Arogance a neochota

  • 15 listopad 2018
  • 9 odpovědí
  • 741 Zhlédnutí

Naprosto arogantní a neochotné jednání ze strany Hello Bank mně už přivádí k šílenství.
Před cca 6ti týdny jsem realizoval nákup. Bylo mi řečeno, že mi dorazí dopis s propozicemi ke splátkám. To mi potvrdila i operátorka, která mi volala pár dní na to, ale do dnešního dne nic nepřišlo. Pokud si dobře pamatuji, k 17.11. měla být první splátka, ale nemám podklady, kolik, kam poslat (případně další parametry - variabilní symbol atd) a nemohu splátku uhradit. Operátorka na infolince mně sice ověří dle rodného čísla, ale chce přesnou výši úvěru, kterou nemám po ruce. Na mailový kontakt po mně chtějí číslo žádosti o úvěr (nemám, papíry jsou 250km daleko) nebo přesnou výši splátky - tu se snažím od banky zjistit. Přitom operátorka, která mi prvně volala chtěla jen RČ. A od včerejška již nereagují ani na mail. Tohle jsem u jiné společnosti nezažil. Dle mého to evidentně hrají na to, aby ze mně vytáhli co nejvíce peněz za penále... Tuto banku rozhodně nedoporučuji!!!!

Odpovědi: 9

Úroveň
Odznak +4
Dobrý den,

vážíme si Vašeho názoru a zároveň nás mrzí Vaše zkušenost s námi.
Pro bližší vysvětlení, naši kolegové na Infolince po Vás oprávněně požadovali tyto údaje, což je nutné pro řádnou identifikace klienta.

Je dobře, že jste nám napsal. Opravdu se totiž může stát, že klientovi včas nedorazí očekávaný úvodní dopis skrz "služby České pošty", bohužel.

Chceme, aby to příště bylo lepší a byl jste s našimi službami spokojenější.
Proto jsme požádali naše kolegy na Infolince, aby se s Vámi telefonicky spojili.

Rádi Vám vše vysvětlí a poradí co bude třeba.
Přejeme hezký večer.
Děkuji, mně přijde absurdní, když chci nové zaslání potřebných údajů, že se musím ověřovat údaji, které po mně vaše telefonistka, když mi poprvé volala, vůbec nechtěla a probírala se mnou osobní důvěrné údaje.
Pro to, aby někdo šoupl papír do obálky a poslal ho, by dle mého selského rozumu klidně mohlo stačit telefonní číslo, které máte v databázi a RČ, žádat si po klierntovi údaje, které nemá mi přijde jak z Hlavy XX...
Takže je pátek večer a nikdo se neozval. Opravdu považuji mít cokoliv společného s vámi za chybu a omyl, bohužel nemám, jak z toho ven.
Úroveň
Odznak +1
Na obdobný příspěvek jsem reagoval ve vlákně "Halóoo halóoo... narozeninová soutěž je tu!". Doporučuji, pokud nebude nějaká reakce z banky jej občas popotahnout, aby neskončil v propadlišti dějin.
Úroveň
Odznak +4
Takže je pátek večer a nikdo se neozval. Opravdu považuji mít cokoliv společného s vámi za chybu a omyl, bohužel nemám, jak z toho ven.

Dobrý den,

naši kolegové se s Vámi pokoušeli spojit 2 x telefonicky hned v ten den, kdy jste nám psal plus i poté, bohužel bezúspěšně.

Můžete mi prosím do soukromé zprávy napsat telefonní kontakt na Vás?
Předáme jej kolegům.

Děkujeme Vám.
Vzhledem k tomu, že jsem IČař, jsem na telefonu stále a rozhodně se mi nikdo nezkoušel dovolat...
Úroveň
Odznak +4
Vzhledem k tomu, že jsem IČař, jsem na telefonu stále a rozhodně se mi nikdo nezkoušel dovolat...

Samozřejmě nás mrzí tohle nedorozumění a děkujeme Vám za poslání telefonického kontaktu na Vás. Vše již v pořádku?

Pokud budete cokoli dalšího potřebovat, napište nám.

Přejeme hezký den.
Již je to OK, operátorka volala, děkuji.
Přeji hezký den
Úroveň
Odznak +4
Již je to OK, operátorka volala, děkuji.
Přeji hezký den


To jsme rádi, děkujeme Vám za zprávu.

Odpovědět