Blokace platební karty


Úroveň
Odznak +1
Tak jsem myslel, že sem ztratil platební kartu. Volám na 257 080 080, abych se po proklikání přes plechovou hubu dozvěděl, že mám volat na jiné číslo, které jsem si ani na druhý pokus nezapamatoval (chtěl jsem ztrátu nahlásit hned, neměl jsem u sebe nic, než mobil).

1. to fakt není možné, abych byl z toho původně volaného čísla přepojen?
2. když už to nejde, nemohli jste zvolit alespoň trochu zapamatovatelné číslo?
3. stránky Hellobank se na mobilech načítají opravdu dlouho, zejména, když je horší připojení. Nakonec jsem tel. číslo zjistil raději přes Google, protože stránka Hellobank se mi ani po několika minutách nenačetla.

Nakonec se naštěstí karta našla :)

Odpovědi: 7

Úroveň
Odznak +4
Hello! Patriku, děkujeme za Vaše podněty.

Jak píšete, určitě tento problém může vyvstat v případě kdy pokrytí signálem je příliš slabé, nižší než 3G. Nejen z těchto důvodů klientům doporučujeme mít ve svém telefonu staženou Hello bank! mobilní aplikaci, kde pohodlně a rychle mohou svou platební kartu blokovat.

Naše infolinka je dostupná v časech od 8:00 - do 20:00 hodin každý pracovní den (od 9:00 - do 18:00 hodin o víkendu) a v případě nutnosti,
klientům blokaci platební karty rádi vyřídí naši operátoři. V časech, kdy není naše infolinka dostupná klienty IVR automaticky (tedy po stisknutí čísla 3) přesměruje na spolupracující externí call centrum, kde jejich žádost vyřídí nebo mají možnost sami si zavolat na zmíněné telefonní číslo 257 080 555.

Především jsme rádi, že se ztracená karta objevila! :)
Úroveň
Odznak +1
Já jsem volal včera někdy mezi 19 a 20 (ve 20:00 už jsem byl doma). A když jsem vybral nahlásit blokaci karty, tak mě to odkázalo ať volám na nějaké číslo 443 643 334 nebo něco takového (ne, ani naprodruhé jsem si ho nebyl schopen zapamatovat, hodně čtyřek a trojek a snad nějaká šestka).

Každopádně považuji za obrovský fail, že stránka banky vyžaduje velmi rychlé připojení.
Úroveň
Odznak +2
Jinak co se týče blokace kreditní karty přes IB, je bohužel vždy trvalá a zablokuje se včetně případné kreditní nálepky, což může být nepříjemné.
Bance bych doporučil, aby se inspirovala AirBank, která má v IB i dočasnou blokaci - abych měl čas na hledání své "ztracené" karty :) .
V mém případě se obdobný případ (blokace a pak nalezení) naštěstí podařilo vyřešit kontaktem na banku ...:cool:
Úroveň
Odznak +1
A nebo z bezpečnostních důvodů když předpokládám, že kartu nebudu delší dobu používat. Šikovně to má vyřešeno také Revolut.
Úroveň
Odznak +2
A přitom u debetních karet má HB dočasnou blokaci zavedenou... Třeba se té dočasné blokace dočkáme i u kreditek po plné integraci starého subsystému do nového IB ...
Úroveň
Odznak +2
... a třeba se jednou dočkáme i té plné integrace starého subsystému do nového IB. Doufala jsem, že to dají sobě i nám jako dárek k 1. výročí banky, ale zatím to tak nevypadá. Na druhou stranu, když vidím, co se děje třeba v takové Raiffce během migrace klientů do nového bankovnictví a co všechno nové bankovnictví (ne)umí, říkám si: zlatý starý dobrý vyzkoušený kabelkový přenos dat.
Možná raději nic neintegrovat. :-) Jak píšete o té RB, vzpomněl jsem si, že kdysi také měla KK v rámci samostatného subsystému, s kurzy asociace, s programem Sphere a chovající se jinak než DK. Po propojení už pak asociační kurzy skončily a i ostatní věci se změnily, aspoň pro mě ne moc dobře.

Odpovědět

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)