Žádost o kreditní kartu - nevyřízena ani po měsíci

  • 18 prosinec 2018
  • 1 odpověď
  • 441 Zhlédnutí

Před déle než měsícem jsem žádala o kredtní kartu, ani po několika urgencích není má žádost vyřízena. Asi bude lepší si vzít kreditku od nějaké banky, která nemyslí na lidi tak jako Hello - ty asi samým myšlením na lidi nemají čas na řešení požadavků klientů. S takovým přístupem jsem se ještě v žádné bance nesetkala.

Odpovědi: 1

Úroveň
Odznak +4
Dobrý den,

určitě zprávu od Vás předáme našim kolegům, kteří Vám rádi zavolají
a vše objasní.

Napište mi prosím do soukromé zprávy Vaše celé jméno, email a telefon na Vás, protože bez řádné "identifikace klienta" Vám kolegové nedokáží poradit.

Věříme, že se vše vysvětlí.
Přejeme hezký den.

Odpovědět