello zrušit poplatek "do konce světa" za vedení pro převedené KK E.ON a již by se v bance dalo nějakou dobu zůstat ... :) Ano vím, poplatek se dá ... :)
Úroveň
Odznak +2
Terka.HB napsal/-a:

Hello Novinky!
. . . .


Spuštění Online transakční historie kreditních karet 21. 3. 2019


Dnes je den „D“ a právě spouštíme online transakční historii kreditních karet. Problém, který jsme společně diskutovali již od spuštění Hello bank! Jsme rádi, že své běžné platby kreditní kartou nebo platební nálepkou uvidíte okamžitě ve svém internetovém bankovnictví či mobilní aplikaci. Nicméně již teď víme, že tuto funkcionalitu spouštíme s těmito čtyřmi drobnými nedostatky, které se budeme snažit odstranit co nejdříve:

• Při platbě kreditní platební nálepkou
jsou první tři dny vidět v detailu platby údaje o kreditní kartě (jméno a číslo) a ne o nálepce. Po pár dnech se vše zobrazí v pořádku a v detailu transakce je správně vidět číslo a jméno nálepky.

• Názvy obchodních míst
obsahují drobné chyby nebo jsou zkrácené.

• Při platbě kreditní platební nálepkou
se v popisu obchodního místa navíc zobrazí text: TELEM TX

• Pokud vám obchodník vrátí peníze na kreditní kartu
(např. při reklamaci zboží), transakce se může zobrazovat ve specifických případech první tři dny s opačným znaménkem (tedy plus). Disponibilní zůstatek se vám ale zobrazí správně. Problém přetrvává pouze pár dní od uskutečněné vrácené platby.

Tyto nedostatky nás samozřejmě mrzí a intenzivně pracujeme na jejich opravě.

Vaše názory jsou pro nás opravdu důležité
a tak budeme moc rádi za vaše komentáře a další podněty nejen k online transakční historii kreditních karet.

Děkujeme a užijte si den.
Vaše Hello bank!



Do výčtu neopravených chybiček bych si dovolil ještě jednu přidat:
- při internetové platbě kreditní kartou se nesprávně vypisuje text "bezhotovostní platba kartou" namísto správného textu "internetová platba kartou". Oprava následuje po několika (třech ?) dnech. Jinak přeji mnoho úspěchů a rychlé ruce při opravách :) !
Úroveň
Odznak +1
Prosím o možnost odeslat SEPA platby z mobilní apky a spravovat šablony nejlépe v bočním menu.
Díky:)

Odpovědět

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)