Budoucí platby


Úroveň
  • Průzkumník
  • 3 odpovědí
Zdravím, může mi někdo objasnit, proč se zobrazují budoucí platby pouze v intervalu nastávajících 14 dní? Zadal jsem platbu následující měsíc a tato platba nikde není vidět. Přesto však existuje, již jsem to testoval a pokud zadám platbu např. za 15 dní, objeví se až zítra. Toto je podle mě zcela neakceptovatelné chování, pokud např. udělám chybu v platbě, musím čekat, třeba i několik dnů, než se objeví a bude ji možné opravit nebo zrušit. Zatím jsem s bankou spokojen, ale toto mi přijde jako hodně velký problém. Nebo snad dělám někde chybu?

Odpovědi: 7

Úroveň
Odznak +2
Zkusil jsem si zadat platbu do jiné banky, odloženou o cca 3 týdny v několika z mých jiných bank a všude tuto platbu jako plánovanou vidím.
Skutečně by mně zajímalo, proč má HB takové omezení na 14 dní a pokládám to za významnou chybu. Co na to banka ?
Odznak +1
Prozatím jsem ještě žádnou platbu se splatnosti až za více jak 14 dnů nepotřeboval zadávat, ale pokud se takové platby nikde v IB nezobrazují, tak jak píše Eddie, tak je to docela dost velký nedostatek nebo možná chyba. Zajímá mne jakou výmluvu si na to banka najde, pokud vůbec se ohledně toho někdo z banky k tomu vyjádři. Takových různých nedostatků je v IB HB více a vypadá to, že tuto banku to příliš nezajímá a asi nehodlá s tím nic dělat.
Úroveň
Odznak +1
Hoši, 14 dní je standardní nastavení filtru. Pod seznamem naplánovaných transakcí máte tlačítko "NEPROBĚHLÉ PLATBY" přes které se dostanete do seznamu nezpracovaných transakcí. Do tohoto seznamu se můžete dostat přímo přes hlavní menu "PŘEHLEDY" - "Nezpracované transakce" resp. vlevo je menu s položkou "Nezpracované transakce" pokud jste v historii transakcí či v seznamu výpisů. V seznamu nezpracovaných transakcí můžete pomocí tlačítka "FILTROVAT" přestavit default filtr dle své libosti, samozřejmě také na jiný rozsah dat Od-Do.

Tato funkcionalita je v IB od začátku, jak se Vám to podařilo tuto funkcionalitu ještě neobjevit? To tlačítko a položka menu bije do očí. :) Možná by Hello ale měla investovat čas a napsat nějaký zevrubný manuál - to je věc která by měla být standardně k dispozici a aktuálně chybí.

Ale hlavně že tady byly hned řeči o velkém nedostatku, významné chybě a výmluvách banky. :D
Úroveň
Díky, proto jsem se ptal, jestli dělám někde chybu. V IB po nastavení filtru již platby vidět jsou, ale toto nastavení není v mobilní aplikaci, tam se mi filtr na budoucí platby nalézt nepodařilo.
Úroveň
Odznak +1
Eddie napsal/-a:

Díky, proto jsem se ptal, jestli dělám někde chybu. V IB po nastavení filtru již platby vidět jsou, ale toto nastavení není v mobilní aplikaci, tam se mi filtr na budoucí platby nalézt nepodařilo.



Ano, tady je mobilní aplikace ochuzená a jistě je to námět na vylepšení. Samotné filtrování i dle data je tam implementováno v historii transakcí, takže s copy/paste a trochou úsilí úprav by to šlo jistě udělat i pro nezpracované transakce. Takže až z Hello vypadne alespoň něco z toho na čem pracují, můžete se jim to snažit natlačit do fronty... :)
Úroveň
Odznak +1
Děkujeme The Tiger za vysvětlení ohledně budoucích plateb. V mobilní aplikaci zobrazujeme opravdu jen těch 14, v internetovém bankovnictví se to dá jednoduše změnit právě pomocí od…do, jak bylo popsáno výše. Při stavění naší aplikace jsme chtěli hlavně zajistit rychlý přístup k nejpoužívanějším funkcím.

Přejeme všem hezký víkend !
Úroveň
Odznak +2
Lenka.HB, TheTiger :
Tak to se kaji, že jsem na to nepřišel ...:$
Na svou omluvu: jednak tak dlouho odložené platby běžně nepoužívám (a z HB zatím vůbec ne), jednak si myslím, že tato funkcionalita je z mého pohledu docela důmyslně ukryta. Ale hlavně jsem to zatím nepotřeboval ...

Ještě doplněk:
možná by pomohlo nahradit text "Nemáte žádné nezpracované transakce" textem "V daném termínu nemáte žádné nezpracované transakce" . Ten stávající text mě fakt popletl.

Odpovědět

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)